Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan minäkin uskaltaa pyytää

Vierailija
19.12.2012 |

jouluavustusta, ahdistaa suunnattomasti! Mulla on kaksi lasta ja yhtään pakettia en ole pystynyt ostaman. Toinen on teini-ikäinen ja toinen 10 vuotias. Ole ollut työttömänä puolivuotta ja ero tuli kesällä miehen kanssa.Masennus pukkaa päälle, kun tietää kuinka pettyneitä lapset on jouluna. Nuorempi kysy että koska tontut tuo lahjat kuusen alle. Itkuhan minulta pääsi, kuinka kestän jouluaaton kun lapset huomaavat että ei tonttu ole tuonut yhtään lahjaa. Teinille olen jo kertonut kuinka asiat on, nuoremalle en ole vielä pystynyt. Jos joku haluaa auttaa meitä tässä tilinro 497016-22655. Kiitos!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tilit alkaa kaikki "FI".

Vierailija
2/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fi pakollinen.

T. pankintäti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tilit alkaa kaikki "FI".

Minäkin käytän tuota vielä. Useimmilla on käytössä IBAN (eli FI-alkuinen tilinumero).

Vierailija
4/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennusta tässä pukkaa kuule aika monella muullakin päälle.

Mulla mennyt jo 1200 euroa oman perheen joululahjoihin. Voisko joku mullekin heittää vielä vähän lisää rahaa?

Vierailija
5/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on masennuksen lisäksi ilmavaivoja ja atooppinen iho!

Vierailija
6/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on ihan tosiviesti niin haluaisin auttaa. Mieluummin ostaisin vaikka suoraan tavaraa lapsille. Missä päin asut?

Vierailija
7/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset tyttöjä vai poikia? Mistä on pulaa? Mitä toivovat erityisesti?

Vierailija
8/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävikö mielessä, että mitä jos tämä onkin oikea epätoivoinen ihminen? Miltä mahtaa tuntua, kun huutelet 1200e lahjakuluilla? Tuosta summasta olisi riittänyt vähän hyväntekeväisyyteen.

Masennusta tässä pukkaa kuule aika monella muullakin päälle.

Mulla mennyt jo 1200 euroa oman perheen joululahjoihin. Voisko joku mullekin heittää vielä vähän lisää rahaa?

Ap:lle

Sossu autta? Tai seurakunta? Ihan varmasti joku taho. Tai vanhempasi? Ystäväsi? Sisaruksesi? Lasten isä? Aika halvalla saisi pienet lahjat, luulisi, että joku auttaa?

Vierailija
9/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhäistä hakea avustusta, ajattelin että keksin jonkun keinon jotta saadaan joulu, mutta taitaa olla myöhäistä.

ap

Vierailija
10/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ees mies on ostanut lapsilleen lahjoja?

Vierailija
11/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit ihan hyvin vielä jotakin ostaa. Toinen vaihtoehto pikavippi..

Vierailija
12/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niille itse jotain tai osta kirppikseltä halvalla. Varmasti ei kukaan ole niin köyhä ettei lapsille saa yhtä pakettia järjestymään.

Vierailija
13/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

300km päässä kotipaikkakunnaltani ja kukaan ei muista lapsiani jouluna (ei ole ikinä tullut lahjoja, syynä välimatka?) Lapsen isä on nuorinmaiseni isä, toisen lapsen isä ei ole ikinä ollut mukana lapsen elämässä. Lapsen isä on muuttanut pois , kotipaikkakunnalle ja lapsi tapaa isänsä seuraavan kerran tammikuun puolessavälissä ja antaa silloin lahjan.

Alkaa ahdistamaan kun purkaa tänne tilannetta, olen jotenkin pystynyt ns. unohtamaan joulun ja uskoin että kyllä me pärjätään ja saadaan joulu.

ap

Vierailija
14/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai haluatko sä vain kahisevaa?

Vierailija
15/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lahjakortin seppälään tms ja kirjan ostettua. 10v. toivoo radio-ohjattavaa autoa ym poikien juttuja.

ap

Vierailija
16/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt vaan suoraan jotkut paketit lapsille. Kai niille muukin kelpaa kuin lahjakortit ja radio-ohjattava auto? Melko kalliita pyytelet... Ja mistä tietää, että et itse käytä tuota lahjakorttia? Jokin tässä nyt kusee... En usko, että AP tarvitsee minkäänlaista apua. Toi ensimmäinen viesti vaan oli jo niin sekava.

Vierailija
17/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne, siinä pelossa että joku tunnistaa minut.

ap

Vierailija
18/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua nyt enempää ahdistusta päälle.

Vierailija
19/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tiesit, että joulu on tulossa niin mikset hankkinut lahjoja etukäteen? Jätit sitte viimiselle viikolle kaiken? Hae seurakunnalta tai joulupuukeräyksestä apua.

Vierailija
20/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy keksiä jotain.

Hyvät joulut teille.

ap