Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja Facebook, tuli tehtyä huomio

Vierailija
11.12.2012 |

Mitä te olisitte mieltä jos miehenne joka ikisestä kommentista tykkää hänen naispuoleinen työkaverinsa?

Katselin tuossa miehen sivua ja tein juuri tällaisen huomion. Yksi ja sama henkilö tykkää ihan joka ikisestä asiasta.

Yhdessäkin miehen statuksessa tykkäsi ensin mitä mies oli kirjoittanut, kirjoitus oli poikinut sitten muutaman kommentin. Ja kaikki ne joita vain mieheni oli kirjoittanut, oli näistä tämä nainen tykännyt.

Mua alkoi nyppimään tämä. Häiritsikö sinua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina yksi mukava mies jonka kanssa ollaan todellakin vain hyviä ystäviä. Mies on komea ja suunnilleen ikäiseni, avoliitossa. Minä sinkku. Mutta en ole yhtään kiinnostunut miehestä kuin kaverina. Miehen fb päivityksistä olen joskus tykännyt ja kommentoinutkin jotain (liittyi heidän uuteen koiraansa, minullakin on koira) ja mies sanoikin töissä myöhemmin että hänen tyttöystävänsä on sairaalloisen mustasukkainen ja vetää raivarit jokakerta jos olen kommentoinut jotain fb. Lopetinkin tietysti kommentoinnit ja tykkäykset vaikka en koskaan niitä paljoa tehnytkään. Joskus olimme samaa matkaa tulleet töiden ovista ulos ja jutelleet kun tämä nainen oli nähnyt ja sen jälkeen pitänyt jotenkin uhkana.

Eli ihan hyvin voi olla vaan kaveruudestakin kiinni.

Vierailija
22/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina yksi mukava mies jonka kanssa ollaan todellakin vain hyviä ystäviä. Mies on komea ja suunnilleen ikäiseni, avoliitossa. Minä sinkku. Mutta en ole yhtään kiinnostunut miehestä kuin kaverina. Miehen fb päivityksistä olen joskus tykännyt ja kommentoinutkin jotain (liittyi heidän uuteen koiraansa, minullakin on koira) ja mies sanoikin töissä myöhemmin että hänen tyttöystävänsä on sairaalloisen mustasukkainen ja vetää raivarit jokakerta jos olen kommentoinut jotain fb. Lopetinkin tietysti kommentoinnit ja tykkäykset vaikka en koskaan niitä paljoa tehnytkään. Joskus olimme samaa matkaa tulleet töiden ovista ulos ja jutelleet kun tämä nainen oli nähnyt ja sen jälkeen pitänyt jotenkin uhkana.

Eli ihan hyvin voi olla vaan kaveruudestakin kiinni.

On se mun mielestä hieman erikoista tykätä kaikista päivityksistä, ihan sama onko sutinaa vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten haluaakin tehdä sut mustasukkaiseksi.

Ap jos sulla on pokkaa niin pyydä joku sen naisen kaveri kaveriksesi, siitähän se selviää onko kyseessä vain kaikesta tykkääjä.

Vierailija
24/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen vaan toivoo että heillä olisi jotain säpinää, on siis ehkä ihastunut mieheesi?

Jos olisi jotain säpinää niin silloin ei varmaan nainen kommentoisi mitään eikä tykkäilisi? Tai ainakin kun minunn työkaverini oli ihastunut minuun niin hän kommentoi ja tykkäsi joka ainoasta tilastani mutta sen jälkeen kun meidän välille sitten oikeasti tuli jotakin säpinää, mentiin sänkyyn ja niin edelleen niin sen jälkeen ei julkinen tykkäily ja kommentointi aikalailla loppui, ihan automaattisesti, koska muutenhan joku saaattaisi huomata meidän säpinämme...

Sinänsä eri tilanne kyllä, olemme molemmat vapaita mutta ei silti haluta koko työyhteisölle kuuluttaa säpinöistä.

Eli en usko että sinulla on ap mitään hätää. Kysy toki mieheltäsi kuitenkin jos arveluttaa.

Vierailija
25/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan pitää miehen kanssa jutella että mitä toi oikein on. Ei mieskään tasan tykkäisi jos joku mun miespuoleinen työkaverini tykkäisi ihan kaikesta mitä minä kirjoittelen.

Mies päivittää facebookiin juttuja suht tiheään. Pitikin törmätä tällaiseenkin tosi tyhmään asiaan mitta ei tämä kivaltakaan tunnu

Vierailija
26/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi olla, että miehelläsi on hyvät kuvat-kommentit-jutut? Sellaisia, joista tykätään?

