Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ovat hyvät miehet?

Vierailija
12.12.2012 |

Alkaa usko loppua kun ikää on lähemmäs 30 ja pisin suhteeni on kestänyt 3 vuotta, ja niistäkin vuosista vain 1,5 oikeasti hyviä. Mielestäni minulla ei ole ylikovat kriteerit, mutta olen hylännyt miehiä mm. seuraavista syistä:

Yksi oli riippuvainen niin alkoholista kuin uhkapeleistäkin, yksi oli ilkeä ja pitkävihainen, yksi oli jotenkin hidas ja tyhmä (kävin tyttöporukalla Irlannissa ja mies toivotti hyvää matkaa Ranskaan, luuli siis Irlannin olevan kaupunki Ranskassa), yksi oli aivan liian mustasukkainen, yksi taas pinnallinen ja liian keskittynyt ulkonäköön (käytti enemmän aikaa peilailuun kuin minä ja huomautti heti, jos lähdin vaikka ilman meikkiä ulos).

Mistä niitä tasapainoisia miehiä löytyy? Vai onko niitä? Te parisuhteessa olevat, sanoisitteko että aina on jokin "vika" mikä on vain hyväksyttävä? Mielestäni minulla ei tosiaan ole kovat kriteerit, mutta alan epäillä että onkohan sittenkin. Tai ehkä mut on luotu sinkuksi.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ennen kaikkea ihminen, koulutus on monilla sattumankauppaa eikä määritä luonnetta.

- Joo, mäkin ajattelin ensin, että musta tulis hyvä ydinfyysikko, mutta sit ihan sattumalta ajauduin amikseen maalauspuolelle. Se jäi kyllä sitten kesken erinäisten sattumien vuoksi. Nyt olen sitten ihan työttömänä.

Mika, 25 v. (ihminen)

- Haaveissani oli ryhtyä kalastajaksi, mutta monen sattuman seurauksena huomasin kirjoittaneeni väitöskirjan, joka hyväksyttiin korkeimmalla arvosanalla. Olen nyt professorina yliopistossa, mikä on täysin sattumaa.

Lasse, 39 v. (ihminen)

esim. minä:

- Olisin halunnut kampaajaksi. Vanhempani eivät hyväksyneet pelkkää amiskoulutusta ja painostivat ja lahjoivat minut käymään lukion. Niinpä kävin, ja kävin sitten yliopistonkin. Nyt olen maisteri ja tehnyt alani töitä 15 vuotta. Kampaajahaave vaan elää vieläkin, että saatanpa vaihtaa alaa :)

t. nainen 38, ihminen

(Meidän suvussa tämä on kai jo perinne, kun mun veli olisi halunnut elää Linkola-tyyppisesti kalastajana ja erakkona, mutta on päätynyt yliopistotutkijaksi ja asumaan Itävallassa.)

Mutta silti ihminen tekee päivittäin tietoisia valintoja eikä vain ajaudu joksikin. Kaikista ei edes ole kaikkiin koulutusvaihtoehtoihin, vaikka kuinka olisi halua ja yritystä.

Vierailija
42/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö, raha, terveet elämäntavat ja sosiaaliset taidot ei ole sulle niin tärkeitä, niin eiköhän jostain vähän erikoisten ihmisten peräkammareista löydy aikamiespoikia, jotka on siinä mielessä kunnollisa etteivät ainakaan rellestä tai petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen toimimaan näin. Kirjoitat ylös mustaa valkoisella mitä haluat mieheltä. Kirjoita siihen ihan kaikki toivomukset ja vaatimukset mitä mieleesi tulee. Yritä olla ehdottoman rehellinen itsellesi.

Sitten rankkaat kaikki mieleesi tulleet vaatimukset ja toivomukset kolmeen luokkaan:

1) Ehdottomat

2) Kivat, mutta ei välttämättömät

3) Ei tärkeät

Vedä yli ne ei tärkeät ja paina mieleesi ne ehdottomat. Nyt kun lähdet miehiä etsimään et anna edes mahdollisuutta sellaiselle, joka ei täytä ehdottomiin kuuluvia vaatimuksiasi. Jos olet hyvin sisäistänyt mitä haet löydät helpommin etsimäsi.

Oletko huomannut, että kun mielessäsi on jokin tietty asia alat havainnoimaan sitä paremmin ympäristössäsi? Sama logiikka pätee myös miehiin. Kun olet sisäistänyt hyvin minkälaisen miehen tarvitset, erotat heidät väkijoukosta paremmin.

