Uskomatonta!! Lähiäiti ei päästä
miehen lapsia meille vaikka sopimuksessa on että viettävät joka toisen joulun isällään.
Mies muutti juuri minun sekä lapsieni luokse ja hänen lapset ovat tavanneet minut monesti. Äidille ei olla suhteesta kerrottu koska tiedossa on että ei pidä minusta.
On uhkaillut lähtevänsä lapsien kanssa Pohjoiseen koko joululomaksi niin ettei mies pääsisi näkemään heitä ollenkaan. Ja kaikki tämä vain siksi että minä ja mies muutimme yhteen.
Aivan raivostuttava ämmä. Kiva miehen alkaa nyt joulun alla tästäkin tappeleen.
Kommentit (194)
että lapset ovat molemmissa kodeissa jouluna? Onhan siinä päiviä. Ap:lle asia ei kyllä kuulu mitenkään.
Yleensä vingutaan, kun ei olla tarpeeksi lapsen kanssa. Sitten ei kuitenkaan anneta niitä lapsia, vaikka on sopimukset ja kaikki. En nyt suoraan tarkoita ap:n tapausta, mutta ylipäätään. Mikään ei ole lähiäidillä hyvä. Ja huom. olen itse lähiäiti. Isä ei tapaa lapsa käytännössä ollenkaan. Olisi todella mukavaa piristystä, jos isä ilmottaisi, että haluaisi viettää lasten kanssa joulun. Toki minä itsekin haluan, mutta olisi lapsille ihanaa, jos isä nimenomaan HALUAISI,
viettää joulua ihmisen luona, jota tapaavat vain harvoin...
Meidän lapset on jo teinejä, eivätkä voi käsittää, että ennen niin läheinen isä ei ole enää kiinnostunut heistä. Olisivat ikionnellisia, jos isä haluaisi joulun heidän kanssaan viettää. Mutta ei...
kyllä sinne pohjoiseen mahtuu (vai onko jossain kunta nimeltä Pohjoinen?)
mitä silloin pitäis tehdä jos äiti tosiaan vie lapset satojen kilsojen päähän.
Pitänee kai ottaa selvää..
ap
yhtä hölmösti lapsiaan kohtaan, kun on muuttanut. Ja näiden äitiä kun ei ole kertonut.
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
kyllä sinne pohjoiseen mahtuu (vai onko jossain kunta nimeltä Pohjoinen?)
kanssa joulun:)
ap
Mies on mennyt muuttamaan elämäntilannettaan olennaisesti.
yhtä hölmösti lapsiaan kohtaan, kun on muuttanut. Ja näiden äitiä kun ei ole kertonut.
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
exää.
kannattaa pitää puoliaan
mutta ei varmaan pääse ennen joulua.
lasten äidille että muuttaa sun luo. Vai onko mies niin munaton ettei uskalla? Vai häpeääkö se sua ja lapsias?
lasten äidille että muuttaa sun luo. Vai onko mies niin munaton ettei uskalla? Vai häpeääkö se sua ja lapsias?
uuden naisen luo ja seurustelustaan, mutta ei ole kertonut kuin etunimen. Lähin mielestä tämä oli ok, tai niin mies ainakin oletti kun ei vastaankaan pistänyt.
Nyt kun kuuli minusta, hankaloittaa niin paljon pystyy..
ap
kyllä se äijä vielä sut ja pentusikin lemppaa.
Sieltä varmaan saa jotain neuvoa.
Ehkä mies valitsee mielummin lapset jouluna?
Eikö se ole pääasia, että se isä on niistä lapsistaan kiinnostunut kaikesta huolimatta ja haluaa olla niiden kanssa?
Ohan se ihme, että pitää eksältä lupia kysellä.
että lapset käyvät nyt meillä.
Tosin sopimus on kuulemma lähin mielestä huijausta ja pitää purkaa koska häntä on harhaan johdettu siinä kenen kanssa mies muuttaa.
Ikävää on että nainen ei voi yhtään miettiä edes miltä lapsista tuntuu kun on luvattu että pääsevät meille jouluna.
ap
hajonnut sen takia, että mies olisi pettänyt ap:n kanssa? Tai jos ap olisi ollut esim. miehen exän kiusaaja?
Eikö se ole pääasia, että se isä on niistä lapsistaan kiinnostunut kaikesta huolimatta ja haluaa olla niiden kanssa?
hajonnut sen takia, että mies olisi pettänyt ap:n kanssa? Tai jos ap olisi ollut esim. miehen exän kiusaaja?
vanhempien suhde ei toimi! Eikä lapsia todellakaan käytetä pelinappuloina tuollaisessa.
eivät haluaisi viettää joulua isän kanssa, joka ei niitä halua tavata usein, mutta jouluna sitten yhtäkkiä haluaisi.
Puhu sinä niiden muiden puolesta.