Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia erityisiä mielenkiinnonkohteita teillä on?

Vierailija
25.01.2024 |

Lapsena mulla oli valtioiden liput, linnut, lääkkeet ja sairauksien hoito.

Tällä hetkellä asunnot, elintarvikkeet ja sää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti oikeassa oleminen :D

Ap

Vierailija
2/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mafia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mafia

Minkä maan? Vai mafia yleisesti?

Ap

Vierailija
4/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukututkimus

Vierailija
5/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mafia

Minkä maan? Vai mafia yleisesti?

Ap

Eniten kirjallisuutta mulla taitaa olla amerikanitalialaisten mafiaan liittyen. Aarteeni on sellainen ns. hakemistokirja jossa esitellään ihan kuka on kukin. 

Vierailija
6/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokastiset prosessit

Vierailija
7/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä keräsin eri maiden sanomahtiä ja erilaisia pullon kruunukorkkeja. Ensinmainittuja oli yli 50 maasta ja korkkeja yli 100.

Aikuisena kiinnostuksenkohteet ovat tavallistuneet. Perhe, työ, talous, urheilu, ystävät, matkailu jne. Harrastuksetkin ovat muuttuneet tavallisiksi. Ulkoilua, laulamista ja keilailua.

T. Tavis

Vierailija
8/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena koirat. Lainasin kirjastosta kaikki koirakirjat, opin rodut ja hoito- ja kasvatusohjeet ulkoa ja piirtelin koiria tuntikausia. Meillä ei ollut koiria. Jos olisin ollut poika ja ekkona esimerkiksi dinosaurukset, mulle olisi varmasti hankittu diagnoosi, mutta olin hiljainen tyttö.

Aikuisena tilalle on tullut eräät antiikkiesineet ja historian aikakaudet.

Vierailija
9/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä keräsin eri maiden sanomahtiä ja erilaisia pullon kruunukorkkeja. Ensinmainittuja oli yli 50 maasta ja korkkeja yli 100.

Aikuisena kiinnostuksenkohteet ovat tavallistuneet. Perhe, työ, talous, urheilu, ystävät, matkailu jne. Harrastuksetkin ovat muuttuneet tavallisiksi. Ulkoilua, laulamista ja keilailua.

T. Tavis

Mä yritin lapsena aloittaa mm. kiiltokuvien ja pinssien keräilyä, mutta multa puuttuu kokonaan tavarankeräysgeeni. Surutta voisin jättää koko vähäisen omaisuuden taakseni ja lähteä reppu selässä maailmalle.

Ap

Vierailija
10/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli lehmät ja koirat 😆 koirat jatkuivat aikuisuuteen kunnes enin into yht'äkkiä lopahti. Nyt olen ollut tooodella kiinnostunut jo jonkin aikaa piheilystä, säästämisestä, omavaraisuudesta, jne. Tutkin, katson ja luen kaiken minkä löydän 🧐🧐🧐 

Vierailija
11/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena oli lehmät ja koirat 😆 koirat jatkuivat aikuisuuteen kunnes enin into yht'äkkiä lopahti. Nyt olen ollut tooodella kiinnostunut jo jonkin aikaa piheilystä, säästämisestä, omavaraisuudesta, jne. Tutkin, katson ja luen kaiken minkä löydän 🧐🧐🧐 

Lehmät? Jännittävää. Mä muuten hurahdin kestovaippailuun, kun sain lapsen. Tiesin niistä aivan kaiken.

Ap

Vierailija
12/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehmät? Jännittävää. Mä muuten hurahdin kestovaippailuun, kun sain lapsen. Tiesin niistä aivan kaiken.

Ap

Perehdyin lehmärotuihin ynnä muuta sellaista 😅😅 Pääsin kesäisin hoitamaan lehtiä ja siitä se vöyräkkä sitten lähti... 

Vierailija
13/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia on ap:nkin mielenkiinnon kohteet. Asunnot ja elintarvikkeet, niinkuin missä mielessä?

Vierailija
14/14 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa hevoset ja koirat. Nuoruudessa gay elokuvat ja musiikki. En ole edes itse vähemmistöön kuuluva. Olen silti katsonut jo enemmän näitä tämän genren elokuvia kuin tavallisia. Lisäksi luen esim fanfiktiota. Jossain vaiheessa vanhat puiset puulaivat. Sellaiset mitä jossain vanhoissa elokuvissa näkyy. Nykyisin tuo elokuva kiinnostus on säilynyt. Luen myös edelleen fanfiktiota. Musiikki on tärkeää edelleen, mutta kuuntelen yleensä niitä bändejä mitä nuorempanakin. Olen jämähtänyt paikoilleni. Tosin en ole mikään kovin vanha. Muuten ihan tavallisia juttuja.