Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan minäkin uskaltaa pyytää

Vierailija
19.12.2012 |

jouluavustusta, ahdistaa suunnattomasti! Mulla on kaksi lasta ja yhtään pakettia en ole pystynyt ostaman. Toinen on teini-ikäinen ja toinen 10 vuotias. Ole ollut työttömänä puolivuotta ja ero tuli kesällä miehen kanssa.Masennus pukkaa päälle, kun tietää kuinka pettyneitä lapset on jouluna. Nuorempi kysy että koska tontut tuo lahjat kuusen alle. Itkuhan minulta pääsi, kuinka kestän jouluaaton kun lapset huomaavat että ei tonttu ole tuonut yhtään lahjaa. Teinille olen jo kertonut kuinka asiat on, nuoremalle en ole vielä pystynyt. Jos joku haluaa auttaa meitä tässä tilinro 497016-22655. Kiitos!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti otat yhteyttä kuntasi seurakuntaan tai sossuun!

Vierailija
22/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. mene avaanmaan pankkiin tavoitetili. Jokainen pystyy pistämään 30€/kk säästöön. Ensi jouluna sitten ei tarvitse samoja murheita pohtia.

t. yh-since 1998

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä huutelijoista.. Ymmärrän, että joskus vaan on tiukkaa ja rahat menee elämiseen: lasten vaatteet, harrastukset, vakuutus-, sähkö- ym kulut kerralla. Jne.

Miten sinuun saisi yhteyden privaatisti?

Vierailija
24/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko tosissasi tilinnumerosi julkisesti nähtäväksi nettiin, siinä toivossa että joku sinne rahaa laittaisi?!? Ei helvetti, koko Suomen epätoivoisin ja ahnein idiootti on varmaan nyt löytynyt! Typerämpää ideaa en itse pystyisi edes keksimään!

Kukaan ei onneksi ole niin tyhmä että tälllaiseen huijaukseen ja hyväksikäyttöön lankeaa, ja antaa ties mille alkoholistiämmälle viinarahoja.

Ja 1200 ei vuosittaisista lahjoista ole todellakaan paljoa. Miehelle kamera ja pojalle Wii-U, noihin meni jo tuon verran rahaa meillä, ja loppuihin ei mitään hajua, mutta varmasti toinen mokoma. Joulu kun on vaan kerran vuodessa. Turha silloin on alkaa kitsastelemaan. Lahjojen antaminen ei ole rakkaudesta pois.

Vierailija
25/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien lasten iät ja sukupuolet ja toivonut jotain pieniä paketteja eikä suoraan lätkäissyt tilinumeroa. Hieman haiskahtaa huijaukselle. Tiukkaa se on kuule itse kullakin.

Vierailija
26/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halukkaat ehtivät vielä ottaa suhun yhteyttä tai lähettää suoraan sulle postiin jotain pikku paketteja lapsille

jos olet aito, älä välitä noista asennevikaisista!

Vierailija
27/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet paketit ja sellaista tavaraa jota vaikeampi myydä eteenpäin tai AP:n itse käyttää omiin tarpeisiinsa. Ei siis Seppälän lahjakorttia kun kysymys minkä kokoisesta teinistä ja lähettää vaikka joku vaate.

Vierailija
28/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö ehtii hakea jotain, edes paketit lapsille. Srk yleensä toimii nopeammin kuin sossu.

Vierailija
29/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka ilmoittaa tilinumeronsa julkisesti???? ei taida pää olla ihan järjestyksessä. Ajattelit että jotenkin saa joulun laitettua? Itsestäänkö se sieltä järjestyy? Lapsilisät tosiaan tulee perjantaina, luulisi niistä lapsillekin jotain riittävän.

Olen kolmen lapsen yh ja saan lapsilleni hankittua kunnon lahjat. Jos säästän vaikka euron päivässä vuoden ajan, jokainen saa lahjoja 120 eurolla ja jos säästän kolme euroa päivässä vuoden ajan, jokainen saa 365 euron edestä lahjoja. Edes jouluna on kiva kun saa antaa sellaista extraa mitä ei vuoden aikana juuri ostella. Kännykän, legoja, kasapäin suklaata jne. Ja ennen kuin joku ehtii määkiä että joulussa tärkeintä on lämmin tunnelma ja yhdessäolo niin lisään: perheemme on yhdessä joka päivä. Ja joka päivä meillä on lämmin tunnelma. Ei vain jouluna.

Vierailija
30/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse asiassa se on liki satanen kuussa. Aika paljon pelkkiin joululahjoihin. Mulle ei myöskään tule joka päivä rahaa, josta säästää. Kerran kuussa palkasta menisi sitten se satanen kertalaakista.

Vierailija
31/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut se "tyhmä", joka haluaa auttaa. En syoraan, mutta lahjalla.

Vierailija
32/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua yhtään ihmetytä, että AP suoraan vaan lätkäisee tilinumeron sen kummemmin lapsistaan kertomatta? Olisi ap:n luullut laittavan ainakin molempien iät ja sukupuolet ja toivonut suoraa jotain pieniä paketteja kuin rahaa. Rahasta ei ikinä tiedä mihin se menee.

Vierailija
33/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ilman vastaanottajan nimeä edes voi lähettää tilille rahaa?

Vierailija
34/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua yhtään ihmetytä, että AP suoraan vaan lätkäisee tilinumeron sen kummemmin lapsistaan kertomatta? Olisi ap:n luullut laittavan ainakin molempien iät ja sukupuolet ja toivonut suoraa jotain pieniä paketteja kuin rahaa. Rahasta ei ikinä tiedä mihin se menee.

Vierailija
35/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rahasta ei myöskään tiedä, paljonko sitä tulee muilta. Jos vain 10 hyväntahtoista ihmistä laittaa 20 euroa tietämättä että muutkin laittavat 20 euroa, niin se on jo 200 euroa.

Aika paljon rahaa tuntemattomalle tilille, kun oikeasti ei voi tietää yhtään, onko siellä mitään lahjoja kaipaavia lapsia ollenkaan vai keksikö joku vain hyvän keinon saada vähän taskurahaa.

Itse olen sen puolella, että lähimmäisille saa ja pitääkin tehdä hyvää, mutta liika sinisilmäisyys ei oikeasti hyödytä mitään eikä auta niitä todellisia avuntarvitsijoita.

Vierailija
36/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita osoite tai PL, niin laitan ison kasan ihania lahjoja lapsillesi:)

Vierailija
37/37 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin Seppälään voit käyttää itsekin ja tuo auto on helppo myydä käyttämättömänä.