Uskomatonta!! Lähiäiti ei päästä
miehen lapsia meille vaikka sopimuksessa on että viettävät joka toisen joulun isällään.
Mies muutti juuri minun sekä lapsieni luokse ja hänen lapset ovat tavanneet minut monesti. Äidille ei olla suhteesta kerrottu koska tiedossa on että ei pidä minusta.
On uhkaillut lähtevänsä lapsien kanssa Pohjoiseen koko joululomaksi niin ettei mies pääsisi näkemään heitä ollenkaan. Ja kaikki tämä vain siksi että minä ja mies muutimme yhteen.
Aivan raivostuttava ämmä. Kiva miehen alkaa nyt joulun alla tästäkin tappeleen.
Kommentit (194)
ei sillä etällä ole muuta velvollisuutta, kuin pitää muttamana päivänä kuukaudesta seuraa lapsilleen.
Ei ne vastaa koulusta, lääkäreistä ja harrastuksista vaan sitä sirkusta hoitaa yksin lähivanhempi.
Muutama poikkeus vahvistaa silloin tällöin säännön.
Mäkin ottaisin muksuni ja painuisin muualle joulun viettoon. Ensi jouluna tilanne olisi jo toinen, mutta nyt ei, liian paljon liian pienessä ajassa, eikä yhtään positiivista asiaa.
Missä lyhyessä ajassa? Onhan kaikesta tapahtuneesta voinut vierähtää aikaa vaikka millä mitalla!
Mun käy sääliksi AP:ta, joka sai kaikki AV:n naakat nokkimaan silmiinsä.
AP koittaa auttaa ukkoansa, joka on asian kanssa neutovon - ja lopputulos on tämä. Ei AP tässä mitään ole ollut vaatimassa, vain tukemassa puolisoaan.
Mäkin ottaisin muksuni ja painuisin muualle joulun viettoon. Ensi jouluna tilanne olisi jo toinen, mutta nyt ei, liian paljon liian pienessä ajassa, eikä yhtään positiivista asiaa.
Missä lyhyessä ajassa? Onhan kaikesta tapahtuneesta voinut vierähtää aikaa vaikka millä mitalla!
Mistä olet koko keston saanut tietoosi?
ei sillä etällä ole muuta velvollisuutta, kuin pitää muttamana päivänä kuukaudesta seuraa lapsilleen.
Ei ne vastaa koulusta, lääkäreistä ja harrastuksista vaan sitä sirkusta hoitaa yksin lähivanhempi.
Muutama poikkeus vahvistaa silloin tällöin säännön.
niin miksi sitten äidit hampaat irvessä vastustelee kaikilla voimilla isien huoltajuutta vastaan? Marttyrina ohjataan vaan sirkusta ja isä ja sen uusi naisystävä/avopuoliso/vaimo on aina vaan niin pahasta, kaikessa pitää äidin taistella vastaan ja murtaa isää henkisesti. Muutama poikkeus... ja sitä rataa.
ei sillä etällä ole muuta velvollisuutta, kuin pitää muttamana päivänä kuukaudesta seuraa lapsilleen. Ei ne vastaa koulusta, lääkäreistä ja harrastuksista vaan sitä sirkusta hoitaa yksin lähivanhempi. Muutama poikkeus vahvistaa silloin tällöin säännön.
niin miksi sitten äidit hampaat irvessä vastustelee kaikilla voimilla isien huoltajuutta vastaan? Marttyrina ohjataan vaan sirkusta ja isä ja sen uusi naisystävä/avopuoliso/vaimo on aina vaan niin pahasta, kaikessa pitää äidin taistella vastaan ja murtaa isää henkisesti. Muutama poikkeus... ja sitä rataa.
Ehkä tulevaisuus muuttuu, mutta vielä ei.
ei sillä etällä ole muuta velvollisuutta, kuin pitää muttamana päivänä kuukaudesta seuraa lapsilleen. Ei ne vastaa koulusta, lääkäreistä ja harrastuksista vaan sitä sirkusta hoitaa yksin lähivanhempi. Muutama poikkeus vahvistaa silloin tällöin säännön.
Ehkä tulevaisuus muuttuu, mutta vielä ei.
joka ei haluaisia asua ja jakaa arjen omien lapsien kanssa vaikka ero äidistä on tullut.
Minä tunnen vain yhden isän, joka halusi lapset itselleen...
Tiedätkö edes kaikkien tapauksien faktoja?
Olisiko niin, ettei osa äideistä ole edes suostuneet etävanhemmiksi? Ja isät ovat yrittäneet vain sovitella eivätkä riitaa halua?
Kun meillä miehen keskimmäinen sanoi, että haluaa muuttaa meille, äidin ensimmäinen ääneen lausumansa asia oli: "Mutta en mä voi olla etävanhempi".
Ei puhettakaan siitä, miten tulee poikaa ikävä tai muuta sellaista - mikä ei sinällään yllättänyt meistä ketään :D. No, hyvin näyttää medinä miehillä menevät ilman äiteetäkin. Joka tapaa vain joka 3. viikko.
Yleensä vingutaan, kun ei olla tarpeeksi lapsen kanssa. Sitten ei kuitenkaan anneta niitä lapsia, vaikka on sopimukset ja kaikki. En nyt suoraan tarkoita ap:n tapausta, mutta ylipäätään. Mikään ei ole lähiäidillä hyvä.
Ja huom. olen itse lähiäiti. Isä ei tapaa lapsa käytännössä ollenkaan. Olisi todella mukavaa piristystä, jos isä ilmottaisi, että haluaisi viettää lasten kanssa joulun. Toki minä itsekin haluan, mutta olisi lapsille ihanaa, jos isä nimenomaan HALUAISI,
Yleensä vingutaan, kun ei olla tarpeeksi lapsen kanssa. Sitten ei kuitenkaan anneta niitä lapsia, vaikka on sopimukset ja kaikki. En nyt suoraan tarkoita ap:n tapausta, mutta ylipäätään. Mikään ei ole lähiäidillä hyvä.
Ja huom. olen itse lähiäiti. Isä ei tapaa lapsa käytännössä ollenkaan. Olisi todella mukavaa piristystä, jos isä ilmottaisi, että haluaisi viettää lasten kanssa joulun. Toki minä itsekin haluan, mutta olisi lapsille ihanaa, jos isä nimenomaan HALUAISI,
Yleensä vingutaan, kun ei olla tarpeeksi lapsen kanssa. Sitten ei kuitenkaan anneta niitä lapsia, vaikka on sopimukset ja kaikki. En nyt suoraan tarkoita ap:n tapausta, mutta ylipäätään. Mikään ei ole lähiäidillä hyvä. Ja huom. olen itse lähiäiti. Isä ei tapaa lapsa käytännössä ollenkaan. Olisi todella mukavaa piristystä, jos isä ilmottaisi, että haluaisi viettää lasten kanssa joulun. Toki minä itsekin haluan, mutta olisi lapsille ihanaa, jos isä nimenomaan HALUAISI,
viettää joulua ihmisen luona, jota tapaavat vain harvoin...
Vaikka eivät usein muuten tapaakaan, tai ehkä juuri siksi.
viettää joulua ihmisen luona, jota tapaavat vain harvoin...
nutta minun lapseni eivät halua miehen lapsia meille. Ne ovat outoja lapsia ja lapseni kokevat, että oudot lapset tulevat penkomaan heidän laatikot ja lelut ja niille pitää pitää seuraa. Ei saa olla rauhassa edes joulua omassa kodissa kun vieraat lapset tulee pilaaman sen.
Ne miehen lapset on outoja lapsia, ei mitään kavereita lapsilleni ja omat lapseni haluaisi viettää joulun oman perheen kesken, mihin kuuluu myös mieheni, mutta ei hänen lapsensa.
mikset sano miehellesi että oudot lapset eivät enää saa tulla teille koska sinun lapsesi eivät halua heitä teille?