Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tod pettynyt tuohon 9v lapseen :((

Vierailija
24.12.2012 |

Meiltä löytyy 1cm mittaisella sytytyslangalla siunattu temperamenttinen tulinen poikalapsi joka aloitti jo 10kk iässä puulattiaan polkemisen jos hatutti.

Pkssa ja koulussa käytös täysin ongelmatonta mutta kotona kaikkea muuta.

Olen silmittömän väsynyt hänen päivittäisiin skitsoiluihinsa ja siihen ettei kestäisi pettymyksiä lainkaan, reaktio niihin on äänekäs ja tympeä.

Olen monene kertaan jo ennen joulua toivonut että kys tapojen ja käytöksen suhteen olisi "joulurauha" mutta ei, ei edes tänään.

Olen vain niin kyllästynyt ja tympääntynyt ja väsynyt poikaan että ei huvittaisi antaa mitään lahjojakaan hänelle:((

Juu ja ei auta sanktiot, pelikiellot, kuukausirahan pois jättäminen, ei mikään.



Huokaus.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi