Veroehdotusta ei ole tarvinnut muutella mutta nyt
sain siskoni kanssa kesämökin. Muuttaako se veroilmoituksen täyttöä? Tuleeko tuosta jotain muutoksia verotukseen?
Kommentit (8)
Ensin olin innoissani, että jeeee kesämökki! Ei taida köyhällä olla tuohon rahaa ja paha vaan, että sisko on vielä köyhempi :( ap
veroehdotukseen vaan verot tuli itsestään seuraavana vuonna perinnön jaosta.
ennen perintöverot, itse olen perinnöntakia ollut aivan kusessa. Myynyt suurimman osan omaisuudesta ja nyt loputkin kun ei tuollaisiin kiinteistöveroihin ole varaa.
kun on omaisuutta niin pitääkö sen takia merkata jotain veroilmotukseen ja joka vuosi? ap
kun on omaisuutta niin pitääkö sen takia merkata jotain veroilmotukseen ja joka vuosi? ap
äivittyä automaattisesti, jos ei niin sitten tulisi itse lisätä.
on vuokratuloja niin ne pitää ilmoittaa (saadut tulot ja mökin hoitoon menneet kulut saa vähentää).
Jos mökistä ei ole tuloja niin ei ole ilmoitettavaa.
Teille tulee kiinteistöyhtymä ja sille oma ilmoituslomake, mutta jos tuloja ei ole, niin ei ole mitään täytettävää.
Muistaa hakea lainhuuto omille nimille, niin eiköhän se automaattisesti päivity tietoihin.
on vuokratuloja niin ne pitää ilmoittaa (saadut tulot ja mökin hoitoon menneet kulut saa vähentää).
Jos mökistä ei ole tuloja niin ei ole ilmoitettavaa.
Teille tulee kiinteistöyhtymä ja sille oma ilmoituslomake, mutta jos tuloja ei ole, niin ei ole mitään täytettävää.
Muistaa hakea lainhuuto omille nimille, niin eiköhän se automaattisesti päivity tietoihin.
tulee kauheat kiinteistöverot, mulla pelkästä rantatontista 700 €, jos olis mökkikin niin yli tonni varmasti. Riippuu toki kunnasta.