Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoa joulutoiveeni on se, että saatais olla oman perheen kesken koko aatto.

Vierailija
19.12.2012 |

Ikinä ei sellaista ole tapahtunut, eikä tapahdu tänäkään vuonna. Anopin on pakko päästä aatoksi meille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole tarpeen käydä vanhainkodissa, koska anoppi joskus sanoi yhden poikkipuolisen sanan. Mädätköön yksinäisyydessään.

Vierailija
22/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole tarpeen käydä vanhainkodissa, koska anoppi joskus sanoi yhden poikkipuolisen sanan. Mädätköön yksinäisyydessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on tulossa jouluksi meille. Ei ole maailman ystävällisin ihminen. Mutta on vanha ja olisi kauheaa ajatella hänen viettävän joulua yksin.

Mies onneksi ei pane vastaan. On aikuinen ihminen, eikä anna yhden anopin pilata hänen jouluaan.

Lapset tykkää kun äitini on jouluna meillä.

Vierailija
24/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän "välttämättä haluaa" teille. Jos miehesi on hänet kutsunut, niin oletus silloin anopilla varmasti on, että häntä toivotaan paikalle. Ei hän voi tietää, että sinä et halua, vaikka miehesi kutsuu.

Jos hän kieltäytyisi, niin sitten täällä valitettaisiin sitä, että anoppia ei kiinnosta joulu lastenlasten kanssa, vaikka kutsuttiin.

Ongelma on miehesi ja teidän välinen keskusteluyhteys.

Ja se anoppi on kuitenkin miehesi äiti ja lastesi mummo - olette sama perhettä, halusit tai et. Ei yhden ihmisen takia tarvitse mitään ylimääräistä tehdä, laittaisit varmaan jotain jouluruokia omallekin perheelle, joten siinä sivussa se anoppikin menee. Miksi et voi yhtään nähdä sitä, että on kivempi anopille päästä mukaan yhteiseen joulunviettoon kuin olla yksin? Pojan perhe on varmasti hänelle tärkeä.

Viettäkää seuraavana viikonloppuna sitten perheen laatuaikaa.

Vierailija
25/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota suuresti arvosta miehessäni:

Mun oma äiti oli todella hankala - en lähde tähän erittelemään kaikki taustoja. Hän ei kuitenkaan ollut mikään ihanne vieras eikä hänen luonaan vierailut olleet mitään mielettömän mukavia tilaisuuksia.

En voisi moittia miestäni mistään, jos hän olisi sanonut, ettei halua äitiäni meille tai ettei lähde äitini luokse kylään. Silti mieheni ei koskaan tehnyt näin. Hän ymmärsi, että kyseessä on minun äitini ja kaikista vioistaan huolimatta minulle tärkeä ihminen. Mieheni ei koskaan kieltäytynyt auttamasta äitiäni ja antoi tiettyjen juttujen vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Ajattelen, että tmä on yksi suurimpia käytännön rakkauden osoituksia minua kohtaan.

En tarkoita, että on alistuttava mihin vaan ja kestettävä mitä vaan, mutta pikkuisen on joskus ajateltava muitakin kuin itseään ja joustettava jossain.

Vierailija
26/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietysti sanonut, että haluaisin olla omalla porukalla aaton, mutta eihän se kelpaa.

ap

. Ei hän voi tietää, että sinä et halua, vaikka miehesi kutsuu.

.

Vierailija
27/27 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänsä aikana viettää yhden jouluaaton ilman ulkopuolisia vieraita?

pikkuisen on joskus ajateltava muitakin kuin itseään ja joustettava jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän