Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jus äsken ärrällä nähtyä =((
04.12.2005 |
Äiti pienen (n. 3-4v.) lapsen kanssa osoksilla. Äiti osti 3 olutta (sunnuntaina!!!), lapselle suklaapatukoita ja vuokras elokuvan. Lapsi olisi vielä halunnut uuden pelin mut sitä äiti ei ostanut jonka jälkeen lapsi sitten makasikin vartin verran kiukutellen ärrän lattialla ennenkuin parivaljakko lähti. Äidillä soi puhelinkin kerran johon hän vastasi " äiti" eli selvästi tällä äidillä oli jossain toinenkin lapsi.
Mut se et pitää sunnuntaina käydä ärrältä olutta ostamassa on kyllä musta outoa.... =(
Kommentit (22)
eihän hän välttämättä ostanut kaikkia edes itselleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sain rutkasti vastauksia ja voin siis sanoa et olen hauskuutukseni tältä illalta saanut. Totean samalla et se olin minä itse joka ne 3 olutta ostin ja olin 4v. poikani kanssa liikkeellä. Oltiin lasten kanssa sovittu lähtiessä et ekaluokkalainen jää kotiin tekemään läksyt ja minä käyn kuopuksen kanssa pikaisesti ärrällä. Lupasin sitten lapsille möhköfantin dvd:n ottaa vuokralle ja myös syömisen jälkeen parit pienet suklaanamit =))
Ainoa yllätys ärrällä oli se kun poika olisi halunnut ostaa pleikkapelin ja musta hän pelaa muutenkin liikaa niin ilmoitin ettei peliä osteta ja siitäkö pikkumies vetäsi herneen nekkuun ja kävi pitkäkseen ärrän lattialle. No hetken neuvottelin hänen kanssaan jonka jälkeen lähdettiin kotia kohti.
Niin ja tässä välissä tyttöni soitti ja kysyi löytyikö sitä leffaa johon totesin et kyllä ja ollaan just lähdössä kotia kohti =))
Mut tosi kiva et mun kaa oltiin samaa mieltä siitä ettei nyt pari olutta äidistä rapajuoppoa tee varsinkaan kun se ei ole jokapäiväistä =))
Illanjatkoja toivottelee ap olutpullonsa kanssa