Just. Nyt rikostutkivat ryhtyvät töihin kun Arttua ei ole löytynyt=(
Miksi suomessa ei tehdä niinkuin muualla eli aloiteta rikostutkintaa heti?
Kommentit (6)
rikosjuttuja on koko ajan muitakin vireillä. Aika moni lapsi löytyy pian etsintöjen alettua, turha siihen on heti valjastaa rikospoliisia.
Katoamiset hyvin usein selviävät vuorokauden, kahden sisällä, onnellisesti. Minkään maailman resurssit eivät riitä siihen, että rikospoliisi valjastetaan joka ainoan katoajan perään.
Muualla? Rikossarjoissako? ;)
jos mitään rikokseen viittaavaa ei ilmene jo heti, tai muuten ei ole syytä epäillä rikosta.
Minä taas en tajua, miksei sotilaita rahdattu paikalle jo ensimmäisen illan ja yön etsintöihin.
Jos poika on jäänyt sen klo 19 jälkeen ulkosalle, nyt siis etsivät vainajaa. On tämä karsea juttu.
Ja jos on tiedossa, että saatavilla on päteviä koiria, niin maastoon ei päästetä (eikä pidä päästää) suurta ihmisjoukkoa sotkemaan hajuja ja jälkiä.
Siksi siis varmastikaan ei ole ensimmäisenä kutsuttu puolustusvoimia ja raja-vartiostoa.
Eiköhän joka puolella maailmaa ensin epäillä ihan tavallista eksymistä.