Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sitä mieltä että jokainen joka syö lihaa, pitäisi pystyä käymään teurastamolla katsomassa

Vierailija
17.12.2012 |

kuinka satoja sikoja, kanoja jne tapetaan liukuhihnalla, viilletään kurkut auki aluksi (toki tainnutettuna täällä suomessa) ja sen jälkeen hyvillä mielin syömään vaikkapa joulukinkkua, makkaraa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan edes saalistaisit itse sen lihasi, mutta se että eläin on tapettu liukuhihnalla, jonkun toisen toimesta, eikä sillä ole ollut mitään mahdollisuuksia päästä karkuun tms. niin siitä on saalistaminen kaukana, idiootti!

Et tasan mistään, kusipää. Saalistajalla tarkoitetaan myös sitä, että ei pitäisi olla vaikeuksia katsoa, kun saaliseläin kuolee, jos joku muu tappaa sen.

Vierailija
22/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää kaikkea mitä maa päällään kantaa, kaikki on sallittua.

Ei siitä mihinkään pääse. Olen jo aikaa sitten luovuttanut, että jaksaisin taistella sen puolesta, että mahdollisimman moni luopuisi lihansyönnistä. Tyhmille ihmisille on turha puhua järkeä. Se on sama kuin puhuisi muurahaiselle, ei mene jakeluun. Eivätköhän heidän sielunsa rangaistuksen saa, seuraavassa elämässä tai taivaassa, tai mihin kukakin uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mihinkään pääse. Olen jo aikaa sitten luovuttanut, että jaksaisin taistella sen puolesta, että mahdollisimman moni luopuisi lihansyönnistä. Tyhmille ihmisille on turha puhua järkeä. Se on sama kuin puhuisi muurahaiselle, ei mene jakeluun. Eivätköhän heidän sielunsa rangaistuksen saa, seuraavassa elämässä tai taivaassa, tai mihin kukakin uskoo.

Yksi idiootti vähemmän levittämässä vegaani-propagandaansa.

Vierailija
24/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että mua jotenkin liikuttaisi kärsivät eläimet? Ei liikuta, vihaan kaikkia elukoita.

Lihan makun on kuitenkin hyvä, kunhan siinä ei ole mitään roippeita mukana. Ne ällöttää minua enkä tahdo nähdä niitä.

Vierailija
25/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee heistä todella omituisia. Kuka on käskenyt alkaa paasaamaan asioista jotka on jokaisen itse valittava? Kuka käskee kantaa maapallon lihansyöntiä harteillaan? Sama kun menet venäjälle paasaamaan mafialle että tsot tsot ihmisiä ei saa tappaa. Jos joku on järkeä vailla, niin sinä.

Vierailija
26/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen luontaiseen ruokavalioon kuuluu liha. Nykyään sitä syödään kyllä liikaa ja liian jalostetussa muodossa.

Me ostamme luomumunia ja luomulihaa aina kun voimme ja yritämme välttää jalosteita. Olen nähnyt monet kerrat naapurin karjatilalla vasikkaa teurastettavan ja hirvimetsällä isän kanssa hirveä nyljettävän ja suolistettavan. Ei siinä mitään tragediaa ole. Ruuan hankintaa vain.

Jos jokainen söisi lihaa vain tarpeellisen, olisi toki luonto paremmassa kunnossa. Mutta mitään "eläinten oikeuksia" en ymmärrä sitten ollenkaan. Eläimet ovat eläimiä.

Vierailija
27/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät ymmärrä, että niitä sikoja tullaan tappamaan vaikka kuinka olisit kasvissyöjä...

Vierailija
28/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti ekologisempaa kuin maapallon toiselta puolelta rahdattu soija.

Vierailija
29/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ilmaston ja ekologiankin takia. Ihminen on sekasyöjä siksi, että voisi selvitä monissa tilanteissa, mutta pelkkä lihansyöjä se ei ole vaan enemmänkin kasvissyöjä hampailtaan.

Lihanmussuttajien on vain vaikea saada sanotuksi, että ehkä voisi tosiaan vähän vähentää.

Vierailija
30/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön lihaa. Kuka nyt elävää eläintä söisi.

Vierailija
31/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa kalkkunoiden kuljetus, te, jotka arvelette, että niillä on paremmin.

Vierailija
32/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teurastamolla töissä ja myös mukana sianteurastuksessa (lähisukulaiseni kasvatti sikoja). Ei se minua mitenkään kasvissyöjäksi saanut. Kuolema on kaiken elävän kohtalo.

Tärkeämpää on minusta se, että kukin elävä olento on saanut elää elämänsä mahdollisimman lajinmukaista elämää. Tämän pidän myös mielessä valitessani lihaa lautaselleni.

Vierailija
33/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katsomisen lisäksi se pitäisi pystyä tekemään ihan itsekin.

Vierailija
34/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katsomisen lisäksi se pitäisi pystyä tekemään ihan itsekin.

Kasvissyöjien pitäisi myös itse kuskata soijansa tänne.

Vierailija
35/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäniksen, teeren ja metson teurastusta? Ja sitten syönyt lihaa?

Vierailija
36/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita pari kipaletta kotitilallakin teurastettu. Teurastaja käynyt laittamassa lihoiksi :)

Vierailija
37/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pilkkonut villisian ruhon ruokatarpeiksi. So?

Vierailija
38/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soijansa. Voisi aika äkkiä vaihtua ruokavalio.

Vierailija
39/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epälooginen vertaus muurenkin. Kaipa teurastajahenkiset teette sitten utse pulttipistoolinne sekä aseenne teurastaksenne eläimet.

Vierailija
40/48 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epälooginen vertaus muurenkin. Kaipa teurastajahenkiset teette sitten utse pulttipistoolinne sekä aseenne teurastaksenne eläimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme