Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta!! Lähiäiti ei päästä

Vierailija
11.12.2012 |

miehen lapsia meille vaikka sopimuksessa on että viettävät joka toisen joulun isällään.

Mies muutti juuri minun sekä lapsieni luokse ja hänen lapset ovat tavanneet minut monesti. Äidille ei olla suhteesta kerrottu koska tiedossa on että ei pidä minusta.

On uhkaillut lähtevänsä lapsien kanssa Pohjoiseen koko joululomaksi niin ettei mies pääsisi näkemään heitä ollenkaan. Ja kaikki tämä vain siksi että minä ja mies muutimme yhteen.

Aivan raivostuttava ämmä. Kiva miehen alkaa nyt joulun alla tästäkin tappeleen.

Kommentit (194)

Vierailija
21/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sydämetöntä ap:n vaatia itselleen miehen lapsia, kun mukana on myös omat lapset ja miehen vanhemmat. Lasten äiti jätetään yksin viettämään joulua.Kukaan äiti ei halua antaa lapsiaan sellaisen naisen luo, joka on ollut suhteessa naisen aviomieheen ja aiheuttanut avioeron. Ja sitten äidille ei edes ole kerrottu että nainen asuu miehen kanssa. Sairasta.

Lähtisin ehdottomasti lasten kanssa jouluksi pois, kestäisi jonkun aikaa etsiä meidät ja sakot maksaisin enemmän kuin mielelläni tässä tilanteessa.

Ei ole ap.n tai isän tai lasten velvollisuus pitää äitille seuraa vaikka onkin kyse JOULUSTA. Jos on sovittu jo etukäteen että lapset ovat isän ja tämän uuden naisen luona niin äiti ei voi perua sen takia että ei tiennyt että just ap on se uusi nainen.

Vierailija
22/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki kansan kerrokset kohtaa. Osa jengistä ihan kuutamolla mutuineen. :D

Jatkakaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se todellakaan ollut lapsen edun mukaista. isä salaili että asuu toisen naisen kanssa, eikä kerrottu kuka nainen on tai missä lapseni käy isänsä luona jne.

Lapseni oireili rajusti päiväkodissa ja kertoi erään viikonloppuvierailun jälkeen minulle, että isä asui toisen naisen kanssa. Lapseni paha olo oli surullista katsottavaa, pieni oli yrittänyt pitää asiaa sisällään, koska ymmärsi ettei kaikki ollut niin kuin piti. Isälleen esitti reipasta koska pelkäsi tilannetta.

Jos tuolloin olisi pitänyt laittaa lapsi isän luo jouluksi, niin varmasti seuraukset olisivat olleet kamalia.

Ap:n ja miehensä tapa toimia on ollut törkeä, ja nyt niittävät sitä mitä ovat kylväneet.

Vierailija
24/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se todellakaan ollut lapsen edun mukaista. isä salaili että asuu toisen naisen kanssa, eikä kerrottu kuka nainen on tai missä lapseni käy isänsä luona jne.

Lapseni oireili rajusti päiväkodissa ja kertoi erään viikonloppuvierailun jälkeen minulle, että isä asui toisen naisen kanssa. Lapseni paha olo oli surullista katsottavaa, pieni oli yrittänyt pitää asiaa sisällään, koska ymmärsi ettei kaikki ollut niin kuin piti. Isälleen esitti reipasta koska pelkäsi tilannetta.

Jos tuolloin olisi pitänyt laittaa lapsi isän luo jouluksi, niin varmasti seuraukset olisivat olleet kamalia.

Ap:n ja miehensä tapa toimia on ollut törkeä, ja nyt niittävät sitä mitä ovat kylväneet.

Lähiäiti on tiennyt, että mies asuu uuden puolison kanssa, lapsienkaan ei ole tarvinnut salailla.

Ongelma olikin siinä, kun lähiäiti oli saanut tietää KUKA se nainen on.

Eli sitä ennen ollut hyvinkin tyytyväinen ilmeisesti tilanteeseen.

Vierailija
25/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on selkeästi taas unohdettu lasten paras.

Lapsilla on OIKEUS tavata isäänsä ja viettää hänen kanssaan joka toinen joulu. Lähi ei tajua eikä uusi äitipuolikaan tunnu ajattelevan lapsia vaan sitä että voittaisi tämän kinan.

Vierailija
26/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihuoltajalla on oikeus tietää missä etävanhempi asuu/missä lapsi asustaa kun on etän luona. Siinä se ,toiselle vanhemmalle ei todellakaan tarvitse kertoa mitään uudesta kumppanista ellei tietysti itse halua.

Vierailija
27/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteenne eivät siis ole identtiset. Olen aika lailla vakuuttunut siitä, että se, jolla tässä on eniten ongelmia ja josta mahdollinen lapsen oireilu saattaa aiheutua, on lasten äiti.

Tässä tilanteessa kaikki on niin kuin pitää: äiti tietää tilanteen, sopimukset on tehty, lapsilla on turvalliset aikuiset ja kaikesta päätellen lapset haluavat mennä isälleen jouluksi. Jos tuon jälkeen lapset alkavat oireilla, uskallan väittää että se on äidin kiusanteon syytä.

Sääliksi käy isää, jonka pitää nyt koittaa miettiä, kääntääkö kiltisti toisenkin posken ja alistuu apuvanhemman rooliinsa (jota äiti näköjään odottaa) ja mahdollistaa kiusanteon jatkossakin, vai ottaako riskin siitä, että äiti aloittaa sodan isää ja tämän uutta avovaimoa kohtaan.

Vierailija
28/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan eksän kanssa ratkaistu asia ainakin niin, että lapsi menee pari yötä ennen aattoa isälleen ja tulee mun luo puolessapäivässä aattona ja vietetään sitten seuraavat joulunpyhät keskenään. Ja seuraavana vuonna toisinpäin. Hyvin on mennyt tähän asti, kolmas joulu näin menossa.

Vierailija
29/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatteko te itse raportoida kaiken lapsen isälle? Kerrotteko kaikista ulkomaanmtakoista, lasten tapaamista ihmisistä, mahdollisista uusista miesystävistänne niin, että exänne on joka hetki selvillä siitä, missä olette ja mitä teette lapsenne kanssa...?

Niin arvelinkin.

Vierailija
30/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, lapsi voi hyvinkin haluta viettää koko joulun samassa paikassa. Nämä ovat niin tapauskohtaisia - mikä kenellekin sopii.

Vierailija
31/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteenne eivät siis ole identtiset. Olen aika lailla vakuuttunut siitä, että se, jolla tässä on eniten ongelmia ja josta mahdollinen lapsen oireilu saattaa aiheutua, on lasten äiti.

Tässä tilanteessa kaikki on niin kuin pitää: äiti tietää tilanteen, sopimukset on tehty, lapsilla on turvalliset aikuiset ja kaikesta päätellen lapset haluavat mennä isälleen jouluksi. Jos tuon jälkeen lapset alkavat oireilla, uskallan väittää että se on äidin kiusanteon syytä.

Sääliksi käy isää, jonka pitää nyt koittaa miettiä, kääntääkö kiltisti toisenkin posken ja alistuu apuvanhemman rooliinsa (jota äiti näköjään odottaa) ja mahdollistaa kiusanteon jatkossakin, vai ottaako riskin siitä, että äiti aloittaa sodan isää ja tämän uutta avovaimoa kohtaan.

Ap ja mieshän olivat salanneet asian äidiltä ensin. Lukekaa ihmiset viestiketju ennenkuin kommentoitte sen enempää.

Vierailija
32/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatteko te itse raportoida kaiken lapsen isälle? Kerrotteko kaikista ulkomaanmtakoista, lasten tapaamista ihmisistä, mahdollisista uusista miesystävistänne niin, että exänne on joka hetki selvillä siitä, missä olette ja mitä teette lapsenne kanssa...?

Niin arvelinkin.

isä käy viikottain luonani tapaamassa lasta ja jutellaan kaikesta mitä lapsi on tehnyt niinä päivinä kun ollaan oltu kahdestaan. Siinä samalla tulee kerrottua kenenkä kanssa lapsi on ollut tekemisissä ja kuinka.

Mielestäni ihan normaalia.

Ja todellakin täytyy olla selvillä missä osoitteessa ja kenen kanssa lapsia tavataan. Se on kuitenkin vain viikonloppu isä, eikä ole jokapäiväisessä vastuussa lapsistaan.

Vierailija
33/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsia meille vaikka sopimuksessa on että viettävät joka toisen joulun isällään. Mies muutti juuri minun sekä lapsieni luokse ja hänen lapset ovat tavanneet minut monesti. Äidille ei olla suhteesta kerrottu koska tiedossa on että ei pidä minusta. On uhkaillut lähtevänsä lapsien kanssa Pohjoiseen koko joululomaksi niin ettei mies pääsisi näkemään heitä ollenkaan. Ja kaikki tämä vain siksi että minä ja mies muutimme yhteen. Aivan raivostuttava ämmä. Kiva miehen alkaa nyt joulun alla tästäkin tappeleen.

Olet sentään vosu jonka kans mies petti vaimoa jo heidän yhdessäoloaikana. Mies saisi olla lasten kanssa kyllä jossakin muualla jos haluaisi. Lasta en isästään erottaisi, mutta sinun luoksesi en heitä päästäisi.

Vierailija
34/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin vain viikonloppu isä, eikä ole jokapäiväisessä vastuussa lapsistaan.

juu tasaarvoista on...

Vierailija
35/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää :D

Muina aikoina mies onkin sitten lapseton...?

Vierailija
36/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsia meille vaikka sopimuksessa on että viettävät joka toisen joulun isällään. Mies muutti juuri minun sekä lapsieni luokse ja hänen lapset ovat tavanneet minut monesti. Äidille ei olla suhteesta kerrottu koska tiedossa on että ei pidä minusta. On uhkaillut lähtevänsä lapsien kanssa Pohjoiseen koko joululomaksi niin ettei mies pääsisi näkemään heitä ollenkaan. Ja kaikki tämä vain siksi että minä ja mies muutimme yhteen. Aivan raivostuttava ämmä. Kiva miehen alkaa nyt joulun alla tästäkin tappeleen.

Olet sentään vosu jonka kans mies petti vaimoa jo heidän yhdessäoloaikana. Mies saisi olla lasten kanssa kyllä jossakin muualla jos haluaisi. Lasta en isästään erottaisi, mutta sinun luoksesi en heitä päästäisi.

tämä asia ei ole teidän päätettävissä! Laki on laki.

Vierailija
37/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ottaisin muksuni ja painuisin muualle joulun viettoon. Ensi jouluna tilanne olisi jo toinen, mutta nyt ei, liian paljon liian pienessä ajassa, eikä yhtään positiivista asiaa.

Vierailija
38/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää :D

Muina aikoina mies onkin sitten lapseton...?

nyt tulikin mieleen että mieheni taitaa maksaa elareita pikkasen liikaa.

Hänhän on vain viikonloppu isä. Nyt perkules maksaa koko kuukaudesta:/

Vierailija
39/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän ja jonkun uuden muijan kanssa joulunviettoon, kun itse olisin yksin. Ymmärrän kyllä äitiä täydellisesti, ei varmaan toimi järjellä vaan tunteella. Ettekö vois jotenkin jakaa joulun puoliksi, onhan tuossa monta pyhää peräkkäin?

Vierailija
40/194 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ottaisin muksuni ja painuisin muualle joulun viettoon. Ensi jouluna tilanne olisi jo toinen, mutta nyt ei, liian paljon liian pienessä ajassa, eikä yhtään positiivista asiaa.

Missä lyhyessä ajassa?

Onhan kaikesta tapahtuneesta voinut vierähtää aikaa vaikka millä mitalla!