Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon teillä menis herne nenään tällanen?

Vierailija
19.12.2012 |

Kaikesta sitä saakin miehen kanssa riidan aikaiseksi.

Siis meidän tallentava digiboksi. Boksilta loppui levytila, kun se on täynnä kaikkia miehen tallentamia elokuvia ja sarjoja, joita ei sit koskaan kuitenkaan katso.

Vanhimmat miehen tallennukset on vuodelta 2008, eikä oo katsonut niitä vieläkään. Kaikista n. 140 tallennuksesta 120 on miehen tallennuksia, loput mun.

Ja mun tallennukset ovat aina max. kuukauden vanhoja, yleensä vain viikon tai pari, koska tallennan vain sellaista mitä katson ja katson ne mahdollisimman nopeasti.

Sitten mies mulle valittaa siitä, että mulla on "niin paljon" tallennuksia kun kun levytila alkaa täyttyä. Että mun pitäis poistaa sellasta mitä en katso. No puhu pukille, siivoa itse.

Ja nyt kun levytila täyttyi, niin se oli mennyt poistamaan ekana mun tallennuksia levyltä!! Ei jumakauta että sapetti kun huomasin.

Ja kuulema suutuin turhasta. "Kun sieltä nyt vaan pitää poistaa jotain kun se levy on täynnä!".

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä

eikä arvosta mun juttuja. Nytkin sen ajatusmaailma meni varmaan jotenkin näin: "vaimon hömppää & ei kiinnosta mua" => hömppä = turhaa => turhat poistetaan.

Aina joutuu pitää puoliaan tai joutuu alakynteen :-(

Vierailija
22/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jossain muissakin asioissa välillä tosi itsekäs

Itsekästä

eikä arvosta mun juttuja. Nytkin sen ajatusmaailma meni varmaan jotenkin näin: "vaimon hömppää & ei kiinnosta mua" => hömppä = turhaa => turhat poistetaan.

Aina joutuu pitää puoliaan tai joutuu alakynteen :-(

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi hyllykaappia ja kolme tankokaappia, koska minulla on vähemmän vaatteita kuin miehellä, työvaatteet työn puolesta, miehellä on kaksi tankokaappia ja hyllykaappi, minulla hyllykaappi ja tankokaappi.

Mies teki "joulusiivoa" kaapeissaan ja ehdotti että laittaisi minun tankokaappiini omat kesätakkinsa että hänen kaapissaan olisi vaatteet väljemmin. Minunkin tankokaappinikin on niin täynnä että jos uutta vaatetta haaveilen on vanhoja heitettävä pois.

Mies kehtasi loukkaantua kun nauroin että olen varmasti maailman ainoa nainen, jolla on vähemmän vaatteita kun miehellään ja hän vielä on viemässä minun vaatekaapistani tilaan.

Miehillä on välillä ihme minäminäminälogiikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi