Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen-

Vierailija
11.12.2012 |

Olemme nyt tapailleet jo kuukauden päivät ja alkaisi olla aika siirtyä taas askeleen edemmäs suhteessa... Mutta en kertakaikkiaan uskalla näyttäytyä alasti hänen edessään, koska minulla ei ole ollenkaan rintoja. Hän on kaikin puolin ihana mies, mutta minua pelottaa hänen reaktio tähän "ongelmaan".

Ei kait tässä auta kun kokeilla ja katsoa miten käy??

Ja asiallisia vastauksia kiitos, tämä on todellinen ongelma.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tiedä. Kuulostaa varmaan joo lapselliselta, mutta tätä on varmaan vähän vaikea ymmärtää, jos ei ole itse ollut samanlaisessa tilanteessa..

Vierailija
42/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut mitenkään pahalla, tuli vaan mieleen, että omat ongelmakohdat ovat itselle keskeisiä ja isoja ongelmia, mutta eivät välttämättä ole sitä muille.. 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos se on rinnoista kiinni, hän ei ole oikea mies sinulle. Eli anna palaa ja riisu itsesi.

Minulla sama juttu ja nykyinen mies ihailee minua koko ajan, joten asia ei enää vaivaa.

Ex-mieheni arvosteli ulkonäköäni (ja vaihtoi nuorempaan), joten itsetunto oli karilla.

Vierailija
44/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...no ei ne oikeastaan ole edes rinnat. semmoset... nisät. :)

ja peppukin on löysä ja selluliittinen.

mutta nuoruusvuosien epävarmuuden jälkeen olen antanut mennä tällaisena kuin olen ja kyllä mieheni jaksaa kanssani peuhata.

nojoo, myönnettäköön, että pylly on vähän issue mulle välillä. että paljain pärsein tai alkkareilla en mielelläni hillu muuten, mutta seksin aikana en kyllä suo ajatustakaan takalistoni ulkonäölle.

ja joo, mieheni ei yritä huijata, että rintani olisivat mehukkaat ja pehmeän pyöreät, tai että mulla olisi hyvä peba. mutta olen sinut näiden asioiden kanssa enkä itse mangu ja mongu niistä ja annan miehen vapaasti touhuta nännieni kanssa. ja kylläpä se jaksaa touhutakin. :)

pyllystä olen joskus sanonut, että kai sellugeeneistäni huolimatta siitä voisi saada asteen hehkeämmän kovalla treenillä. mies on todennut että no joo, varmaan. mutta ymmärtää myös, ettei mun ykkösprioriteetti elämässä oo olla päivätolkulla salilla pumppaamassa pakaroita. :)

pitkän sepustuksen sanoma: ruma perse ja olematon rintavarustus + molempia tyydyttävä ja puuhakas seksielämä + toimiva parisuhde. mahdotonta? ei todellakaan. :D

Vierailija
45/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole ollut ikinä haitta, mieheni pitää pienistä rinnoista ja sitä aikaisemmat seurustelukumppanini pitivät myös.

Jos suhde kaatuu rintojen kokoon, niin ei se ole kovin vankalla pohjalla ollutkaan.

Vierailija
46/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman rintaliivejä, koska ilmeisesti et tarvitse niitä.

Miehelle käy kuppikokosi täysin selväksi.

Tämä sen takia, että mies voi kuitenkin hieman hämmästyä, jos b-kuppi muuttuu rinnattomuudeksi.

Hämmennyksissään saattaa sanoa jotain, jonka sinä epävarmuuttasi tulkitset pettymykseksi tai kritiikiksi.

Eli reilu peli, riko jää tiukalla ihonmyötäiseellä topilla ilman toppauksia.

Uskon, että hyvin tulee menemään.

Vierailija
47/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin, että jos ei kelpaa niin sitten ei. Ensimmäinen askel vaan tuntuu jotenkin pelottavalta. Ja joo, anteeksi 37, ymmärsin väärin.

Kiva kuulla positiivisia kokemuksia, niiden avulla on helpompi luoda itsevarmuutta. :) Sitä tarvitaan.

-ap

Vierailija
48/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman rintaliivejä, koska ilmeisesti et tarvitse niitä.

Miehelle käy kuppikokosi täysin selväksi.

Tämä sen takia, että mies voi kuitenkin hieman hämmästyä, jos b-kuppi muuttuu rinnattomuudeksi.

Hämmennyksissään saattaa sanoa jotain, jonka sinä epävarmuuttasi tulkitset pettymykseksi tai kritiikiksi.

Eli reilu peli, riko jää tiukalla ihonmyötäiseellä topilla ilman toppauksia.

Uskon, että hyvin tulee menemään.

En taida uskaltaa.. :D Kai nyt pienet rintsikat saa olla päällä? Toisaalta kyllä ihan houkutteleva ajatus.

