Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntaina Teneriffalle. Pakkaamista ei edes vielä aloitettu.. huoh, ei jotenkin jaksais.

Vierailija
14.12.2012 |

Kumpa pääsiskin matkalle niin ettei tarvis mitään pakkailla. Aurinkorasvaa ostin 2 purkkia tällä viikolla. Siinä mun matkavalmistelut. Josko sitä huomenna aloittais..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne onneksi kummoista tarvitse jos ette pitkään ole.

Vierailija
2/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille joka päivälle puhtaat t-paidat, kolmet uimashortsit molemmille ja sitten illaksi neuletakkia ym. vähän pidempilahkeista housua. Aloitan huomenna. Sunnuntaiaamuna kuudelta täytyy olla jo matkalla. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan samassa koneessa, vilkuilen kärppänä kuka näyttää avlaiselta!

Oletteko ennen olleet?

Vierailija
4/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon etelänmatkalle alamme yleensä 2-3 tuntia ennen lähtöä.Äkkiähän ne romut kassiin heittää.

Nuorempana harrastin oikein pakkauslistoja, mutta olen luopunut niistä jo aikoja sitten. Ainoa ikävä kotiinjääminen oli vuosi sitten ja vielä just Teneriffan reissulla. Lähdettiin aamuyöllä ja muut heitettiin laukkuun ennen nukkumaanmenoa paitsi mun meikkilaukku, koska tarvin sitä lähteissä vielä. No, sinne jäi vessaan. En mä pysty ilman joitain peruspakkeleita olemaan viikkoa ja siellä oli muutakin kuten hammasharja. Oli pakko ostaa periltä uudet.

Vierailija
5/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aamuna, ei ongelmaa, ellei sitä tee.

Vierailija
6/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisenä päivänä

Vierailija
7/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pysty ilman joitain peruspakkeleita olemaan viikkoa .

Huutonaurun paikka!

On vaikeeta joillain, on.

Vierailija
8/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin aina siirrän pakkaamista ja sitten tulee jo kiire ja yrittää muistella mitä kaikkea piti ottaa mukaan ja jäikö mikään kotiin.

Vierailija
9/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurun paikka!

viikkoa täysin ilman kosmetiikkaa (laukussahan oli KAIKKI hammasharjoja myöten), ellei sitten olla erämaavaelluksella tai mökillä... Mun mielestä ihan kohteliasta kanssaihmisiäkin kohtaan huolehtia vähän ulkonäöstään...tai edes perushygieniastaan. Mutta huutonaurumammalle tämä on ilmeisesti aivan vieras ajatus.

Vierailija
10/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsisi edes provomielessä moisesta vinkua. Jos on noin vaikeaa, Porvoon mamma, niin jää kotiin....

Vierailija
11/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekohan kaikki samalla lennolla?

Vierailija
12/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just viimeisiä pakkailen

Vierailija
13/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ennen olleet?

Ollaan oltu miehen kanssa kaksin pari vuotta sitten ja joskus lapsena ollessani 11-12v oon ollut vanhempieni kanssa eli 3. kerta mulla Teneriffalle tämä reissu! -ap

Vierailija
14/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ennen olleet?

mites teillä? Minne päin teneriffaa suuntaatte? -ap

Vierailija
15/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä viitsisi edes provomielessä moisesta vinkua. Jos on noin vaikeaa, Porvoon mamma, niin jää kotiin....

Jotenkin vain ei edes tunnu että nyt oltais mihinkään lähdössä. Matkustamme suht usein etelään, joten tiedän kyllä mitä mukaan tarvitsemme, mutta kyllä aina ennen on ollut jo tässä vaiheessa edes tunne siitä että lähdetään, mut nyt ei. Ehkäpä tämä liian kiire työviikko ja muut asiat mielessä on saanut aikaan tämän tunteen, mut uskompa että viimeistään lentokentällä olen jo into piukeena. -ap

Vierailija
16/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut vaihdettiin se sitten viime tipassa sunnuntaille. -ap

Vierailija
17/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon etelänmatkalle alamme yleensä 2-3 tuntia ennen lähtöä.Äkkiähän ne romut kassiin heittää.

Nuorempana harrastin oikein pakkauslistoja, mutta olen luopunut niistä jo aikoja sitten. Ainoa ikävä kotiinjääminen oli vuosi sitten ja vielä just Teneriffan reissulla. Lähdettiin aamuyöllä ja muut heitettiin laukkuun ennen nukkumaanmenoa paitsi mun meikkilaukku, koska tarvin sitä lähteissä vielä. No, sinne jäi vessaan. En mä

pysty ilman joitain peruspakkeleita olemaan viikkoa ja siellä oli muutakin kuten hammasharja. Oli pakko ostaa periltä uudet.

Kyllä vituttais ostaa joku koko meikkilaukun sisältö "turhaan" kun kotona on jo kaikki. Kamalaa tuhlausta. Joo, mulla kuluu esim meikkejä todella vähän kun meikkaan korkeintaan kun menen baariin / kylään, ehkä 30 kertaa vuodessa. Mutta tietenkin lomalla haluan meikata koska siellä mennään joka ilta ulos.

Vierailija
18/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ajatus, ettei edes ripsaria tai sutaisua poskipäihin puuteria saa illalliselle on mulle liikaa... Peruspakkelit=kosteusvoide, värillinen päivävoide, ripsari ja huulikiilto...

Huutonaurun paikka!

Vierailija
19/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä?

Lapsille joka päivälle puhtaat t-paidat, kolmet uimashortsit molemmille ja sitten illaksi neuletakkia ym. vähän pidempilahkeista housua. Aloitan huomenna. Sunnuntaiaamuna kuudelta täytyy olla jo matkalla. -ap

Vierailija
20/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaia Paraiso/Costa Adeje on suuntana, ei ihan lounaisrannikon eteläisintä mutta kuitenkin. Finnair klo 8.05, ollaanko samassa?

Minnekäs päin saarta te?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme