Olen harrastanut yksin ainoana naisena seksiä lähes viiden kanssa
samaan aikaan.Mahtaisko mun nykyinen aviomies ja poikani isä,jättää mut,jos saisi tietää.Asuin silloin ison kaupungin keskustassa,kokeilin huumeita ja elin levotonta opiskelijaelämää.Olin juuri jättänyt ekan poikaystävän ja hakusin irroitella.Jälkikäteen kaduttaa yhä! Onneksi asun nykyään maaseudulla.Tuon teon jälkeen,kuljin vuosia musta peruukki päässä ravintoloissa.
Kommentit (27)
tosiaan sen verran sekaisin olin yksiössäni jatkoilla aikoinaan.Oikea gangbang yö..
mielenkiintoinen ilmaus "lähes viiden kanssa" - olikse yks puolikas tai jotain?
samaan aikaan.Mahtaisko mun nykyinen aviomies ja poikani isä,jättää mut,jos saisi tietää.Asuin silloin ison kaupungin keskustassa,kokeilin huumeita ja elin levotonta opiskelijaelämää.Olin juuri jättänyt ekan poikaystävän ja hakusin irroitella.Jälkikäteen kaduttaa yhä! Onneksi asun nykyään maaseudulla.Tuon teon jälkeen,kuljin vuosia musta peruukki päässä ravintoloissa.
Vedät huumeita ja nussit tuntemattomien kanssa ryhmässä. Käy sääliksi lastasi
Joopa joo. Maaseudulla ei kukaan harrasta seksiä, se on siitä kiva.
Aika huonoa trolli-kamaa taas tänään. Opettelisit edes nuo välimerkit.
että laskettiin lähes viidenneksi.
Joskus villinä ja kosteana opiskeluaikana päädyin umpikännissä joihinkin ihme orgioihin joissa meno oli ihan hurjaa. Pään selvitessä hävetti hitosti, mutta nykyisin muistelen sitäkin kokemusta ihan hyvällä. Eipä siitä haittaakaan ollut.
että laskettiin lähes viidenneksi.
(Anteeksi lyhytkasvuinen). Mutta anyways, mitäs tuosta, kuulostaa ihan mukavalta!
Että mitä viiden miehen kanssa voi tehdä yhtäaikaa? Kun reikiäkin on vain yksi tai maksimissaan kolme ( suu ja anaali mukaan luettuna) vai lykkiikö kaksi vielä nyrkkeihin? Mielenkiintoisen näköistä varmaan? Jos taas ovat vuoronperään panneet niin harrastaako sitä sillon viiden kanssa ollenkaan? Vai yhden kerrallaan ja muut katselee.
Että mitä viiden miehen kanssa voi tehdä yhtäaikaa? Kun reikiäkin on vain yksi tai maksimissaan kolme ( suu ja anaali mukaan luettuna) vai lykkiikö kaksi vielä nyrkkeihin? Mielenkiintoisen näköistä varmaan? Jos taas ovat vuoronperään panneet niin harrastaako sitä sillon viiden kanssa ollenkaan? Vai yhden kerrallaan ja muut katselee.
välttämättä tarvitse pippelin mihinkään reikään mennä, että voi sanoa miehen olevan aktissa mukana. Esim. yhdellä voi olla yksi tissi suussa, toisella toinen. Sitten jää vielä 3 mahdollista reikääkin käytettäväksi.
Double anaalia harrastettiin ja samaan aikaan tuplana pilluun. Yksi sitten suuhun. Voi sitä paskan hajua aamulla :(
t.ap
Vain vauvapalstalla törmää tällaiseen pohdintaan, apua minä repeän :D
Miten onnistuu double anaali ja samaan aikaan tuplana pilluun. Eihän se ole mitenkään mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 09:30"]Miten onnistuu double anaali ja samaan aikaan tuplana pilluun. Eihän se ole mitenkään mahdollista.
[/quote]
http://sexandsexystuff.tumblr.com/post/25715624743/three-the-hard-way
Väittäisin että tuohon kuvassa näkyvään yhdistelmään mahtuisi vielä yksi kyrpä.
Minä ainakin olisin erittäin mielelläni vapaaehtoinen koittamaan. :)
Aa, jännä. Tuo keskimmäinen on kyllä vain juuri ja juuri jossakin ruumiinaukossa. Enempi se mies panee kahta miestä kuin tuota muijaa, mieti vaikka miten tuon päällimmäisen miehen perse hankaa sitä vatsaan. Jos tuohon vielä neljännen löisi, missä sen vasen reisi olisi? Tai saisikohan neljännen miehen jotenkin tuettua vaakasuuntaisesti tuohon sopivalle paikalle kyljelleen... Pitää olla miehistä kiinnostuneita ja pitkämunaisia miehiä näköjään että sujuu. Ap:lle tsemppiä, ei näytä herkulliselta kokemukselta. Mutta hyvä jos et mitenkään vammautunut fyysisesti, ehkä voit antaa itsellesi anteeksi nuoruuden pöllöilyn.
Mitä tarkoittaa "lähes viiden kanssa"?