Köyhäinapuketju!
Anna poste restante osoite ja lahjatoive. Ja nimimerkki.
Perustele miksi sua pitäisi auttaa? Ja varataan ne autettavat nimimerkin perusteella
Kommentit (33)
Poika varmasti tykkää kun saa muutaman paketin!
Oikein hyvää joulua sinulle!
T:Perheessä 9v poika
Saimme kirkolta vielä MLL::n lahjakortin jotta saadaan pöytä koreaksi sekä kaikille villasukat, miehelle lapaset, minulle kaulurin sekä pussillisen karkkia. Olen ollut todella yllättynyt tästä ystävällisyydestä ja välittämisestä!
Toivotan teille kaikille hyvää joulumieltä!
Sossuun laitettiin hakemus mutta väittivät että mies muka saanut veronpalautusta vaikka todellisuudessa ne ulosmitattiin ja ilmoitusta siitä ei ole tullut. Kirkon diakoni antanut muutaman ruokakupongin. Paikallinen lions-club lahjoittaa kirkon kautta jonkun lahjakortin mutta summaa en tiedä. Ehkäpä sillä saamme jotain jouluruokapöytään. Perheessä asuu 9v poika.
Sossuun laitettiin hakemus mutta väittivät että mies muka saanut veronpalautusta vaikka todellisuudessa ne ulosmitattiin ja ilmoitusta siitä ei ole tullut. Kirkon diakoni antanut muutaman ruokakupongin. Paikallinen lions-club lahjoittaa kirkon kautta jonkun lahjakortin mutta summaa en tiedä. Ehkäpä sillä saamme jotain jouluruokapöytään. Perheessä asuu 9v poika.
Mul olisi teidän pojalle lahja. Ajattelin omien lasten kanssa että tänä vuonna ostetaan lahjoja myös vähänvaraisille ja pakkasin äsken yhden legon ja yhden lautapelin. Jos kiinnosta voin lähetää tai vien suoraan Joulupuunkeräykseen
Tjaa, en oikein osaa sanoa, monenlaistahan sitä puuttuu päiväpeitosta kakkuvuokaan, mutta en oikein keksi tähän yhteyteen sopivaa. Mulle voi lähettää meiliä tuonne luukun osoitteeseen, jos sinä keksit jotain, minkä voisit pistää kiertämään.
Bruttotulot tänä vuonna noin 5000 e. Asumistuki ainoa vakinainen. Rahat riittävät näillä näkymin helmikuun vuokraan, sitten ne loppuu. Etsin koko ajan duunia. Haluaisiko joku lahjoittaa mulle kännykän? Omani on kai yli 10 v vanha ja välillä oikutellut. Jos saisin jonkun modernin version (ihan perusmalli), voisin vastineeksi lähettää itse tehdyt villasukat. Saan kohta joka tapauksessa valmiiksi vaaleanpunaiset, koko 38, nallelanka.
Mitä sinä tarvitsisit? t. viiden mutsi
Mekin ollaan köyhiä mutta onneksi mun äiti auttaa ja veli lainaa, niin ehkä selvitään...
Niinpä niin, anonyymi hyväntekijäni lähetti minulle virtaviivaisen kännykän ja kaiken kukkuraksi yllättäen vielä käteislahjan! Täytyy privaattiviestittelyn lisäksi laittaa oikein julkiset kiitokset ja pokkaukset. On se ihmeellistä, miten kilttejä ihmisiä tästä maasta löytyy!
Toivottavasti ensi vuosi tuo parannusta työasioihin. Työhakemuksia on lähtenyt.