Lue keskustelun säännöt.
Kello on 13.12, ja täällä vaan edelleen pörrätään.
Kommentit (3)
ajattelin, että sinne kuolen. Mutta ei, tässä sitä vaan ollaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikö ole ihanaa jatkaa elämää AV:la? ;)
Kuka on tästä vastuussa? Keneltä voin vaatia korvauksia?