Mitä mieltä miehen kommentista?
Kysyin mieheltä ottaako aamupalaksi jotain. Kysyin näin: "Haluaisitko sä jotain kahvin lisäksi, esim. Munia?"
Mies haluaa niitä yleensä aamupalaksi. Tai pelkkää kahvia.
Mies sanoi vihaisella äänellä: "ei sun munias pysty syödä!"
Minä: "kuinka niin, oothan sä ennen tykännyt, onks ne pahoja?"
Mies: "eiku lapset pyörii ympärillä ja häiritsee"
Sitten seuraa luento miten ihanaa on arkisin syödä aamiaista töissä kun kukaan ei häiritse. Olen kuulemma kasvattanut lapset huonosti.
Onko teistä ok, että alkaa heti marisemaan ettei mun munia voi syödä? Mulle tuli mieleen että ne ei maistu. Mies sanoo että en vaan tajua ja hänestä on oikein sanoa auna noin. Saan aina tuollaisia vastauksia, ärsyttää!!
Kommentit (12)
Ei voinut syödä lasten läsnäollessa.
Laitapa kiertoon omasikin!
Kuka idootti juo ryystää kahvia ja syö munia.
vai miten ei ole osallistunut niiden kasvattamiseen?
ja pistä mies pelastusarmeijan joulupatakeräykseen.
Vielä ehtii!
ja pistä mies pelastusarmeijan joulupatakeräykseen. Vielä ehtii!
Niillä on vieläkin viime joulusta varastossa surkeita aviomiehiä iso liuta, ei menneet edes syksyllä alennusmyynnissä, vaikka oli vähän tuunattu. Ei ne ota sinne enää lisää samaa sarjaa, ellei miehessä ole jotain erityisominaisuutta, jolla sitä voi yrittää kaupata. Voisiko se olla retro tai peräti vintage, tehty vaikka Pariisissa?
ja pistä mies pelastusarmeijan joulupatakeräykseen. Vielä ehtii!
Niillä on vieläkin viime joulusta varastossa surkeita aviomiehiä iso liuta, ei menneet edes syksyllä alennusmyynnissä, vaikka oli vähän tuunattu. Ei ne ota sinne enää lisää samaa sarjaa, ellei miehessä ole jotain erityisominaisuutta, jolla sitä voi yrittää kaupata. Voisiko se olla retro tai peräti vintage, tehty vaikka Pariisissa?
ESimerkiksi Venäjän vankiloissa on todella ankeat olosuhteet ja kovasti puutetta, joten siellä eivät varmasti jää varastoon käyttämättöminä seisomaan.
Mikdi mies ei kasvata myös lapsia? Vai eikö lapset ole hänen?
ei ole kommentissa vaan suhteessanne. Onko lapset vain sinun?
"Sä sitten ilmeisesti et ole kasvattanut niitä ollenkaan, jos noin huonosti käyttäytyvät."
Tympeä äijä sulla, pistäisin kiertoon.
mielestäni asiaton ja ilkeä kommentti. sen olisi voinut sanoa sivistyneemminkin.