Onnea etsintään.

Terv. Mies 30v

Vierailija
44/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v mies ja tyystin lopettanut seurustelukumppanin etsimisen. Olen ilmeisen kiinnostava, koska yksin minun ei tarvitse olla. Ongelmia tulee vain siinä vaiheessa, kun itsekin kiinnostun jostain naisesta. "Vikani" on se, että alan suorastaan palvomaan naista. Olen kylmettänyt itseni täysin ja haen naisista vain hetken hupia.

Mitä paskamaisemmin naista kohtelee, niin sitä enemmän ne kiinnostuvat! Tuon mysteerin kun osaisi naisista selvittää, niin rikas olisin!

Vierailija
45/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sun olisi tarvinut kohdella paskamaisesti tasan kerran, ja olisit ollut saman tien eksä.

Onneksi mulla on kultainen, kiltti mies.

Vierailija
46/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ulkonäkö on kyllä paljon tärkeämpää naiselle kuin miehelle. Kyllä naisen kuuluu olla kaunis, ja nähdä vaivaa ulkonäön eteen enemmän kuin miehet tekee. Ylipainoista ämmää en olisi koskaan huolinut. Mutta vaimoni on kaunis ja hoikka, ja fiksu äiti.

Johan se biologisestikin on selvää. Jos nainen on ruma läski, ei kyrpä kannusti eikä lapsia tule. Naisen vittu taas aukeaa vaikka olisi millainen paisenaama sitä kuksimassa.

Vierailija
47/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä samaa kuin itse on. En halua jaotella ihmisiä tiettyihin lokeroihin MUTTA vaadin mieheltä samaa kuin itsekkin ole. Olen 28v, koulut käyty ja hyvässä ammatissa, oma asunto, pidän itsestäni huolta urheilemalla ja syömällä terveellisesti, olen hyvännäköinen ja hoikka, empaattinen, sosiaalinen ja kiinnostunut monista asioista. Tulen toimeen itsekseni mutta elämästäni puuttuu se tärkein eli oma rakas jonka kanssa vanheta yhdessä.

Mielummin olen yksin kuin alan suhteeseen miehen kanssa joka ei tunnu oikealta. Tai "laskemalla rimaa", joka mielestäni ei ole kohtuuton.

Sinkkuna olen ollut nyt vuoden ja sitä ennen melkein 10 vuotta varattuna.

Vierailija
48/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä samaa kuin itse on. En halua jaotella ihmisiä tiettyihin lokeroihin MUTTA vaadin mieheltä samaa kuin itsekkin ole. Olen 28v, koulut käyty ja hyvässä ammatissa, oma asunto, pidän itsestäni huolta urheilemalla ja syömällä terveellisesti, olen hyvännäköinen ja hoikka, empaattinen, sosiaalinen ja kiinnostunut monista asioista. Tulen toimeen itsekseni mutta elämästäni puuttuu se tärkein eli oma rakas jonka kanssa vanheta yhdessä.

Mielummin olen yksin kuin alan suhteeseen miehen kanssa joka ei tunnu oikealta. Tai "laskemalla rimaa", joka mielestäni ei ole kohtuuton.

Sinkkuna olen ollut nyt vuoden ja sitä ennen melkein 10 vuotta varattuna.

Vierailija
49/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskamaisemmin naista kohtelee, niin sitä enemmän ne kiinnostuvat! Tuon mysteerin kun osaisi naisista selvittää, niin rikas olisin!

kilteistä ja hyväkäytöksisistä naisista, etsiväthän he samalla sopivaa isäehdokasta tuleville lapsilleen. Olet ilmeisesti ripustautuja, jos naiset ovat sinut jättäneet. Sillä ei ole mitään tekemistä hyvän luonteen kanssa.

Vierailija
50/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilteistä ja hyväkäytöksisistä naisista, etsiväthän he samalla sopivaa isäehdokasta tuleville lapsilleen. Olet ilmeisesti ripustautuja, jos naiset ovat sinut jättäneet. Sillä ei ole mitään tekemistä hyvän luonteen kanssa.

Vierailija
51/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ne on kuitenkin niitä jotka osaavat arvostaa hyvää naista. Vältä noita mustasukkaisia ja pinnallisia ja ulkonäköön keskittyviä, ne pettää. Ja kaikenlaiset tyypit, jotka ovat riippuvaisia alkoholista, peleistä tai ovat väkivaltaisia tms. kannattaa tietenkin heti unohtaa.

