Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaakohan tätä enää jatkaa? Mieheni ei viihdy kotona. Hän on vain hetken

Vierailija
17.12.2012 |

iltasella kotona ja lähtee taas pois, lenkille, kaverille, joskus baariin (ei toista naista). Hän haluaa olla "itsensä kanssa", mutta käytännössä se tarkoittaa, että hän on stten vain töissä ja itsensä kanssa, kunhan ruoan syö illalla kotona.

Hän myös valehtelee, että käy äkkiä ja tulee heti takaisin. Ei tule. Olen taas itkenyt pitkin päivää. Minä en kelpaa, perhe ei kelpaa. Mies sanoo rakastavansa, mutta ei halua olla lähellä (paitsi kun haluaa seksiä).

Onko tässä enää järkeä? Kohta vuoden hän on luvannut ja luvannut, mutta mikään ei muutu. Sanokaa, luovutanko jo?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mies ei välttämättä tule edes yöksi kotia.noh kauppakassit tuo ja se siitä.eipä se kyllä rakastakkaan mua,niinhän tuo on sanonut.jos tää ei syksyyn mennessä muutu,hankin rakastajan. seksittömyys syö naista.

Vierailija
42/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, kumpiu on parempi: elää suhteessa, jossa ei tunne saavansa rakkautta vai elää yksin, ilman rakkautta. Pelkät sanat eivät riitä. Myös mun mieheni tietää, että odotan häntä. Eilenkin hän sanoi, että hän käy äkkiä tekemässä pihahomman ja haluaa olla vielä kanssani. Hän lähti ja tuli neljän aikaan, vaikka pyysin kotiin. En ikinä pystyisi hylkäämään miestäni, kuten hän tekee minulle. Mies pystyy helposti.

-ap

mulla mies ei välttämättä tule edes yöksi kotia.noh kauppakassit tuo ja se siitä.eipä se kyllä rakastakkaan mua,niinhän tuo on sanonut.jos tää ei syksyyn mennessä muutu,hankin rakastajan. seksittömyys syö naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin yksin tämän tilanteen kanssa. Kokemukset suhteista, jotka ovat elpyneet, kiinnostavat myös. Me olimme ennen se maailman onnellisin pari :(

-ap

Vierailija
44/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies käyttäytyi samaan tapaan vuoden verran, ennekuin tunnusti että on saman ajanpettänyt työkaverinsa kanssa. Teillä sentään seksiä, ehkä sen peusteella vois ajatella ettei toista ole...? Meillä oli puolen vuoden aikana ehkä 2-3 kertaa... Siitä epäilin ja sitte mies tunnusti ihan itse lopulta. Paska tilanne. Saisitko miehen lähtemään parisuhdeterapiaan tai perheasiainneuvottelukeskukseen? Meillä 1v ja 3v lapset, yritän kattoa, jos tämän sais vielä terveelle pohjalle, vaikka vaikealta se tuntuu... Mutta jos vaihtoehto on avioero, niin kaikkeni haluan yrittää.

Vierailija
45/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, en edes miettisi jatkamista yhdessä. Olen ehdottanut terapiaa, mutta mies sanoo, ettei hänellä ole aikaa (tekee töitä 10-14 tuntia/vrk). Akaisemmin hän suhtautui siihen hyvin epäilevästi.

Seksiä meillä on, usein minun aloitteestani, koska mies on väsynyt, ja ymmärrän sen. Mies on kovasti perääni siinä mielessä. Meillä on joskus ihania hetkiä, esim. eilen aamupäivällä kuusenhakureissulla, sellaista tavallista, iloista, mutta sitä kestää pienen hetken, sitten mies taas lähtee. Eikä niitä hetkiä ole välttämättä joka viikko.

-ap

Vierailija
46/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakkaudesta joko luovutaan tai pidetään kiinni? Jos mies haluaisi minut pitää, hän ei jatkaisi loukkaamista ja hylkäämistä? En ymmärrä, miksi hän sanoo rakastavansa ja kuitenkin kohtelee minua näin.

-ap

Vierailija
47/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tasapainoisessa suhteessa :(

-ap

Vierailija
48/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä ero on ainoa vaihtoehto. Ei mies tuosta tietenkään muutu ja sinä tulet vain surullisemmaksi joka päivä. Eikö olisi kiva jos mies haluaisi viettää aikaa sinun kanssa itse, eikä niin että sinun pitää rukoilla jokaista 10 min jonka hän sinun kanssa viettää.

Sinuna asennoituisin omaan asuntoon muuttamiseen, tulet huomaamaan että olet onnellisempi niin ja tulet varmasti kohtaamaan ihmisen joka haluaa olla sinun kanssasi yhtä paljon, kuin sinä hänen. Onnea matkaan sinulle!