Huokaus - sitähän varten se tykkää-nappi on olemassa.

Vierailija
27/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli parisuhdekriisi ja sitä selviteltiin pitkään. Ei ole vaimolle kovin kiva saada tietää, että töissä on kauhea flirtti päällä toisen naisen kanssa ja iso osa työajasta käytetään keskinäiseen kommunikaatioon ja ajatusten vaihtoon samalla kun minulle voivotellaan kovaa kiirettä. Kovasti minulle vakuuteltiin, että kaikki jäi enimmäkseen flirtin tasolle, niin ja jonkinlaisen sielunkumppanuuden. Ja että mitään kovin erityistä ei tapahtunut. Joo, on päiviä jolloin uskon sen ja sitten on päiviä jolloin en ja kaikki kaatuu päälle. Kovasti mietin mitä tarkoittavat nuo määreet "enimmäkseen" ja "mitään kovin erityistä". Surullista on, että minun puoleltani ei meidän suhteessa ole kaikki enää niinkuin ennen.

Lisään tähän vielä, että en pidä pientä flirttiä mitenkään pahana, päin vastoin. Mutta on myös sellaista flirttiä, joka menee pintaa syvemmälle ja jonka avulla naamioidaan syvempiä tunteita. Ne on niin helppo jälkikäteen selittää "pelkällä flirtillä".

Edelleen mietin, kuinka pitkälle mieheni ja tämän naisen systeemi olisi voinut kehittyä ilman "kiinnijäämistä". Mies sanoo ettei mihinkään. Ja mies vähättelee tapahtunutta. Minä en kuitenkaan koskaan unohda, mitä hänen suustaan joskus kuulin. Ja se oli tunnustus siitä, että tunteita on ollut pelissä mukana. Kerran sanottua on vaikea selittää pois jälkikäteen.

No, tästä on aikaa runsas vuosi ja yhdessä ollaan. Ja kai aika onnellisia. Mies yrittää olla kuin ei mitään, mutta minä en oikein edelleenkään pysty. On hyviä päiviä ja on huonoja päiviä. Välillä tekee mieli aloittaa joku säpinä itsekin, ihan vaan kostoksi.

Ei myöskään helpota, että mies on edelleen samassa työpaikassa sen naisen kanssa. Viettää siis joka arkipäivä enemmään aikaa hänen kanssaan kuin minun.

Tsemppiä ap! Sitä kaipaan minäkin, edelleen. Meillä on pieni lapsi joten se tuo motivaatiota.

Ja palstan tuntien sanon, että haukkukaa vaan luuseriksi ja naiseksi, jolta puuttuu oma elämä. Kyllä minä sen kestän. Nämä kuviot ovat helppoja selvittää ja kestää kunnes sattuvat omalle kohdalle.

Meillä oli sama tilanne noin vuosi sitten ja kappas kävi ilmi, että mieheni ja työkaverinsa viihtyivät oikein hyvin keskenään myös fb:n ulkopuolella. Vaikka mies aluksi kielsikin kaiken kun kyselin.

Meillä oli sama tilanne noin vuosi sitten ja kappas kävi ilmi, että mieheni ja työkaverinsa viihtyivät oikein hyvin keskenään myös fb:n ulkopuolella. Vaikka mies aluksi kielsikin kaiken kun kyselin.

Kieltämättä kävi mielessä että onko nyt kaikki ihan niinkuin pitää.. Miten teidän kävi?

Vierailija
28/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän on alkeellinen perverssi.

Minä en ole. :)

Vierailija
29/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tämän havainnon jo kesällä, mutta yritin unohtaa asian, ja kun kysyin mieheltä vain ohimennen onko nainen mukava tai hyvä työssään, niin vastaus oli, että nainen on sellainen jota ei jaksaisi katsella eikä hänen juttunsa töissä jaksa kiinnostaa... silti, nainen tykkää jokaisesta mieheni postauksesta.suoraan sanottuna tämä nainen ei ole mitenkään kauniskaan,joten en koe niin isona uhkana... mutta ottaahan se nyt vähän päähän kun hän on aina ensimmäinen tykkääjä.ja kaikesta.joten ymmärrän kirjoittajan tilanteen täysin...

Vierailija
30/30 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina samat tyypit tykkää omista statuksistani, tietyt naispuoliset ystävät, ja olen siis itse nainen. Joillain on vain tapana sellainen.

Vaikka onhan se ihan mahdollista, että nainen on kiinnostunut miehestäsi ja/tai on jotain meneillään, ja haluaa näin rivien välistä viattomasti tuoda asian sinun tietoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi