Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pressalla kielokimppu

Vierailija
01.01.2013 |

mistä sai kieloja tähän aikaan vuodesta ja mitä sillä halutaan sanoa. Virolaisille suomen rakentajille valkoinen kukka on kuoleman kukka. Miksei jouluisia kukkia pöydällä? Typerästi istui ikkunoiden edessä että tausta vie huomion mulkosilmiltä. Sanaakaan ei ehditty kuulla suomeksi, mutta ruotsi ei oikein sujunut. Jos ei sanonut kolmeakymmentä kertaa mutta ei ollut itse kirjoittanut puhettaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sai kieloja tähän aikaan vuodesta ja mitä sillä halutaan sanoa. Virolaisille suomen rakentajille valkoinen kukka on kuoleman kukka. Miksei jouluisia kukkia pöydällä? Typerästi istui ikkunoiden edessä että tausta vie huomion mulkosilmiltä. Sanaakaan ei ehditty kuulla suomeksi, mutta ruotsi ei oikein sujunut. Jos ei sanonut kolmeakymmentä kertaa mutta ei ollut itse kirjoittanut puhettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei sanota kuka puheen on kirjoittanut? Muutenkin aina itketään tekijänoikeuksien ja lähteiden perään. Että keneltä niin erinomaista tekstiä sitten oikein irtoaa?

Vierailija
4/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan ole muovikukkia kun on aina samat?

Vierailija
5/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei sanota kuka puheen on kirjoittanut? Muutenkin aina itketään tekijänoikeuksien ja lähteiden perään. Että keneltä niin erinomaista tekstiä sitten oikein irtoaa?

niin olette varmaan huomannut, että hän on erittäin hyvä kirjoittaja. Siis varmaankin on kirjoittanut puheensa itse.

Ja ne kielot - Kultarannassa on puutarha...

Vierailija
6/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne: kielo on Suomen kansalliskukka sekä myös vanhaperinteinen joulukukka.

Vierailija
7/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä halutaan sanoa, että Suomen presidentti puhuu.

Vierailija
8/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs muut kansallisuudet, saako nekin sanoa mielipiteensä?

Vierailija
9/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on yleistietoa. Kaunis, soisi sen edelleen olevan joulukukka.

Tiedoksenne: kielo on Suomen kansalliskukka sekä myös vanhaperinteinen joulukukka.

Vierailija
10/14 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieloja saa talveksi monestakin kukkakaupasta,ovat toki kalliita. tai ne voi kasvattaa itsekin. kielolla on juurakko, joka kaivetaan maasta talteen lokakuun tienoilla,ja istutetaan ruukkuun.Juurakko talvitsee kylmäkäsittelyn, että se luulee talven käyneen ja alkaa sitten kasvaa lämpimään päästessään.

puutarhuri

Vierailija
11/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo on Suomen kansalliskukka.

Luultavasti Kultarannan kasvihuoneelta.

Vierailija
12/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa kukkakaupasta :)

Vierailija
13/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tykännyt hyasinteista enemmän. Kielo on mulle enemmän kesän kukka. Vaikka sitten sais kukkakaupasta.

Vierailija
14/14 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...-....