Mies ja Facebook, tuli tehtyä huomio
Mitä te olisitte mieltä jos miehenne joka ikisestä kommentista tykkää hänen naispuoleinen työkaverinsa?
Katselin tuossa miehen sivua ja tein juuri tällaisen huomion. Yksi ja sama henkilö tykkää ihan joka ikisestä asiasta.
Yhdessäkin miehen statuksessa tykkäsi ensin mitä mies oli kirjoittanut, kirjoitus oli poikinut sitten muutaman kommentin. Ja kaikki ne joita vain mieheni oli kirjoittanut, oli näistä tämä nainen tykännyt.
Mua alkoi nyppimään tämä. Häiritsikö sinua?
Kommentit (30)
Meillä oli sama tilanne noin vuosi sitten ja kappas kävi ilmi, että mieheni ja työkaverinsa viihtyivät oikein hyvin keskenään myös fb:n ulkopuolella. Vaikka mies aluksi kielsikin kaiken kun kyselin.
jos se nainen on mun tuttuni, se johtuu siitä, että niillä on ollut jo pidempää suhde. Jos se ei ole mun tuttuni, syys voi silti olla suunnilleen sama eli se typy ainakin toivoo suhdetta tai ylennystä ja kaikkihan tietää mikä on helpoin tapa saada ylennys!
"tykkääjä" eli tykkääkö vähän kaikkien jutuista?
Haluaako se nainen vihjata jotakin? Vielä tämä työkaveri on yleensä aina ensimmäisenä tykkäämässä jos mieheni sinne jotakin uutta laittaa. Harmi ettei mulla ole ystävänä ketään miehen muita työkavereita vaikka pari hyvin tunnenkin, että tykkääkö se nainen niittenkin jutuista niin innoissaan.
Tuli oikeesti outo tunne tästä kun tajusin tämän asian.
"tykkääjä" eli tykkääkö vähän kaikkien jutuista?
Meillä oli sama tilanne noin vuosi sitten ja kappas kävi ilmi, että mieheni ja työkaverinsa viihtyivät oikein hyvin keskenään myös fb:n ulkopuolella. Vaikka mies aluksi kielsikin kaiken kun kyselin.
Kieltämättä kävi mielessä että onko nyt kaikki ihan niinkuin pitää.. Miten teidän kävi?
Voi olla että työkaveri ei tajua että näet tykkäykset jos sen profiili on muuten rajattu.
Eli jos tajuaisi sinun näkevän, ei ehkä tykkäilisi...
Voi olla että työkaveri ei tajua että näet tykkäykset jos sen profiili on muuten rajattu.
Eli jos tajuaisi sinun näkevän, ei ehkä tykkäilisi...
Vai ettekö te muka näe kavereidenne statuksesta tykänneiden nimiä? Ei tuota edes saa pois mitenkään muuten kuin estämällä joku tietty henkilö kokonaan. Ja miksi tuo työkaveri haluaisi sellaista tehdä? Ihan viatontahan tuo on...
Olen blokannut joitain ihmisiä facessa kokonaan, mutta silti ne esimerkiksi löytävät tekemiäni ryhmiä tms. Eivät ne yksityisyysasetukset ole ihan niin simppeli juttu.
Ja viimeistään silloin huomaa jotain kummallista kun keskusteluista puuttuu kommentteja. Jos työkaveri ja mies kommentoivat usein toistensa juttuja facessa, vaimo varmasti ihmettelisi kun mies keskustelee itsekseen, näes.
Hänen tyttöystävänsä ehti jo olla mustasukkainen.
Työkaveri oli 23. Minä olen 45.
Eli syytä mustasukkaisuuteen ei todellakaan ollut.
toisilla naisilla ja miehillä synkkaa paremmin töissä ilman mitään suhinoita.
Toki joo kavereita saa olla, ei siinä mitään. Mutta jotenkin vaan outoa
jos/kun tää nainen haluaa jotain säpinää sun miehen kanssa (tai sit niillä on jo), niin aika tyhmä se on kun tekee sen noin ilmi kaiken kansan nähden. Varmasti tietää että ukko on varattu.
jos/kun tää nainen haluaa jotain säpinää sun miehen kanssa (tai sit niillä on jo), niin aika tyhmä se on kun tekee sen noin ilmi kaiken kansan nähden. Varmasti tietää että ukko on varattu.
Eihän se mieheni syytä ole että hän on viehättävä ja fiksu, ja että naiset pitävät hänestä.
Ja muutenkaan tuollaiset aikuisten leikkikehät ja siellä tapahtuvat tykkäykset ja vihaukset ovat mulle aivan samantekeviä.
Hänen tyttöystävänsä ehti jo olla mustasukkainen.
Työkaveri oli 23. Minä olen 45.
Eli syytä mustasukkaisuuteen ei todellakaan ollut.
mustasukkaisuuteen ei ollut syytä???
Ei se kuule ikää katso...
Joko hän on kiinnostunut miehestäsi ja tietää että mies on varattu; haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi ja ehkä aiheuttaa riitaa teillä kotona.
Ehkä heillä on jotain pientä flirttiä töissä.
Tai sitten he ovat vain hyviä ystäviä ja nainen tykkää aina kaikesta kaikkien sivuilla.
Mikset kysy suoraan mieheltäsi asista ja katso ilmettä mitä vastaa? Kerro suoraan tuntemuksistasi.
Kyllä näkyy
Haluaako se nainen vihjata jotakin? Vielä tämä työkaveri on yleensä aina ensimmäisenä tykkäämässä jos mieheni sinne jotakin uutta laittaa. Harmi ettei mulla ole ystävänä ketään miehen muita työkavereita vaikka pari hyvin tunnenkin, että tykkääkö se nainen niittenkin jutuista niin innoissaan.Tuli oikeesti outo tunne tästä kun tajusin tämän asian.
kyllähän senkin pystyy määrittämään, kuka näkee parisuhdestatuksen ja kuka ei. Eli miehes on vaikka voinu määrittää, että se näkyy vain tietyille (tyyliin sukulaisille ja yhteisille / läheisimmille kavereille), koska mitäpä sekään asia kaikelle kansalle kuuluu.
kuinka usein ja minkälaisia juttuja miehesi julkaisee. Eli jos vaikka julkaisee statuksia harvakseltaan, ja ne ovat humoristiseen sävyyn kirjoitettuja tai jänniä sattumuksia elämässä yms. niin en yhtään kummastelisi. jos taas päivittää statustaan melkein joka päivä ja mitäänsanomattomasti (jepulis, nyt kauppaan hakemaan uunilohitarpeet, illalla herkutellaan) ja joku puolituttu jaksaa jokaisesta tommosesta tyhjänpäiväisyydestä tykätä, niin sit ihmetyttäis.
Näkyykö suhteenne facebookissa? Eli tietääkö työkaveri sinusta?