Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saako vartija pitää asetta?
Kommentit (4)
Saako vartija pitää asetta?
harvalla vartijalla on aseenkantolupa -silloin siirrellään isoa kasaa rahaa tms.
Rivivartijalla on kaasu + asp-pamppu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis yksityishenkilönä,jos on ns. aseenkantolupa tai työssä, jos on ampuma-asekoulutus merkintä vartijakortissa. Lain mukaan vartijat voivat Suomessa kantaa asetta arvokuljetus- ja henkilösuojaus tehtävissä, sekä muissa merkittävissä yhteiskunnallisissa kohteissa.
Miksi tuo kysymys,täällä? :0