Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa jatkuva hiivatulehdus! Millä eroon tästä?

Vierailija
16.12.2012 |

Olen siis raskaana,muulloin ei hiivaongelmaa ole ollut.

Kuureja olen käyttänyt jo useita mutta aina se vaan uusiutuu ja koko ajan tekisi mieli raapia :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sokerin syöminen kaikessa muodossa ja vedä alkuun 6 maitohappobakteerikapselia aamuin illoin viikon ajan. Kato sitte mitä tapahtuu. Niitä kapseleita pitää syödä myös sen jälkeen ku vaiva hellittää, mutta sitte riittää yksi päivässä. Toimi mulla.

Vierailija
2/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hiiva on oire diabeteksestä. Mutta oli niin tai näin, tuo sokerirajoitus on hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puhuthan asiasta lääkärille.Mulle tuli keskenmeno viikolla 15,kun ensin oli ollut noita hiivatulehduksia ja sitten tuli streptokokki.

Vierailija
4/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul autto estrogeeni. Gyne määräsi sitä niin limakalvot vahvistu, eikä ollu niin herkkiä. Suosittelen!

Vierailija
5/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pillereiden takia melkein kahden vuoden hiivakierre! Kaikki lääkärit sanoivat ettei voi niistä jouhtua, kokeilin kaikki dropit ja ruokavaliot ym. eikä apua. Vasta kun itse päätin jättää pillerit, hiivatulehdukset loppuivat kuin seinään eivätkä ole sen koommin vaivanneet, edes raskaana. Jos syöt, kokeile niiden lopettamista.

Vierailija
6/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva on myös miehellä (usein oireeton) ja tartuttaa sua nyt koko ajan.

Vierailija
7/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kokeilla noita maitohappobakteereja ja sokerin vähennystä,karkkia mulla kuluukin kyllä ihan liikaa.ap

Vierailija
8/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maustamatonta jugurttia terveyssiteeseen ja pöksyyn. Mulla auttaa 100% varmasti. Kuurit eivät ole auttaneet.

Mikä on streptokokki..? Mulla kans jatkuva hiivatulehdus ja useampi keskenmeno noilla viikoilla ja itsestä aina tuntui, että noilla voisi olla joku yhteys..

Mutta puhuthan asiasta lääkärille.Mulle tuli keskenmeno viikolla 15,kun ensin oli ollut noita hiivatulehduksia ja sitten tuli streptokokki.

Vierailija
10/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö e-pillereitä? Mulla oli pillereiden takia melkein kahden vuoden hiivakierre! Kaikki lääkärit sanoivat ettei voi niistä jouhtua, kokeilin kaikki dropit ja ruokavaliot ym. eikä apua. Vasta kun itse päätin jättää pillerit, hiivatulehdukset loppuivat kuin seinään eivätkä ole sen koommin vaivanneet, edes raskaana. Jos syöt, kokeile niiden lopettamista.

Tuskin syö pillereitä.

Vierailija
11/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on loraus omenaviinietikkaa tai Molkosania (maitoherajuoma, saa useista tavallisista ruokakaupoistakin). Laimennetulla Molkosanilla voi pumpulilla pyyhkiä aluetta ulkopuolelta ihan suoraankin, ei tarvitse kylpyä ottaa.

Hiivan ehkäisyssä voi auttaa jonkun jo mainitsema sokerien poisjättäminen ja kotimaisia viljojakin kannattaa vähentää.

Itselläni suurin vaikuttava tekijä on selvästi ollut kuukautissuojien vaihto kestositeisiin. Aikaisemmin hiivaa oli joka kuukautisten jälkeen, nyt ollut muutaman kerran viiden vuoden sisällä. Jos käytän jostain syystä esim. pikkuhousunsuojia nyt raskausaikana, kannattaa harkita puuvillaisten/bambukuituisten kestopikkuhousunsuojien hankkimista.

Vierailija
12/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoturve laitetaan emättimeen ja huuhdellaan pois 20 minuutin kuluttua aktiivihappivedellä.

Vierailija
13/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi minulle aikoinaan.

Kuuriluontoisesti.

Vierailija
14/14 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois käytöstä ja puuvillaa tilalle.