Nettideittailu, miten kertoa mahdollisimman nätisti
miehelle heti ekan tapaamisen jälkeen että ei tästä tule mitään??
Vinkkejä kehiin...
Tapasin miehen v loppuna, oltiin kirjoiteltu n. 1 viikko ennen sitä, vaikutti tosi kivalta ja muutenkin saman ikäiset lapset, kiinnostuksen kohteet yms. Mutta kun tavattiin mun kiinnostus loppui heti samantien. Ei ollenkaan mun tyyppinen ulkonäöllisesti, kuva oli aika kaukaa otettu ja pari vuotta vanha (luulen niin)Muutenkin tuli sellainen tunne että EI. Nyt tää mies olisi kiinnostunut, viestittelee ja mua ahdistaa.
Ekat treffit oli ja taitaa jäädä viimeiseksi kun tää torjuminen on kamalaa. Ja sit jos se sattuukin olemaan joku hörhö joka ei hyväksy sana ei.... :(
Kommentit (10)
sanot sen suoraan ja napakasti.. ei kierrelen ja kaarrellen, muuten et eroon pääse.
Noi nettipalstojen säälittävät tapaukset on sitä luokkaa, että niistä pääsee eroon vaan poliisin avulla.
Hampurilainen on hyvä tapa pistää ikävä viesti. ;) Ensin jotain positiivista. Sitten se pommi. Sitten taas jotain kivaa loppuun pehmentämään. Esim. "Oli kiva tavata ja mukava jutella. Valitettavasti et kuitenkaan ole ihan tyyppiäni. Olen kuitenkin varma, että löydät kyllä jonkun muun mukavan naisen."
tapaamaan jo elämäsi miehen
Tapaamani nettimies raivostui, kun kerroin tavanneeni elämäni miehen (mikä oli kaiken kukkuraksi totta). Ei sentään ollut fyysisesti väkivaltainen, sanallisesti vain.
että susta nyt ei vaan tunnu siltä että teillä kemiat kohtaa tai jotain, ja toivoa että tyyppi on asiallinen ja häipyy hiljaa kuvioista.
Itsekin olen pari kertaa törmännyt niihin jotka ei ei:tä usko vaan soittelee sitten perään milloin uhkailu- ja milloin itsesäälipuheluita tyyliin "ai ettei sitten pärstä perkele miellyttänyt, minä menen junan alle heti perkele".
rehellisesti fiilikset. Netissä treffailevat on tottuneita että harvan kanssa kolahtaa molemminpuolisesti ja tuskin siitä kukaan ottaa itteensä. Asiallinen viesti että tunnet enemmän kaverillisia fiiliksiä ja hyvää jatkoa :) Itseäni on ainakin miehet kiitelleet suoraselkäisyydestäni ja rehellisyydestäni.
että toista ei kiinnosta jos viestejä ei tule ja kun tulee ne on hyvin lyhyitä eikä ollenkaan innostavia. Itse ainakin jättäisin toisen rauhaan enkä tyrkyttäisi itseäni. huoh. no seuraavaan viestiin laitan tuon hampurilais viestin, jospa se siitä rauhoittuisi...
Tavattiin ja mies oli täysin erinäkönen kun kuvassa. Lisäksi kertoi mielenterveysongelmistaan. Oli väittänyt omaavansa hyvän ammatin, mutta olikin työtön ja vain haaveili tästä ammatista.
Tapasin hänet kerran ja sen jälkeen vaihdettiin pari lyhyttä viestiä deittipalstalla. Kirjotin sitten tekstarin, että hän on ihan hyvä tyyppi, mutta ei sytyttäny enkä usko, että meistä mitään tulee.
Suuttuihan se sitten, niin kai ne aina. Sanoi, ettei sellasta saa tekstarilla ilmottaa. :D Mun olis siis pitänyt tavata se varta vasten uudestaan kertoakseni, että en enää halua nähdä sitä uudestaan. :DD Joo en suhteesta lähde tekstarilla, mutta toisista treffeistä kyllä voin tekstarilla kieltäytyä.
Olishan se jo surkuhupaisaa, että yhden kerran tutustuu ja toisella kerralla eroaa. Mutta ei, tekstarilla ei saa kertoa. :DDD
selväsanaisen tekstarin, sori olet hyvä tyyppi mutta en usko tähän juttuun/et ole tyyppiäni/tästä ei nyt vaan tule mitään. Jos mies on hullu niin on. Eihän sun tarvi sen puheluun vastata. Sitten vaan vaihdat vaikka puhelinnumeroa.