-ap

Vierailija
49/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on rauhallinen ja läheinen hetki. Itselläni oli paha akne selässä ja rinnoissa silloin kun tapasin nykyisen mieheni. Meillä eteni suhde tosi nopeasti ja varmaan jo n.2vkon tapailun jälkeen, otin puheeksi aknen ja epävarmuuteni. Ajattelin, että juttu testaa miesta. Mies suhtautukin tosi ihanasti ja homma lähensi meitä hurjasti. Mieskin uskalsi heti olla avoimempi omista epävarmuuksistaan. .. Ja edelleen meidän suhteessa on tuo sama ihana turvallinen ja hyväksyvä ilmapiiri. Uskon, että myöhemmin sitä olis ollut hankalampi luoda.

Tuo sun tissijuttu on hyvä, näet onko miehessä yhtään potentiaalia. Muista, että miehen suhtautuminen ei määrittele sua, vaan sitä miestä. Jos tyyppi ei osaa suhtautua niin anti mennä sitten vaan :).

Vierailija
50/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli laihana siia 165cm, 50kg kuppikoko 75 AA, nyt painan 60kg ja tissit ihanat A75. Eli siis lihota itseäsi.

Vierailija
51/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on rauhallinen ja läheinen hetki. Itselläni oli paha akne selässä ja rinnoissa silloin kun tapasin nykyisen mieheni. Meillä eteni suhde tosi nopeasti ja varmaan jo n.2vkon tapailun jälkeen, otin puheeksi aknen ja epävarmuuteni. Ajattelin, että juttu testaa miesta. Mies suhtautukin tosi ihanasti ja homma lähensi meitä hurjasti. Mieskin uskalsi heti olla avoimempi omista epävarmuuksistaan. .. Ja edelleen meidän suhteessa on tuo sama ihana turvallinen ja hyväksyvä ilmapiiri. Uskon, että myöhemmin sitä olis ollut hankalampi luoda.

Tuo sun tissijuttu on hyvä, näet onko miehessä yhtään potentiaalia. Muista, että miehen suhtautuminen ei määrittele sua, vaan sitä miestä. Jos tyyppi ei osaa suhtautua niin anti mennä sitten vaan :).

Sitä alunperin itsekin mietin eniten.. Mutta otapa tuota nyt sitten puheeksi ihan noin vain. Olen aina ollut tosi huono keskustelemaan tästä ongelmasta. Mihinkään saunailtoihin kavereidenkaan kanssa en ikinä mene, eivätkä he tiedä syytä.. Mutta yritän puhua asiasta heti kun tulisi tilaisuus. Se on kyllä varmasti paras tapa. Ehkä sen jälkeen sitten nuo tiukat topit :D

-ap

Vierailija
52/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli laihana siia 165cm, 50kg kuppikoko 75 AA, nyt painan 60kg ja tissit ihanat A75. Eli siis lihota itseäsi.

167cm/57kg, eli aika normaali, mutta on sen verran "hyvät" geenit, etten oikein liho vaikka söisin mitä.. Vähän aikaa sitten kokeilin kunnon lihotusdieettiä enkä liikkunut ollenkaan, ja ihan aavistus tuli rasvaa VATSAN seutuville, ei sitten kerrassaan yhtään ylemmäs! Aika masentavaa.. Pillerithän varmaan noita voisi vähän kasvattaa, mutta sekin on vähän tuuripeliä.

-ap

Vierailija
53/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivastelleen jonkun pieniä rintoja. Ikinä.

Hyvin se menee,ongelma on iha vaan sun oman pään sisällä

Vierailija
54/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vie suhdetta liian nopeasti fyysiselle tasolle. Eli ei mitään paniikkia.

Vierailija
55/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivastelleen jonkun pieniä rintoja. Ikinä.

Hyvin se menee,ongelma on iha vaan sun oman pään sisällä

Mutta jotenkin tässä maailmassa kun näkee täydellisiä rintoja joka paikassa, niin väkisinkin miehet edes pienesti pettyy jos naisella ei ole _ollenkaan_ rintoja.

-ap

Vierailija
56/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-kupit, mutta ne ovat todella rumat. Sellaiset hiemat roikkuvat ja löysät ja hieman pyramidin muotoiset.

Koskaan kukaan ei ole näitä kehunut ja miksi olisikaan? Mutta ei minua ole rintojeni takia koskaan jätettykään. Tiedän siitä, koska minua ei ole koskaan jätetty :)

Onko sulla ap lapsia? Mulla ainakin lapsen myötä rinnat kasvoivat ja sain hieman pyöreyttä niihin muutenkin. Eli rumat rintani ovat vähemmän rumat synnytyksen ja imetyksen myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän