Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuori ja tyhmä!

Vierailija
27.09.2012 |

Hei, minulla on erittäin hölmö kysymys, mutta kysyvähän ei tieltä eksy.. Olen hankkinut pregcheck raskaustestin, joka sanoo että en saa käyttää jo ensimmäisenä päivänä kuukautisten poisjäännistä. Kuitenkin minun kuukautiseni ovat erittäin epäsäännölliset; joksus voi mennä useita kuukausia ilman menkkoja, joskus vajaa kuukaus. Niin mistä minä tiedän milloin testin uskaltaisin tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ajattelin että tekisin sen toisen tässä lähi aikoina(yhdynnästä on jo aika paljon aikaa)ja sitten toisen vasta joskus myöhemmin. Katsellaan mitä tulee, kiitos neuvosta!

Vierailija
2/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joudut tekemään useamman kuin yhden testin... Mulle tulee mieleen, että kannattaa tehdä testi ehkä siinä vaiheessa, kun sulla on jotain poikkeavia tuntemuksia kehossasi. Tai jos sua ei haittaa tehdä useita testejä, esim. n. 30 päivää kierron alkamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10viikkoa, edellisten kuukautisten alkamispäivästä.

Jos plussaa niin varaisin samantien ultrausajan yksityiseltä, Missä määriteltäisiin alkion/sikiön ikä. Ja sitten noiden papereiden kanssa neuvolaan!

Sillai säästyy ainakin lasketuajan venksaamiselta.

T: kokenut ja käynyt läpi samanlainen nainen epäsäännöllisine kiertoineen

Vierailija
4/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos plussaa niin varaisin samantien ultrausajan yksityiseltä, Missä määriteltäisiin alkion/sikiön ikä. Ja sitten noiden papereiden kanssa neuvolaan!

Vierailija
5/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin raskaana (suojaamattomast yhdynnästä esim 2 viikkoa) ja jos nega niin viikon-parin välein uuden (jos yritys päällä siis). Silloin sais jo aika hyvin haarukoitua raskauden keston. Ultrassahan se sitten tarkentuu.

Vierailija
6/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttäisi negatiivista niin voit uusia testin jos kuukautiset eivät edelleenkään ala.

Vierailija
7/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti avusta ja neuvoista! Kokeillaanpa siis noilla päivillä ja katsellaan mitä tulee!

Vierailija
8/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä huomaa, että ajattelet tärkeitä asioita ajoissa. Mikäli olisit oma tyttäreni vastaisin kysymykseen, et tee nyt ja tee vielä varmistus testi myöhemmässä ajankohdassa tai käy e-neuvolassa tekemässä, samalla voit keskustella aiheesta th:n kanssa. Itseasiassa näin tyttäreni toimikin. Hänellä oli opiskelun aiheuttamaa stressiä, jolloin elimistö hieman otti siihen kantaa. Kun hän oli käynyt e-neuvolassa ja sen suhteen ei tarvinnut jännittää, niin vuoto alkoikin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän