Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jus äsken ärrällä nähtyä =((

Vierailija
04.12.2005 |

Äiti pienen (n. 3-4v.) lapsen kanssa osoksilla. Äiti osti 3 olutta (sunnuntaina!!!), lapselle suklaapatukoita ja vuokras elokuvan. Lapsi olisi vielä halunnut uuden pelin mut sitä äiti ei ostanut jonka jälkeen lapsi sitten makasikin vartin verran kiukutellen ärrän lattialla ennenkuin parivaljakko lähti. Äidillä soi puhelinkin kerran johon hän vastasi " äiti" eli selvästi tällä äidillä oli jossain toinenkin lapsi.

Mut se et pitää sunnuntaina käydä ärrältä olutta ostamassa on kyllä musta outoa.... =(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti voi tehdä esim vuorotyötä ja hänellä on vaikka neljä vapaata nytten?

nimittäin äitini oli juuri tuossa ja kävi ostamassa olutta itelleen ja meille karkkia ;)

ja tuskin hän humalaan niistä oluista tulee

Vierailija
2/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuossa työssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa lapset kattoon videoita siks aikaa. Vaikka eihän sillä ollut kuin 3 olutta mut silti ihmetyttää et miks pitää..

ap

Vierailija
4/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisit raportoida AV:n tontuille?

Vierailija
5/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse juon todella harvoin, työpaikallakin mua luullaan absoksi :)

Ethän tiedä, onko äiskä lomalla, tai jos osti koko viikon saunakaljat tai itselle, miehelle ja kaverille. ihan höpöä olettaa jotain.

eiköhän ne rapajuopot osta enemmän kerralla.

ja ihan hyvä ettei antanut lapselle periksi pelihommassa!

Vierailija
6/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 olutta !!! ei siinä isoja bileitä saa herrajumala

Vierailija
7/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska olet:) Ehkä äiti on tällä hetkellä perskännissä kolmesta kaljastaan...

Vierailija
8/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois ostanu mäyräkoirallisen nii sit vois olla eriasia. Voihan olla että hän osti miehelleen oluet, tai osti saunaoluet (joo-o, kaikilla ei ole saunapäivä lauantaina), tai osti itselleen...nehän on vähän kuin " aikuisten limpparia" ...

On hyvä ettei antanut lapselleen periksi sen pelin kanssa. Hyvä! Siitä pisteet tuolle äidille.

Vierailija
9/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap et voi tietää:

1) ostiko äiti oluet vain itselleen vai ehkä hänelle + miehelleen (+ jollekin???)

2) juoko äiti (jos nyt juo ne 3 pulloa yksin) ne kaikki tänään

3) josko äidillä on vaikka lomaa seuraavat päivät (saattaa hyvinkin olla - monet ottavat huomisen vapaaksi kun tiistai on vapaapäivä kuitenkin)

Vierailija
10/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ostanu 12 olutta ja karkkia ja lapsi oli mukana. ja tupakkaa kans.

soita huostaanottokomitealle :DDD

Vierailija
11/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ap olisi voinut todistaa koko episodin vartin kiukutteluineen, hänen pitäisi olla siellä ärrällä duunissa. Mutta miten hän sitten on täällä kirjoittelemassa " just äsken..."

Ei kenelläkään oikeasti voi olla noin tiukalla pipo.

Vierailija
12/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kai videoiden edessä suut ruskeana suklaasta.

Vierailija
13/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PELI 3-4 vuotiaalle... ohhoh, ei nyt sen ikäisille mitään pelejä vielä pitäisikään ostaa.

Vierailija
14/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosiaan koko vartin paikalla koska olin itsekin valitsemassa elokuvaa ja aikailin siinä joten sen vuoksi näin koko episodin. Enkä nyt vanno et aikaa meni vartti mut aika reippaasti kuitenkin.

ap

Vierailija
15/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä kyyliä riittää:))) jumaliste, hankkikaa elämä:))

Vierailija
16/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrältä harvemmin ostetaan mitään terveellistä. Se on kiska, kioski, kippari. Ei siellä osteta voileipää ja hedelmiä.

Olisko siis ollut parempi, jos tänään olisi ollut lauantai? Lauantaina voi juoda kolme kaljaa, mutta ei sunnuntaina?

Vierailija
17/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aatelkaa jos ne ei ees ollu sille äidille ne kaljat eikä miehellekään vaan sille joka sille soitti ja jolle se vastas että " äiti" ! siellä kummiskin teinijuoppo kärsimättömänä ootteli tilausta saapuvaksi!

ja ne suklaat tää rikollinen viinatrokari-äiti aikoi vissisti syödä itse ja antaa sen pikkulapsen riutua nälkään!

ja ap se vaan valkkaa videoo vaikka ois jo pitäny kiireesti valkata puhelimesta sossun numeroo!

Vierailija
18/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties mitä kiellettyä. Näyttää varmaan kauhuleffoja lapsilleen, ettei ne uskaltais yöllä tulla häiritsee äidin kolmen pullon juopottelua.

Vierailija
19/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on resepti, johon tulee olutta reilusti.

Mutta yhdyn tuohon ajatukseen hyväosaisesta perheestä. Harvemmin meikäläiset raaskii kauppojen aukioloaikaan ostaa ärrältä mitään. Suklaakin on siellä niin hitsin kallista, oluesta puhumattakaan.

Vierailija
20/22 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkytyksestä sanaton. Aivan liian monta kauhistuttavaa ja käsittämätöntä elementtiä tuossa tapauksessa: olutta (peräti kolme?), äiti (ilman isää?), suklaata (lapselle?), kiukuttelua (julkisesti!), pelejä - ja tämä kaikki vielä SUNNUNTAINA?!!

Aivan liian kamalaa käsiteltäväksi : (((((((O