Jarnan blogi suljettu!? On varmaan täällä jo ruodittu?
Onko tietoa mistä johtuu? Jäikö todella kiinni nettikiusaamisesta vai mistä on kyse? Kamalaa jos tuo o pelkkä väärinkäsitys ja bloggari on syytön!
Kommentit (42)
... eihän nuo Jarnan kommentit nyt kauhean pahoja ole? Tietysti ikävää, että kommentoi positiivista omalla nimimerkillä ja sitten rujommin anonyymina, mutta nuo kommentit sinänsä eivät mielestäni oikeuta tätä kohua.
uudet tuulet taitaa puhaltaa, uudet tuulet ja uudet ympyrät, pöyvana vain hiljaa leijailee, kun karavaani jaksaa matkaa jatkaa, koirat perässä haukkuu, mut ei se haavaa tee :)
Moi vaan Jarna, mut itsehän sössit bloggajanurasi!
uudet tuulet taitaa puhaltaa, uudet tuulet ja uudet ympyrät, pöyvana vain hiljaa leijailee, kun karavaani jaksaa matkaa jatkaa, koirat perässä haukkuu, mut ei se haavaa tee :)
Ei tainnut olla j itse. j:n saapumisen tietää siitä, että ketju poistuu :D
Ai ton blogihommelin takiako isimies olis lähteny...
se on uskovainen eikä voi lähteä, imuroi vaan lisää murheissaan ja pyörittää hevilettiään.
Ai ton blogihommelin takiako isimies olis lähteny...
ei ole lähtenyt, ainakaan facebook-kavereista
se on uskovainen eikä voi lähteä, imuroi vaan lisää murheissaan ja pyörittää hevilettiään.
repesin
Se on hyvä, että koti pysyy siistinä sitten.
Jossain blogissa j tais kommentoida, että heillä on muutto tulossa, liekö jo tapahtunut vai vasta haastellisessa tammikussa.
Olen miettinyt voisko niiden pihalle mennä jonain pyhäaamuna klo 7 vakoilemaan? Lapseni ajattelin varustella silmälapulla, toppahousuilla ja tyylihameella ja itse ottaa mukaan käsilaukkuun tarjottavaksi soijarouhetta ja luonnonsuolia.
Se on hyvä, että koti pysyy siistinä sitten.
Jossain blogissa j tais kommentoida, että heillä on muutto tulossa, liekö jo tapahtunut vai vasta haastellisessa tammikussa.
Mitä se siellä suljetussa on kirjotellut? Jatkanut samaa vanhaa?
Bloggasi hääpäivän aikaan: marraskuu, on siihen kirjoitettu beibi I love you, tulkinatni, että rakkaus voi hyvin.
isimies olis lähtenyt.
Ei ainakaan Jarna ole täällä itse kommentoimassa asiaa. Eikä kukaan hänen ystäväkään.
niin aika hyviä kysymyksiä tehnyt, saiko myös vastauksen? Ei taida olla ainoa mammabloggari joka tuota harrastaa.
mäntylautakommentissa mun mielest mitään vikaa ollut. bloginpitäjän vastakommentti sen sijaan aika lapsellinen.
kai ne laudat oli blogipitäjänkin mielestä rumat kun ne kerta maalas.
isimiehestä?