Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harrastanut yksin ainoana naisena seksiä lähes viiden kanssa

Vierailija
18.12.2012 |

samaan aikaan.Mahtaisko mun nykyinen aviomies ja poikani isä,jättää mut,jos saisi tietää.Asuin silloin ison kaupungin keskustassa,kokeilin huumeita ja elin levotonta opiskelijaelämää.Olin juuri jättänyt ekan poikaystävän ja hakusin irroitella.Jälkikäteen kaduttaa yhä! Onneksi asun nykyään maaseudulla.Tuon teon jälkeen,kuljin vuosia musta peruukki päässä ravintoloissa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ollenkaan pahalta tuntuu, kun pillun tai pepun sisällä liukas kyrpä hinkkaa omaan kyrpään. :)

Vierailija
22/27 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ehdottomasti kokeilla monen miehen kanssa yhtä aikaa. Yksi voisi painaa pilluun, toinen suuhun,kaksi voisi imeä nännejäni... Aaah...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voisi toistaa.

Vierailija
24/27 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin jonkun jääpallojoukkueen kanssa. On siitä pitkä aika, varmaan 30 vuotta. Mut hauskaa oli ja ei kaduta yhtään

Vierailija
25/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos saisin tietää kumppanini käyttäneen huumeita, niin se olisi potku perheelle ja moro.

Ei saisi myöskään tavata lapsia, koska on niin huono esikuva ja saa lapsetkin narkkareiksi.

Vierailija
26/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin lähes viiden kanssa ??

Vierailija
27/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet koestanut miltä moinen maistuu, eikä se ole mieheltäsi pois. Itse ajattelisin jotta aiemmat kokemukset ovat hyviä, ei tarvi odottaa jotta toinen lähtee hakemaan enää kokemuksia. Ei ehkä kannata enää kertoa, mutta muista muutoin osoittaa hänelle, jotta olet tiennyt mitä valitsit hänet valitessaan ja rakastat valintaasi.. 🥰

Itse en halua tietää yksityiskohtia toisen historiasta, mutta hyväksyn hänet kaikkine kokemuksineen, sillä ilman niitä hän ei olisi mikä on.