Salainen puh.numero ja osoite?
Eli mun puh.numero ja osoite näkyy kaikille ihan avoimesti, kun osaa vaan hakea eniron sivuilta nimellä. Onko mitenkään mahdollista saada se piilotettua sieltä, eli minne pitää soittaa/pitää ottaa yhteyttä, jotta toi järjestyis? On tullu oppilailta jo muutamia häirikkö soittoja, niin en haluu, että ne kohta kolkuttaa ovella.. :/ Kiitos avusta!
Kommentit (7)
Mulla oli niin, että googlen haussa tuli heti ensimmäisten joukossa eniro, ja jotenkin tympi, että osoite numeroa lukuunottamatta näkyi heti kirjautumatta eniroon. Siis kun täällä maalla ei samalla tiellä edes ole montaa asuntoa...
Ilmoitin operaattorille, että haluan ns. puolisalaisen osoitteen, jolloin kuulemma paikkakunta jäisi näkyviin, osoite ei. Mutta loppujen lopuksi mulla näkyy vain nimi, ei paikkakuntaa. Uskoisin että kokonaan salainen menee samalla tyylillä.
Tosiaan ite oon koulunkäyntiavustaja pikkupaikkakunnalla ja oon muutamilta oppilailta saanu soittoja, yks kysy jopa viestillä ("vitsillä") läksyjä multa. Muutama kuulemma tietää missä päin asun, varmaan heittäneet senkin vitsillä, mutta en haluais silti ottaa riskiä. Vapaa-ajalla en halua miettiä työasioita. Mutta kiitos paljon, pitääpä heti alkaa toimeen!
myös maistraattiin ilmoittamalla saa kokonaan salaisen osoitteen.
Moikka,
tosiaan kuten ketjussa mainittiin, mm. operaattorille ilmoittamalla tämän numeron saa salaiseksi. Jos kyseessä on Soneran liittymä, meillä tämän voi myös itse tehdä netissä, Omien Sivujen kautta :)
Lauren@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
niillä häiriköillä kuiten on jo sun tiedot, ettei auta...
Joo kyllähän joillakin mun tiedot jo varmaan on, mutta en halua, että useampi ne saa. Ja vitsillä kun heittivät, että tiietään missä sä asut, niin vaikka tietäisivätkin, niin en halua sitä silti enää pitää julkisena.
puhelinnumeron salaiseksi. Se että saa osoitteenkin salaiseksi, kaikissa paikoissa onkin sitten vaikeampi juttu. Mun mies on poliisilaitoksella töissä, ja jo sen takia pitäis olla osoite olla salainen joka paikassa, silti jostain tuli esille että näkyi osoite, ja taas piti miehen soitella ties mihin että asia korjattiin.