Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehen kommentista?

Vierailija
24.12.2012 |

Kysyin mieheltä ottaako aamupalaksi jotain. Kysyin näin: "Haluaisitko sä jotain kahvin lisäksi, esim. Munia?"

Mies haluaa niitä yleensä aamupalaksi. Tai pelkkää kahvia.

Mies sanoi vihaisella äänellä: "ei sun munias pysty syödä!"

Minä: "kuinka niin, oothan sä ennen tykännyt, onks ne pahoja?"

Mies: "eiku lapset pyörii ympärillä ja häiritsee"

Sitten seuraa luento miten ihanaa on arkisin syödä aamiaista töissä kun kukaan ei häiritse. Olen kuulemma kasvattanut lapset huonosti.



Onko teistä ok, että alkaa heti marisemaan ettei mun munia voi syödä? Mulle tuli mieleen että ne ei maistu. Mies sanoo että en vaan tajua ja hänestä on oikein sanoa auna noin. Saan aina tuollaisia vastauksia, ärsyttää!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni asiaton ja ilkeä kommentti. sen olisi voinut sanoa sivistyneemminkin.

Vierailija
2/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut syödä lasten läsnäollessa.

Laitapa kiertoon omasikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idootti juo ryystää kahvia ja syö munia.

Vierailija
4/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten ei ole osallistunut niiden kasvattamiseen?

Vierailija
6/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistä mies pelastusarmeijan joulupatakeräykseen.

Vielä ehtii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistä mies pelastusarmeijan joulupatakeräykseen. Vielä ehtii!


Niillä on vieläkin viime joulusta varastossa surkeita aviomiehiä iso liuta, ei menneet edes syksyllä alennusmyynnissä, vaikka oli vähän tuunattu. Ei ne ota sinne enää lisää samaa sarjaa, ellei miehessä ole jotain erityisominaisuutta, jolla sitä voi yrittää kaupata. Voisiko se olla retro tai peräti vintage, tehty vaikka Pariisissa?

Vierailija
8/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistä mies pelastusarmeijan joulupatakeräykseen. Vielä ehtii!


Niillä on vieläkin viime joulusta varastossa surkeita aviomiehiä iso liuta, ei menneet edes syksyllä alennusmyynnissä, vaikka oli vähän tuunattu. Ei ne ota sinne enää lisää samaa sarjaa, ellei miehessä ole jotain erityisominaisuutta, jolla sitä voi yrittää kaupata. Voisiko se olla retro tai peräti vintage, tehty vaikka Pariisissa?

ESimerkiksi Venäjän vankiloissa on todella ankeat olosuhteet ja kovasti puutetta, joten siellä eivät varmasti jää varastoon käyttämättöminä seisomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikdi mies ei kasvata myös lapsia? Vai eikö lapset ole hänen?

Vierailija
10/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kommentissa vaan suhteessanne. Onko lapset vain sinun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä sitten ilmeisesti et ole kasvattanut niitä ollenkaan, jos noin huonosti käyttäytyvät."



Tympeä äijä sulla, pistäisin kiertoon.

Vierailija
12/12 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla sitten ilman.