Eläinsairaala Aisti - kokemusta kellään?
onko hintataso aivan posketon verrattuna muihin pk-seudun ja Vantaan eläinlääkäreihin. Kyse ei ole neurologisesta vaivasta, vaan tavallisemmasta jutusta koiralla.
Kommentit (26)
Ollaan käyty kaksi kertaa Aistissa kun koiralla puhkesi epilepsia. Neurologi Sigitas teki tutkimukset ja oli oikein hyvä lääkäri ja kohteli koiraa kuin kukkaa kämmenellä. Toisen kerran mentiin ottamaan verikoekontrollit. Lääkäri oli eri, mutta oikein hyvä hänkin. Hintavaa touhuahan tuo oli, mutta kannatti. Koiralla on päivittäinen lääkitys, mutta yhtäkään kohtausta ei ole tullut vuoteen.
Mekin käytiin Aistissa neurologin tutkimuksissa. Pelkkää hyvää sanottavaa palvelusta. 👌
Ei voi suositella.
Meidän koiralla selkä vaiva diagnosoitiin käytöshäiriöksi yhden käynnin perusteella.
Neurologi ziprovskis tai mikä ikinä onkaan määräsi koiralle magneetti tutkimuksen ja kotiin saatiin kapapentin lääkitys ja masennuslääkitys. Lääkityksen seurauksena koira ei tehnyt muuta kun nukkui edes ulos ei huvittanut lähteä. Pyysin itse ohjeet lääkityksen alasajoon.
Nyt 1,5 vuotta myöhemmin koiralla todettiin välilevyn pullistuma joka näkyi jo tuolloin magneetissa mutta jonka Herra neurologi väitti olevan niin pieni ettei se voisi aiheuttaa kyseistä vaivaa. Aisti eläin sairaalaa ei voi suositella missään tapauksessa vai raha kiinnostaa!!!!
En myöskään suosittele Aistia. Hoitohenkilökunta epäluotettavaa. Omat tietoni oli vuodettu ulkopuolisille.
On käyty aistissa mutta ajatuksena on vaihtaa jollekin toiselle jollei nyt mitään erikoista löydy. Turhia kokeita, vaikka asia päivän selvä ja aivan älyttömiä vastauksia elääkäriltä. Olen käynyt eri eläimen kanssa aiemmin aistissa ja kiireestä huolimatta oli hyvä elääkäri mutta nyt kokemus nykyisestä ei kiitos, tästä eteenpäin muualle.
Älkää ostako mitään aistista mitä tarjoovat, Peten koiratarvikkesta saa paljon halvemmalla. En suosittele. Rahastavat ainakin yhdellä osaamattomalla elääkärillä.
Ei koskaan enää Aistiin! Tyly ja välinpitämätön hoito ja koiraparkani oli nälissään ja todella janoinen vietettyään yön siellä. Palautettiin todella huonokuntoisena ja jouduin tekemään viimeisen palveluksen Viikissä. En myös itse päässyt katsomaan koiran yöpymistiloja. Eläinlääkärit valehtelivat kun tein asiasta valituksen.