Olen jäänyt koukkuun tähän palstaan
En mistään muualta ole saanut niin makeita nauruja, saanut tuntea itseni älykkääksi, ja kaikenkukkuraksi empaattiseksi kuin lukemalla tämän keskustelupalstan viestejä. Kiitos rakkaat kanssasisaret kun jaatte kaikki järjettömät ajatuksenne kaiken kansan luettavaksi. Miljoonat naurut olen saanut lukiessani mm. pyllyseksistä ja aviosiippojen kännykkäratsioista. Tämä palsta on paitsi kutkuttanut nauruhermojani, myös saanut tajuamaan, miten onnekas olen. En ole tuntenut tarvetta kysellä vaikkapa miehen suhtautumisesta rintaruokinnan jälkeiseen seksiin, lapsen vaippaihottuman vaikutuksesta parisuhteeseen tai muuta vastaavaa.
Jatkan taatusti tämän palstan lukemista vastaisuudessakin. On tämä jo niin absurdi, että ei mitään rajaa!
Kommentit (4)
En mistään muualta ole saanut niin makeita nauruja, saanut tuntea itseni älykkääksi, ja kaikenkukkuraksi empaattiseksi kuin lukemalla tämän keskustelupalstan viestejä. Kiitos rakkaat kanssasisaret kun jaatte kaikki järjettömät ajatuksenne kaiken kansan luettavaksi. Miljoonat naurut olen saanut lukiessani mm. pyllyseksistä ja aviosiippojen kännykkäratsioista. Tämä palsta on paitsi kutkuttanut nauruhermojani, myös saanut tajuamaan, miten onnekas olen. En ole tuntenut tarvetta kysellä vaikkapa miehen suhtautumisesta rintaruokinnan jälkeiseen seksiin, lapsen vaippaihottuman vaikutuksesta parisuhteeseen tai muuta vastaavaa. Jatkan taatusti tämän palstan lukemista vastaisuudessakin. On tämä jo niin absurdi, että ei mitään rajaa!
Liika koukutus ei ole hyväksi, saatika kaiken palstalla kirjoitetun vakavasti ottaminen. Jokainen lukija saatika kirjoittaja tehkööt omat valintansa:)
Hauska ja absurdi, mutta myös aidosti tärkeä foorumi joillekin asioille.
Olen lukenut alkoholismiin valuneen perheenäidin kamppailusta ja hyviä neuvoja siihen tilanteeseen. Vastaavia hyviä ketjuja ollut monia.
On voitu keskustella vaikeista asioista, joista tuskin jossain fb:ssä kirjoitellaan, tai en mä ainakaan kirjoita. Mutta täällä on voinut. Onko se pelkkä naurunaihe?
Av on hulluudessaan todellakin koukuttava :D Välillä tulee kyllä oltua pitempiäkin aikoja kokonaan poissa mutta kun taasen palaa niin NAPS! kiinni ollaan ja lujaa...
Onnekseni. Olen saanut jo joulunkin lähes valmiiksi viettämistä vaille, kun en ole tuhlannut täällä liikaa aikaani. Nyt käyn noin kerran kolmessa viikossa:)