Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva hotelli Tallinassa, mikä on sun suosikki?

Vierailija
06.02.2023 |

teinin kanssa matkaan, hänelleä tärkein on hyvä aamupala :D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Metropol spa 👍

Vierailija
2/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotel Metropol spa 👍

Kiitos, katson tämän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viru

Vierailija
4/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordic Forum

Vierailija
5/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viru

Joo tää on kestosuosikki, mutta ei oo auki kun meillä ois reissu.

PALVELUIDEMME AUKIOLOAJAT (POIKKEUKSET 9-20.2.23)

POIKKEUS 9-20.2.2023 - HOTELLI VARATTU YKSITYISTAPAHTUMAA VARTEN. TAVANOMAISESTI AUKI AINOASTAAN AMARILLO PUB 10.00-21.00

Vierailija
6/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut Olümpiassa, Vitussa ja Tallink spa&conferencessa. Muista on vähän enemmän aikaa, mutta Virussa ainakin on ollut hyvä aamiainen. Vastaa mielestäni täysin S-ketjun hotellien aamiaista Suomessa. Toki korona-aikaan näissä oli muutoksia, mutta omien kokemusten mukaan nyt palattu normaaliin.

Toki jos teini on kylpylässä viihtyvät tyyppiä, niin sitten joku kylpylähotelli. Viru tai Olümpia ei ole.

Vierailija
7/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut Olümpiassa, Vitussa ja Tallink spa&conferencessa. Muista on vähän enemmän aikaa, mutta Virussa ainakin on ollut hyvä aamiainen. Vastaa mielestäni täysin S-ketjun hotellien aamiaista Suomessa. Toki korona-aikaan näissä oli muutoksia, mutta omien kokemusten mukaan nyt palattu normaaliin.

Toki jos teini on kylpylässä viihtyvät tyyppiä, niin sitten joku kylpylähotelli. Viru tai Olümpia ei ole.

:D

Vierailija
8/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viru

Virussa on ihana museo. Ja jos sattuu se hauska opas, niin voi että, hän oli hulvaton, ei ollut teinilläkään tylsää museossa!

Vierailija
9/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kihkihki joskus on kirotusvire hauska! "Olümpiassa, Vitussa ja Tallink spa"

Vierailija
10/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virun keskeinen sijainti on loistava huorien saatavuuden kannalta. Seuraa saa jopa vartissa netin kautta tilattuna, ja erikoisuudet ei ole ongelma. Suomalaisen puutteessa elävän perheenisän ja miksei nuoren kollinkin paratiisi.

Vierailija
11/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kesällä kahden teinin kanssa täällä:

https://www.merchantshousehotel.com/fi/

kaikki tykättiin hotellista ja saatiin mukava huone sisäpihalta jossa sai myös viettää aikaa halutessaan. Oli toki kaikkien hotellivieraiden yhteinen, mutta ketään muuta siinä ei päivällä näkynyt kun joku hetki istuskeltiin ja nautittiin säästä ennen lähtöä. Sijainti oli myös erinomainen ja huoneet meidän makuun kivat, ei sellaiset ihan perinteiset hotellihuoneet.

Ei se aamupala mikään poikkeuksellinen ollut mutta ei myöskään mitään huonoa sanottavaa. Ainoa pieni miinus oli, että toisena aamuna roska-auto kolisteli ihan ikkunan takana joka kuului tietysti tosi selvästi kun ensimmäisessä kerroksessa oltiin ja ikkunakin oli vielä vähän rakosellaan.

Vierailija
12/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordic hotel Forum

Ehdottomasti paras👍

Vierailija
13/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kihkihki joskus on kirotusvire hauska! "Olümpiassa, Vitussa ja Tallink spa"

Haista nyt jo paska!

Vierailija
14/19 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordic hotel Forum

Ehdottomasti paras👍

Tää tai Swisshotel