Ja tarkista miehen perhetaustat, jossain vaiheessa (yleensä silloin kun on vaikeinta)ne mahdolliset lapsuuden traumat hyppää mukaan suhteeseen, vaikka kuinka muuta uskoisit.

Tässä mun kokemukset jaettuna, itse haksahdin tuollaisiin pinnalliseen ja ulkonäkökeskeiseen, mustasukkaiseen tyyppiin, jolla rankat lapsuuden traumat. Huonostihan siinä lopulta kävi.

Ja ne itsekeskeiset ja pinnalliset on niitä, jotka iskee naisia yökerhoista ja baareista ulkonäön perusteella. Eli hyvä mies ei todennäköisesti löydy sieltä.

Siis tosiaanko ottaisit tyhmän ja hitaan kumppaniksesi, puolisoksesi? Vain siksi, että sulla on sitten JOKU - tärkeimpänä kriteerinä ehkä, että tämä osaa "kunnioittaa naista"?

Hienoa se, että osaa kunnioittaa naista, mutta ei hyvä tavaton sentään, jos toinen on aivan palikka, niin mitä sellaisella kumppanilla tekee??

Vierailija
52/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy suhe seurakunnassa

saalemissa tms

Vierailija
53/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuuden eri miehen kanssa ollut jo alle kolmekymppisenä.

Ei ihme, että miehet eivät ota vakavissaan tuollaista makuualustaa.

Vierailija
54/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on huonoja miehiä. Etenkin, kun minä. Minä olen varattu.

T: 11cm mies

Vierailija
55/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tämä hyvä -tai suorastaan loistava- mies ei ole kummoisen näköinen, lyhytkin on (alle 170cm). Harrastaa roolipelejä, jotka menevät monella naisella kategoriaan "lapsellinen". Sitä eivät kuitenkaan tiedä, että mies on todella älykäs ja niissä peleissäkin kilpaillut Euroopan mestaruudesta pariin otteeseen...

Mies on älyttömän hyvä rakastaja, hellä ja ottaa naisen huomioon. Ei nipota tai välitä pikkujutuista, kehuu päivittäin ja sanoo rakastavansa. Kotitöitä tekee enemmän kuin minä, omasta tahdostaan.

Mielelläni pidän aarteeni. :) Halveksukaa te muut vaan häntä, ette tiedä mitä menetätte. Joskus kannattaisi ajatella muutakin kuin sitä miehen ulkonäköä ja lompakon paksuutta...

Vierailija
56/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tämä hyvä -tai suorastaan loistava- mies ei ole kummoisen näköinen, lyhytkin on (alle 170cm). Harrastaa roolipelejä, jotka menevät monella naisella kategoriaan "lapsellinen". Sitä eivät kuitenkaan tiedä, että mies on todella älykäs ja niissä peleissäkin kilpaillut Euroopan mestaruudesta pariin otteeseen...

Mies on älyttömän hyvä rakastaja, hellä ja ottaa naisen huomioon. Ei nipota tai välitä pikkujutuista, kehuu päivittäin ja sanoo rakastavansa. Kotitöitä tekee enemmän kuin minä, omasta tahdostaan.

Mielelläni pidän aarteeni. :) Halveksukaa te muut vaan häntä, ette tiedä mitä menetätte. Joskus kannattaisi ajatella muutakin kuin sitä miehen ulkonäköä ja lompakon paksuutta...

T: 11cm mies

Vierailija
57/71 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aikoinaan opiskelijayhdistyksen riennoista.

Vikoja on, esim. tekee hirveän pitkiä työpäiviä (onneksi osin kotoa käsin), mutta viat opvat sellaisia että minä niitä siedän - vaikka ne välillä harmittavat, ärsyttäväyt tai ihan suututtavatkin. Eivät kuitenkaan niin paljon että muuten toimivan suhteen pistäisin poikki niiden takia, etenkään kun en itsekään ole täydellinen. Kaikissa on omat vikansa, mutta se mikä kenellekin on puolisossa siedettävää ja mikä ei riippuu ihan ihmisestä.

Vierailija
58/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea tuo viesti 21. En pystyisi kunnioittamaan itseäni, jos pyrkisin muokkaamaan miehestä minun näköiseni.

Vierailija
59/71 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole.

Vierailija
60/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan