Lue keskustelun säännöt.
Asiaa Viaplaysta..
17.12.2012 |
Onko teillä toiminut jos olette sellaisen ottaneet? Me otimme nyt kun on tuo ilmainen kuukausi. Ikävä kyllä ei pystytä leffoja katsomaan. Netin nopeus riittää, mutta vaikka kuinka säätäis asetuksia, niin siltikin vaan tökkii..
Onko muilla tätä ongelmaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta me emme saa puolestaan TV-sarjoja näkyviin Samsung Smart TV:ssa. Minä lähetin kysymyksen sähköpostitse Viaplayn asiakaspalveluun ja sain kyllä nopeasti vastauksen.
En tiedä, osaavatko auttaa tuossa asiassa, kun kyse on ehkä tietokoneestanne.