Onko nainen ilman sormusta miehille kuin merkki "Pillu available"?
Kommentit (15)
Pitänee joskus kokeilla baari-ilta ilman sormusta, montako olisi ottajia... Ja illan päätteeksi oman miehen viereen.
Mä en pidä sormusta, koska sormeni ovat turvoksissa.
kenellekään, onko pelkkä jakorasia...
Kun minä kihlauduin, alkoi perässäni juosta tuplamäärä miehiä. Onneksi meillä on mieheni kanssa pienet syrjähypyt sallittu. ;) Syytä kiinnostuksen lisääntymiselle en tiedä. Mikä siinä sormuksessa vetää puoleensa?
ei kait kukaan elä sen mukaan, onko nimettömässä sormus vai ei? ja luuletteko te todellakin, että sormukseton on vapaa ja jos on sormus nimettömässä, varattu?
naimisissa ja kihloissa voi olla ihan ilman sormuksiakin.
ja sormuksia voi olla, vaikkei olis ikinä tavannutkaan vastakkaista sukupuolta.
gääk!
perässäs juoksi, noin keskimäärin?
perässäs juoksi, noin keskimäärin?
1-2 baarireissulla, muutama töissä, muissa paikoissa parin viikon välein joku tuli flirttailemaan ja kahville pyytelemään.
ei kait kukaan elä sen mukaan, onko nimettömässä sormus vai ei? ja luuletteko te todellakin, että sormukseton on vapaa ja jos on sormus nimettömässä, varattu?
gääk!
vasemmassa nimettömässä.
gääk!
vasemmassa nimettömässä.
nimettömästä puhunut?
Riippuu miehestä.
Monelle miehelle vaikeammin tavoiteltava nainen, on mehukkaampi saalis.
Tyrkky ja miestutka päällä kulkeva vapaa nainen voi karkottaa miehet tehokkaasti.
Vapaat naiset usein takertuvat, huutelevat perään.
Varattu tietää "leikin".
Kun minä kihlauduin, alkoi perässäni juosta tuplamäärä miehiä. Onneksi meillä on mieheni kanssa pienet syrjähypyt sallittu. ;) Syytä kiinnostuksen lisääntymiselle en tiedä. Mikä siinä sormuksessa vetää puoleensa?
on baarissa miehet olleet perässä paljon enemmän kuin aiemmin ja ehdottelut on paljon suorasukaisempia. Toisaalta epätoivotut perässähiihtäjät on helpompi karistaa kuin ennen, naimisissaolo on hyvä (teko)syy.
No toimii kyllä tehokkaammin toisinpäin. Sormukseton mies ei kiinnosta ketään, mutta julkisesti varattu kelpaa kyllä. Miehillä ei nyt ole niin merkitystä, onko nainen varattu. Harva mies oikeasti edes huomaa sormusta. Sinkut, kokeilkaa vaikka joskus, huomaako miespuoliset työkaverit uutta sormusta nimettömässä, tai siis sormussormessa.
Ne kenellä on sormus, eikä miestä matkassa, on niitä "varmoja nakkeja".