Vierailija
49/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en usko, että kohtaan enää koskaan ketään. Mun rakkauteni oli tässä. Meillä on myös kaksi isoa lasta ja heidän vuokseen sydämeni särkyy. Mies haluaisi odottaa joulun yli, minulle jokainen surullinen päivä on liikaa. Hän syyttää stressiä ja henkilökohtaista kriisiä, mutta eihän stressi tee kenestäkään välinpitämätöntä lupausten pettäjää. Jos se olisi syy, tuskin hän jaksaisi baarissa tai muualla rupatella tuntitolkulla ihmisten kanssa. Kotona hän saisi olla rauhassa ja levätä.

Pitäisi vielä jaksaa laittaa joulu lapsille. En ole ostanut lahjojakaan vielä.

-ap

niin kyllä ero on ainoa vaihtoehto. Ei mies tuosta tietenkään muutu ja sinä tulet vain surullisemmaksi joka päivä. Eikö olisi kiva jos mies haluaisi viettää aikaa sinun kanssa itse, eikä niin että sinun pitää rukoilla jokaista 10 min jonka hän sinun kanssa viettää. Sinuna asennoituisin omaan asuntoon muuttamiseen, tulet huomaamaan että olet onnellisempi niin ja tulet varmasti kohtaamaan ihmisen joka haluaa olla sinun kanssasi yhtä paljon, kuin sinä hänen. Onnea matkaan sinulle!

Vierailija
50/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä ero on ainoa vaihtoehto. Ei mies tuosta tietenkään muutu ja sinä tulet vain surullisemmaksi joka päivä. Eikö olisi kiva jos mies haluaisi viettää aikaa sinun kanssa itse, eikä niin että sinun pitää rukoilla jokaista 10 min jonka hän sinun kanssa viettää. Sinuna asennoituisin omaan asuntoon muuttamiseen, tulet huomaamaan että olet onnellisempi niin ja tulet varmasti kohtaamaan ihmisen joka haluaa olla sinun kanssasi yhtä paljon, kuin sinä hänen. Onnea matkaan sinulle!

Tietääkö miehesi _oikeasti_ kuinka paljon tilanteesta kärsit?

Olen sitä mieltä, että mihelle kannatta _kertoa_ todellinen tilanne.

Olen mies ja olen saanut karvaasti kokea sen, kun en ole tarpeeksi ajoissa tiedostanut vaimoni todellisia tunteita.

Mies voi muuttua - minä olen muuttunut. Anna miehelle mahdollisuus elää sellaista elämää, mitä te molemmat haluatte. Jos _vakavan_ keskustelun jälkeen edistystä ei tapahdu, niin sitten eroprosessi vireille, mutta varmista ensin, että miehesi ymmärtää tilanteen vakavuuden.

Vierailija
51/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaan löytyy kyllä aikaa. Työkiireet eivät ole esteenä, jos miehesi on ymmärtänyt tilanteen vakavuuden ja haluaa parantaa suhteenne.

Jos vieläkään ei suostu, niin miehesi ei joko ymmärrä tai välitä. Vain jälkimmäisessa tapauksessa ero on vaihtoehto.

Vierailija
52/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänäänkin itkenyt puhelimessa, kun mies soitti. Hän tietää tarkalleen, mitkä asiat loukkaavat suhdettamme. Jälkikäteen hän sanoo, että ihmettelee itsekin, miksi tekee niin. Ja tekee seuraavana päivänä uudestaan. Tänään hän muisteli, miten ihanaa meillä on ollut yhdessä, kuten on tehnyt monesti ennenkin. Mikään ei vain muutu. Mies sanoo, että asiat muuttuvat myöhemmin. Se tuntuu taas uudelta vedätykseltä. Odota, niin joskus alan kohdella sinua, kuten ansaitset.

Olen antanut miehelle mahdollisuuden. Olen tukenut ja rakastanut, pitänyt hänet tasavertaisena vanhempana ja aviopuolisona. Annoin hänelle tilaa ja vapautta. Hän lopetti antamasta mitään, vain laskuja maksaa. Lähimpänä minua hän on sängyssä. Silloin kaikki on vähän aikaa hyvin. Muulloin olen yksin ja yksinäinen ja mies tietää sen.

Olemme keskustelleet varmaan kymmeniä kertoja. Monta kertaa on ollut ns. viimeinen kerta. Viimeksi viime lauantaina. Sitten tuli sunnuntai.

-ap

Tietääkö miehesi _oikeasti_ kuinka paljon tilanteesta kärsit? Olen sitä mieltä, että mihelle kannatta _kertoa_ todellinen tilanne. Olen mies ja olen saanut karvaasti kokea sen, kun en ole tarpeeksi ajoissa tiedostanut vaimoni todellisia tunteita. Mies voi muuttua - minä olen muuttunut. Anna miehelle mahdollisuus elää sellaista elämää, mitä te molemmat haluatte. Jos _vakavan_ keskustelun jälkeen edistystä ei tapahdu, niin sitten eroprosessi vireille, mutta varmista ensin, että miehesi ymmärtää tilanteen vakavuuden.

Vierailija
53/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tonni jäisi saamatta, mutta eikö avioliitto ja perhe ole sen hintaiset? Olen myös miettinyt vaihtoehtoa, että mies nukkuu muualla ja käy luonamme vain, kun haluaa olla kanssamme. Sittenhän sen näkisimme. Jos hän häipyisi menoilleen, voisi hän palata vasta toisena päivänä takaisin, vierailulle. Pelottaa vain, miten lähipiiri suhtautuisi ja lapset. Pelkään syyllistämistä. Mieskin syyllistää, miten voisin hänet jouluksi laittaa pihalle. Mutta hänhän on itse lähtenyt, melkein kokonaan. Koti on täällä, missä perhe on. Yksi puuttuu.

-ap

Pariterapiaan löytyy kyllä aikaa. Työkiireet eivät ole esteenä, jos miehesi on ymmärtänyt tilanteen vakavuuden ja haluaa parantaa suhteenne. Jos vieläkään ei suostu, niin miehesi ei joko ymmärrä tai välitä. Vain jälkimmäisessa tapauksessa ero on vaihtoehto.

Vierailija
54/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei hän itsekään haluaisi lähteä kotoa, mutta hänen on pakko jostain syystä.

Vierailija
55/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta sinua. Todella kauhea tilanne. Haluaisit jatkaa suhdetta, mutta siinä ei enää ole tarpeeksi. Kerro miehelle, että suhdetta ei ehkä kannata jatkaa. Katso miten reagoi, haluaako tsempata vielä. Mutta ei mieskään viihdy jos aina on pois. Uskon, että voit vielä löytää elämän rakkauden. Ei tuo suhde hyvältä kuulosta. Laita plussat ja miinukset paperille yhdessä miehesi kanssa ja siitä näette, mikä pitää teitä yhdessä ja mikä ajaa eroon. Päätös on yksin sinun. Ei me muut voida tietää... :(

Vierailija
56/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tiedä, mikä on oikein ja normaalia, ja siksi haluankin lukea toisten ajatuksia. Olen puhunut erostakin. Mies hyväksyy sen ja sanoo, että ei halua kiusata minua enää. Kun kysyn, mitä HÄN haluaa, hän haluaa jäädä.

En pysty päättämään suuntaan enkä toiseen. Tulee toivonkipinöitä ja romahduksia. On yksi iso plussa: rakastan miestä suunnattomasti. En vain tiedä, onko häntä olemassa enää. Mies uskoo, että hyvät ajat palaavat, kun hänen stressinsä hellittää. Minusta sen tuntuu verukkeelta jatkaa entiseen malliin.

-ap

Voi kulta sinua. Todella kauhea tilanne. Haluaisit jatkaa suhdetta, mutta siinä ei enää ole tarpeeksi. Kerro miehelle, että suhdetta ei ehkä kannata jatkaa. Katso miten reagoi, haluaako tsempata vielä. Mutta ei mieskään viihdy jos aina on pois. Uskon, että voit vielä löytää elämän rakkauden. Ei tuo suhde hyvältä kuulosta. Laita plussat ja miinukset paperille yhdessä miehesi kanssa ja siitä näette, mikä pitää teitä yhdessä ja mikä ajaa eroon. Päätös on yksin sinun. Ei me muut voida tietää... :(

Vierailija
57/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Kuulostaa siltä, ettei hän itsekään haluaisi lähteä kotoa, mutta hänen on pakko jostain syystä.

Vierailija
58/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun olet niin varma ettei ole toista naista, eikä peliongelma?

Vierailija
59/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla on ulkkis mies: tekee pitkiä päiviä 14 tuntia ja sit kun vapaalla, niin kavereitahan sitä pitää mennä moikkaamaan ja joskus yötä myöten. En enää valita, vaan otan sen pikkuhetken vastaan minkä saan:P.. Kyllä sitä yksinhuoltaja saa todellakin olla... Mutta minkäs teet, tiesin ukon tuollaiseksi ottaessani.

Vierailija
60/111 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeseen ei ole mitään avainsyytä, joka ratkaisisi kaiken. Kyse on miehen tunteista, tahdosta, ja halusta. Siksi tämä onkin niin vaikeaa. Kesällä hän joi liikaa ja oli baarissa paljon, nyt enemmänkin kävelee ja juttelee tuttujen kanssa. Eilen oli kyllä mennyt baariin tutun houkuttelemana.

-ap

Siis kun olet niin varma ettei ole toista naista, eikä peliongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän