Onko se romanttinen rakkaus nyt sitten kuollut?
Tuota kuulee niin usein hoettavan, mutta ei se mun ja miehen parisuhteesta vielä ole kadonnut (tosin ollaan oltu yhdessä vasta 15v.) Hellitellään, silitellään, hierotaan toisiamme paljon, tehdään paljon toistemme eteen, nauretaan yhdessä päivittäin ja _lakanat on liekeissä_ niin sanotusti.
Sanoisin että meillä se ei ole kuollut.
Ehkä jos meille tulisi ero niin en tiedä ottaisinko (tai löytäisinkö edes) uutta miestä.
Onko muita jotka eivät allekirjoita sitä että romanttisen rakkauden aika olisi ohi?
Kommentit (19)
Nytkö jo mietit eroa? Eikö mikään riitä?
Vierailija kirjoitti:
Ketä sitä hokee?
Kaikki. Media, ystävät, tuttavat, randomtyypit netin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö jo mietit eroa? Eikö mikään riitä?
Olet hauska:)
Olet varmasti hyvä sängyssä, kun mies viihtyy noin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat aika hyviä. Hän pitää huolen että minä viihdyn, minä taas pidän huolen hänestä.
Myös meillä se on tallella. Yhdessä tallattu 18 v, ei näy merkkejä hiipumisesta.
Kyllä kai sitä jossain voi olla.
Itselläni rehellisesti sanottuna lopahtanut siinä parin-kolmen vuoden kohdalla aina.
Ei ole mikään listan tärkein asia minulle jahdata.
Kyllä, koska se romanttinen rakkaus edellyttää toisen ihmisen palvelemista molemmilta mutuaalisesti. Porukka on niin itsekeskeistä, että parisuhteeseen mennään kokemaan rakkautta eikä rakastamaan. Lisäksi ihmiset sekottaa jänskätys perhoset vatsassa rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai sitä jossain voi olla.
Itselläni rehellisesti sanottuna lopahtanut siinä parin-kolmen vuoden kohdalla aina.
Ei ole mikään listan tärkein asia minulle jahdata.
Se on ihastus joka loppuu 2-3 vuoden kohdalla.. ei ole kyse rakkaudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan molemmat aika hyviä. Hän pitää huolen että minä viihdyn, minä taas pidän huolen hänestä.
Niin. Monet miehet eivät jaksa huolehtia vaimon viihtymisestä jonkin ajan jälkeen ja vaimot kyllästyy. Olet kyllä löytänyt hyvän miehen, ei kannata erota vaikka paljastuisi joskus jokin Levin reissu pettäminen.
Olet omituinen. Opettele leipomaan ja pidä omastasi kiinni
En itse ole kuullut tällaisesta romanttisen rakkaudettomasta puhuttavan. Tai no siitä kylläkin että on vaikea löytää vakavaa parisuhdetta... Pidän itseäni onnekkaana että olen löytänyt rinnalleni ihmisen 13 vuotta sitten jonka kanssa vieläkin sydän läikähtelee. Tiedän että se ei ole itsestäänselvyys joten arvostan kyllä paljon parisuhdettani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Monet miehet eivät jaksa huolehtia vaimon viihtymisestä jonkin ajan jälkeen ja vaimot kyllästyy. Olet kyllä löytänyt hyvän miehen, ei kannata erota vaikka paljastuisi joskus jokin Levin reissu pettäminen.
Eroaisin 100% varmuudella jos paljastuisi että mies on pettänyt minua. Ja minä lentäisin ansaitusti pihalle jos kävisi miehelleni ilmi että minä olen pettänyt. Molemmilla on aika ehdoton suhtautuminen pettämiseen. -ap
Vierailija kirjoitti:
En itse ole kuullut tällaisesta romanttisen rakkaudettomasta puhuttavan. Tai no siitä kylläkin että on vaikea löytää vakavaa parisuhdetta... Pidän itseäni onnekkaana että olen löytänyt rinnalleni ihmisen 13 vuotta sitten jonka kanssa vieläkin sydän läikähtelee. Tiedän että se ei ole itsestäänselvyys joten arvostan kyllä paljon parisuhdettani.
Hyvä rakastava parisuhde on aarre <3
Olen tullut siihen tulokseen että kun sanotaan että romanttisen rakkauden aika on ohi, sanojana on yleensä ihminen joka ei henkilökohtaisesti pysty löytämään sitä. On ilmeisesti sietämätön ajatus että lämpöä ja rakkautta on kyllä saatavilla, mutta ei hänelle. Siitä miellyttävämpi johtopäätös ettei sitä ole enää ollenkaan, tai ainakaan sille ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asia ole ihan noin yksinkertainen.
Olen sopivasti romanttinen ja herkkä, mutta myös hyvin miehekäs ja loistava rakastaja. Olen "testannut" aika monia naisia ja menneisyyden naiset eivät osanneet ottaa vastaan meistä, joka on periaatteessa täydellinen. Osa otti vastaan hyvän rakastajan ja miehekkyyden, mutta hämmentyivät pehmeämmästä puolestani. Toiset taas ottivat hyvin vastaan pehmeän ja romanttisen puoleni, mutta hämmentyivät miehisestä huippurakastajan piirteistäni.
Nyt kun minulla on reilusti nuorempi aasialainen vaimo, kaikki toimii kuten pitääkin. Hän jumaloi kaikkia puoliani ja meillä riittää hellyyttä ja romantiikkaa, mutta myös paljon erotiikkaa ja rakastelua. Yksi hyvä juttu oli tietysti se, että sai täysin kokemattomasta neitsyestä "kouluttaa" hyvän vaimon kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille miehille ikävä kyllä kaikesta naisten kohkaamisesta huolimatta sattuu enimmäkseen aikuisia naisia, jotka useimmissa tilanteissa ovat avuttomampia kuin n. 10v lapset. Tuon ikäinen lapsihan kasvaa itsestään kypsemmäksi vain tarkkailemalla ympäristöään, mutta naiset tarvitsevat koko yhteiskunnan tuen ja paapomisen, sekä voimaannuttavan feminismin taakseen kasvaakseen hieman, kunnes romahtaa täysin kiukuttelevan lapsen tasolle.
Maailma olisi kylmä ja inhottava paikka ilman edes mahdollisuutta löytää rakkautta (muunkinlaista kuin platonista).