Missä ovat hyvät miehet?
Alkaa usko loppua kun ikää on lähemmäs 30 ja pisin suhteeni on kestänyt 3 vuotta, ja niistäkin vuosista vain 1,5 oikeasti hyviä. Mielestäni minulla ei ole ylikovat kriteerit, mutta olen hylännyt miehiä mm. seuraavista syistä:
Yksi oli riippuvainen niin alkoholista kuin uhkapeleistäkin, yksi oli ilkeä ja pitkävihainen, yksi oli jotenkin hidas ja tyhmä (kävin tyttöporukalla Irlannissa ja mies toivotti hyvää matkaa Ranskaan, luuli siis Irlannin olevan kaupunki Ranskassa), yksi oli aivan liian mustasukkainen, yksi taas pinnallinen ja liian keskittynyt ulkonäköön (käytti enemmän aikaa peilailuun kuin minä ja huomautti heti, jos lähdin vaikka ilman meikkiä ulos).
Mistä niitä tasapainoisia miehiä löytyy? Vai onko niitä? Te parisuhteessa olevat, sanoisitteko että aina on jokin "vika" mikä on vain hyväksyttävä? Mielestäni minulla ei tosiaan ole kovat kriteerit, mutta alan epäillä että onkohan sittenkin. Tai ehkä mut on luotu sinkuksi.
Kommentit (71)
Jotkin ihmiset ovat narsisteja joten heidän on vaikea olla toisten seurassa.
Täällä yksi 😁 mutta olen sen verran kiintynyt rauhalliseen draamattomaan elämänmenoon että aika harvassa on neidot joita voisi kuvitella saman katon alle.
En ole ns. jännä. Siis ihan tarkoituksella ei jaksa enää. Hieman nuorempana sitä oli hyvinkin jännä mutta näin hyväpalkkaisessa vastuullisessa työssä nykyään viihtyvänä saa muut miekkoset jännäillä. Hymähdellen seuraan silloin tällöin kun sievä neito tulee vastaan sipsuttaen halpamuodissa kolme metriä perässä, edellään heiluen 'takki auki' joku avaruusaivokirurgi tai naamansa 70v näköiseksi tenuttanut suomikovis 😂
Valintoja valintoja, elämä on valintoja. Ihanan kallista 😘
Kyllä se hyvyys hävisi perkeleellisten pettäjäsika naisten takia!!!!!
Huvittavaa kun naiset puhuu kemioista eikä edes osaa selvittää tai selittää mitä se tarkoittaa. Taitaa mennä samaan kastiin muittenkin naisten oikkujen kanssa mitkä eivät ole järjellä selittävissä, vaikka todellisuudessa on. Naiset on loppujenlopuksi hyvinkin yksinkertaisia olentoja haluineen ja tahtoineen, päämäärineen ja intohimoineen.
Naisten, miesten valinta kriteereistä voimme nähdä joka päivä kun pariskuntia katselemme ja kuuntelemme. Ja täällä vauva forumillakin melko paljon vuodatuksia miehistä ja avioerotilastot ynnä YHten määrä kertoo naisten epäonnistuneista miesvalinnoista.
Tästäkään syystä, en paljoa luottaisi naisten älykkyyteen mitä tulee mies valintoihin. Eli kiltit miehet eivät sittenkään ole kelvannut, koska muuten aviot kestäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä vauva forumillakin melko paljon vuodatuksia miehistä ja avioerotilastot ynnä YHten määrä kertoo naisten epäonnistuneista miesvalinnoista.
Jos päätyy YH:ksi niin vika on siis miehessä? Ihan miehenä ihmettelen vain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä vauva forumillakin melko paljon vuodatuksia miehistä ja avioerotilastot ynnä YHten määrä kertoo naisten epäonnistuneista miesvalinnoista.
Jos päätyy YH:ksi niin vika on siis miehessä? Ihan miehenä ihmettelen vain...
Tosiaan, voihan se vika olla naisessakin vain ja ainoastaan, mutta yleensä kummassakin ollut vikaa. Tarkoitus oli vain alleviivata naisten surkeutta epäonnistuneissa avioliitoissa, jossa olisi naisilla peiliin katsomisen paikka!
Kilttien miesten kanssa aviot onnistuisivat!
Täällä oli hyvä mies. Pitkä, ja ihan komea, älykäs, mukava ja hauskaa seuraa kuulemma.
Ikävä kyllä olen itsekin tullut kohdelluksi huonosti aiemmissa pidemmissä parisuhteissani, jotka jättivät aika isot arvet ja minut epäluuloiseksi ihmisistä ja uusista parisuhteista pitkäksi aikaa.
Olen myös sairastanut työuupumuksen ja masennuksen ja syrjäytynyt sen vuoksi sivuraiteille hetkeksi aikaa elämässäni. Olen tehnyt kovasti töitä nostaakseni itseni siitä suosta ja se on vaatinut aika paljon itsetutkiskelua ja henkilökohtaista kehitystä. Muun muassa näiden asioiden vuoksi on parisuhteet saaneet viime aikoina jäädä sivualalle, ja kun ikää alkaa tulla niin en ole niin optimistinen että löytäisin sitä oikeaa kumppania enää koskaan.
Tämän vuoksi vaimo, lapset ja perhe jäävät kohdallani luultavasti realisoitumatta. Koitan löytää elämälleni uutta suuntaa ja tarkoitusta. Yritän nauttia terveydestä, ystävistä ja kaikesta mitä minulla on niin kauan kuin minulla niitä vielä riittää.
Hyvät miehet ovat hyvien naisten kanssa.
Toki, hyviä naisia on kovin, kovin vähän
…