Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhäinapuketju!

Vierailija
13.12.2012 |

Anna poste restante osoite ja lahjatoive. Ja nimimerkki.

Perustele miksi sua pitäisi auttaa? Ja varataan ne autettavat nimimerkin perusteella

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, anonyymi hyväntekijäni lähetti minulle virtaviivaisen kännykän ja kaiken kukkuraksi yllättäen vielä käteislahjan! Täytyy privaattiviestittelyn lisäksi laittaa oikein julkiset kiitokset ja pokkaukset. On se ihmeellistä, miten kilttejä ihmisiä tästä maasta löytyy!

Toivottavasti ensi vuosi tuo parannusta työasioihin. Työhakemuksia on lähtenyt.

Mulla on ylimääräinen simpukkamallinen Samsung. Todellakin perusmalli, ei mitään ylimääräistä. Suht uusi, keväällä taisin ostaa, joitakin kuukausia käytetty. Kelpaisiko sinulle?

Vierailija
22/33 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika varmasti tykkää kun saa muutaman paketin!

Oikein hyvää joulua sinulle!

T:Perheessä 9v poika

Saimme kirkolta vielä MLL::n lahjakortin jotta saadaan pöytä koreaksi sekä kaikille villasukat, miehelle lapaset, minulle kaulurin sekä pussillisen karkkia. Olen ollut todella yllättynyt tästä ystävällisyydestä ja välittämisestä!

Toivotan teille kaikille hyvää joulumieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 32, kuin uudet

Vierailija
24/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuun laitettiin hakemus mutta väittivät että mies muka saanut veronpalautusta vaikka todellisuudessa ne ulosmitattiin ja ilmoitusta siitä ei ole tullut. Kirkon diakoni antanut muutaman ruokakupongin. Paikallinen lions-club lahjoittaa kirkon kautta jonkun lahjakortin mutta summaa en tiedä. Ehkäpä sillä saamme jotain jouluruokapöytään. Perheessä asuu 9v poika.

Vierailija
25/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno ketju. Nostakaa.

Vierailija
26/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuun laitettiin hakemus mutta väittivät että mies muka saanut veronpalautusta vaikka todellisuudessa ne ulosmitattiin ja ilmoitusta siitä ei ole tullut. Kirkon diakoni antanut muutaman ruokakupongin. Paikallinen lions-club lahjoittaa kirkon kautta jonkun lahjakortin mutta summaa en tiedä. Ehkäpä sillä saamme jotain jouluruokapöytään. Perheessä asuu 9v poika.

Mul olisi teidän pojalle lahja. Ajattelin omien lasten kanssa että tänä vuonna ostetaan lahjoja myös vähänvaraisille ja pakkasin äsken yhden legon ja yhden lautapelin. Jos kiinnosta voin lähetää tai vien suoraan Joulupuunkeräykseen

Vierailija
27/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon poika tykkää kyllä kovasti legoista.

city_girl_fi@yahoo.com

Vierailija
28/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistipeli puiset nappulat.

Vierailija
29/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä aihe.

Vierailija
30/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, en oikein osaa sanoa, monenlaistahan sitä puuttuu päiväpeitosta kakkuvuokaan, mutta en oikein keksi tähän yhteyteen sopivaa. Mulle voi lähettää meiliä tuonne luukun osoitteeseen, jos sinä keksit jotain, minkä voisit pistää kiertämään.

Bruttotulot tänä vuonna noin 5000 e. Asumistuki ainoa vakinainen. Rahat riittävät näillä näkymin helmikuun vuokraan, sitten ne loppuu. Etsin koko ajan duunia. Haluaisiko joku lahjoittaa mulle kännykän? Omani on kai yli 10 v vanha ja välillä oikutellut. Jos saisin jonkun modernin version (ihan perusmalli), voisin vastineeksi lähettää itse tehdyt villasukat. Saan kohta joka tapauksessa valmiiksi vaaleanpunaiset, koko 38, nallelanka.

Mitä sinä tarvitsisit? t. viiden mutsi

Vierailija
31/33 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku löytäisi nämä avuntarvitsijat.

Vierailija
32/33 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan köyhiä mutta onneksi mun äiti auttaa ja veli lainaa, niin ehkä selvitään...

Vierailija
33/33 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko joku vielä jotain?