Kumpi ottaa iPhone 5 vai Lumia 920?
Saan uuden puhelimen töistä ja mietityttää kumman valitsen?
Kommentit (12)
Lumia on iso ja kolho ja huonot ominaisuudet
olisi paljon appseja Lumiassa vain vähän. Onko näin ja onko sillä väliä?
ap
Ts. onko niiden määrällä merkitystä vai sillä onko puhelimeen saatavilla juuri ne kaipaamasi?
- enemmän appseja (mm. Instagram ja Niken treeniohjelma)
- yhteensopivuus iPadin kanssa
Eipä siihen muita syitä tarvitakaan.
Silti mä ottaisin iphonen ja nimenomaan sen vitosen. Siinä on kuitenkin statusta, nokialla ei ole hyvää mainetta pitkään aikaan ollut.
Eikö kaikissa testeissä tuo Nokia ole parempi. Silti mä ottaisin iphonen ja nimenomaan sen vitosen. Siinä on kuitenkin statusta, nokialla ei ole hyvää mainetta pitkään aikaan ollut.
Auttamattoman vanhanaikainen ja kaiken lisäksi vielä ylihinnoiteltu.
-enemmän appseja (myös sellaisia, joita tarvin)
-sopivamman kokoinen. Nokia auttamatta liian iso mun käyttöön. Näin pienikätisenä sen käytöt yhdellä kädellä on lähes mahdotonta. Mahtuisikohan edes mun pienempiin baarilaukkuihin? Tiukkaa tekisi ainakin.
-toimii paremmin yhteen mun tietokoneen (macbook) kanssa
Jos sinulla on taipumusta pudottaa, kolhia tai naarmuttaa puhelimia, älä osta Iphonea vaan osta Lumia. Enemmän painoa = kestävämpi lasi ja kotelo. Korjattavana olevan puhelimen sovellusmääristä ei ole hyötyä.
Silti mä ottaisin iphonen ja nimenomaan sen vitosen. Siinä on kuitenkin statusta, nokialla ei ole hyvää mainetta pitkään aikaan ollut.
Nokia painaa reilusti enemmän kuin muut, siinä on huonosti sovelluksia, uusi käyttöjärjestelmä jossa on paljon vikoja. Paljon.
iPhone tai Samsung galaxy S3.
hehheh. Lumiassa on ominaisuuksia valtavasti enemmän kuin iPhonessa. iphoneen sinun on ladattava erillinen appsi jokaista toimintoa varten.
Jos haluat puhelimen jossa on hyvä kamera valitse Lumia920.