Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon teillä menis herne nenään tällanen?

Vierailija
19.12.2012 |

Kaikesta sitä saakin miehen kanssa riidan aikaiseksi.

Siis meidän tallentava digiboksi. Boksilta loppui levytila, kun se on täynnä kaikkia miehen tallentamia elokuvia ja sarjoja, joita ei sit koskaan kuitenkaan katso.

Vanhimmat miehen tallennukset on vuodelta 2008, eikä oo katsonut niitä vieläkään. Kaikista n. 140 tallennuksesta 120 on miehen tallennuksia, loput mun.

Ja mun tallennukset ovat aina max. kuukauden vanhoja, yleensä vain viikon tai pari, koska tallennan vain sellaista mitä katson ja katson ne mahdollisimman nopeasti.

Sitten mies mulle valittaa siitä, että mulla on "niin paljon" tallennuksia kun kun levytila alkaa täyttyä. Että mun pitäis poistaa sellasta mitä en katso. No puhu pukille, siivoa itse.

Ja nyt kun levytila täyttyi, niin se oli mennyt poistamaan ekana mun tallennuksia levyltä!! Ei jumakauta että sapetti kun huomasin.

Ja kuulema suutuin turhasta. "Kun sieltä nyt vaan pitää poistaa jotain kun se levy on täynnä!".

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

acident teidän digiboksille = tyhjenee vallan kokonaan kaikesta turhasta.

Tai jos vakavasti haluat tilannettanne muuttaa, kunnon keskustelu. Jos ei onnistu omin voimin, sitten vaikka perheneuvolaa.

Riippuu miehestäsi, miten onnistuu. Itse sain mieheni kyllä kuuntelemaan, mutta vaati totisesti sitä omaaa "aikuisen otetta", niin kuin puhuisi pikku lapsen kanssa. Ja tätä tasaisin väliajoin milloin mistäkin asiasta. Tsemppiä!

Vierailija
2/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan herne nenään niin syvälle, että poistaisin KAIKKI miehen tallennukset ja ilmoittaisin sille iloisena ratkaisseeni asian.

Saattaisin myös heittää boksin alas jostain korkeelta.

Mä varmaan uhkaisin poistavani kaikki jos ääni ei muutu kellossa! Ja mikä lastenkasvatuksessa tärkeintä, ei katteettomia lupauksia! Myös menisin ja poistaisin. Ei ne tallenteet voi niin arvokkaita olla, että se kamalasti suuttuis, etenkin kun teki saman jo mun tallennuksille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on tilanne, että boksilla on ehkä sata miehen ohjelmaa ja viisi minun... Mutta mies kyllä poistaa omia ohjelmiaan, jos tilaa tarvii ja kauniisti pyydän, niin hän poistaa omia ohjelmiaan myös silloin harvoin, jos minä tarvin tilaa ja sitä ei ole.

Näytä tää ketju miehellesi! Hän toimi tosi urposti.

Vierailija
4/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saattaisin myös poistaa kaikki miehen talletukset "jos se kerran on ok poistaa kaikki mikä ei itseä satu kiinnostamaan"

Vierailija
5/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäki suuttuisin. Aika itsekästä touhua. Olisin mennyt samantien poistamaan sieltä kaikki yli 2kk vanhat tallennukset.

Vierailija
6/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai opetelkaa käyttämään tvkaistaa tai netflixiä jnejne.

miksi vitussa tapella noin turhasta kumpikaan. Tilaa tarpeeksi, ei tarvii tapella. perkele!

Vierailija
7/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran olet koneella, poistat äijältä

vanhimpia tallennuksia kyselemättä!

Vierailija
8/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille niitä elokuvia vuodelta 2008 dvd:nä joululahjaksi niin voi poistella ne digiboxilta pois :)

Tosin mä en varmaan tekis sitäkään vaan kylmän rauhallisesti poistaisin kaikki mitkä ovat yli 3kk vanehmpia leffoja. Johan ne on tulleet monta kertaa uudestaankin telkasta tuona aikana ja tulevat jatkossakin..

Vierailija
9/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netistä pystyy katsomaan... Ihan sama oliko elokuvat vai sun jutut.

Vierailija
10/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkoi suututtaa jo tämän lukeminen! =D Meillä mies ei kyllä ikimaailmassa tekis tuollaista, enkä minä tekisi hänelle, eikä kukaan tekisi lapselle eikä lapsi tekisi kellekään... Aina kun alkaa täyttyä, jokainen poistaa osan omistaan, koskaan ei toisten. Vaikka totta puhuen eniten siellä taitaa olla minun tallennuksia... Mutta minä niitä (omiani) aktiivisimmin sitten siivoilenkin, ja katselen pois, tai sitten vaan poistan, mitä ei koskaan huvita ryhtyä katsomaan. Eikä ole mies koskaan nurissut, vaikka olen boksin täyttänyt.

On kyllä muutenkin niin ajattelevainen kulta, että tulipa taas yksi syy mieleen olla kiitollinen. ?

Vierailija
11/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä

eikä arvosta mun juttuja. Nytkin sen ajatusmaailma meni varmaan jotenkin näin: "vaimon hömppää & ei kiinnosta mua" => hömppä = turhaa => turhat poistetaan.

Aina joutuu pitää puoliaan tai joutuu alakynteen :-(

Aika suuriegoinen mies kyllä, en kestäisi tuollaista :( Luulee olevansa joku talon tärkein ja suurin henkilö ja muut ovat vain statisteja.

Vierailija
12/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies menisi poistamaan mun tallennuksia. Mä varmaan kylmästi poistaisin sen tallennuksia vanhimmasta päästä.

Ehkä teidän pitäisi ostaa isompi kovalevy, jos kerran miehesi tykkää hillota tallennuksiaan vuosikaudet.

Vierailija
13/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ilmoitti siivoavansa vaatekaapit makkarissa, koska hänen kaappinsa oli niin täynnä. Samalla veis varastoon sellasia vaatteita mitä ei käytetä.

Mä siinä vähän ihmettelin kun mies ei ikinä tommosia edes mieti, mutta otin tarjouksen vastaan ja sanoin et "kiva, siivoa vaan!". Tunnin päästä tilanne oli se, että MUN tankokaapissa roikkuneet MUN hengarit vaatteineen oli roikkumassa varastossa ja miehen vaatteet mun kaapissa, koska sinne mies oli saanu kätevästi järjestettyä omille vaatteilleen tilaa.

En oikein tienny itkeä vai nauraa..

Vierailija
14/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin häviää laitteet kokonaisuudessaan että heilahtaa. Koska minä en tarvitse, niin muiden on parempi olla hiiren hiljaa bokseistaan.

Vierailija
15/23 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on esim eteisessä kolme kaappia: yksi kengille ja kaksi takeille, perhettä on 5 henkeä. Kaappien jako: miehellä yksinään 1 tankokaappi, mulla ja lapsilla yhdessä 1 tankokaappi. Kenkäkaapissa mulla ja lapsilla jokaisella 1 hylly, miehellä 3 hyllyä.

Et silleen...

Vierailija
16/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin jatkuvasti tallennustila täynnä. Siinä on miehen tallennuksia, minun tallennuksiani ja neljän lapsen tallennuksia.

Kukaan kuitenkaan ei koskaan poista mitään kysymättä ensin muilta sopiiko poistaa. Ja jos jollekulle ei käy, niin sitten ei poisteta vaan kysytään seuraavalta. Jos kellekään ei jostain syystä kävisi, poistettaisiin omia tallennuksia, ei toisten.

Eikä tätä ole meillä edes erikseen sovittu, se vain menee näin..tietysti.

Vierailija
17/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan herne nenään niin syvälle, että poistaisin KAIKKI miehen tallennukset ja ilmoittaisin sille iloisena ratkaisseeni asian.

Vierailija
18/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on se, joka on huolissaan tilan riittävyydestä, jos kiintolevystä on yli 70% käytössä, silloin alkaa ihan omatoimisesti poistelemaan omia ikivanhoja elokuviaan.

Vierailija
19/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi hups kun kaikki tallennukset hävis...

Vierailija
20/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että suuttuisin. Meillä jokainen poistaa omia tallennuksiaan tai minä lasten (koska tiedän mistä tykkäävät ja mitä ovat jo katsoneet jne).

Pakko kysyä että millainen mies ja teidän suhde muuten on ? Siis huomioiko mies yleensä sinua ? Hemmotteleeko ? Jos muuten ok niin voisin sietää tuon ja ehdottaisin vaikka että poistetaan järjestyksessä vanhimpia niin saadaan tilaa. Jos muutenkin käyttäytyy yhtä itsekeskeisesti niin saattaisi tosiaan boksi tyhjetä "vahingossa" ellei jotain pahempaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan