Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin ihanan miehen-

Vierailija
11.12.2012 |

Olemme nyt tapailleet jo kuukauden päivät ja alkaisi olla aika siirtyä taas askeleen edemmäs suhteessa... Mutta en kertakaikkiaan uskalla näyttäytyä alasti hänen edessään, koska minulla ei ole ollenkaan rintoja. Hän on kaikin puolin ihana mies, mutta minua pelottaa hänen reaktio tähän "ongelmaan".

Ei kait tässä auta kun kokeilla ja katsoa miten käy??

Ja asiallisia vastauksia kiitos, tämä on todellinen ongelma.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en edes ajatellut miehen kiinnostuksen tai sen puutteen olevan kuppikoostani kiinni.Mies ihailee pieniä rintojani ja ne ovat vain osa minua. Lasken itsekin joskus leikkiä rinnoistani miehen kuullen ja nauramme sitten yhdessä. Olen tällainen ja kelpaan itselleni ja rakkaalleni.

Vierailija
22/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin, että on pienet rinnat, eikä muukaan kroppa ole täydellinen. Mies ihailee minua kyllä vaatteet päällä, ja näytänkin ihan kivalta siten, mutta sitten alasti.. ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee varmasti hyvin. Omalla naisellani on pienet (A-kuppi). Hänelläkin oli toppauksia liiveissä, joten rinnat olivat pienemmät kuin luulin. En ole kokenut negatiivisena asiana. Katselen ihastellen hänen rintojaan ja kehun niitä vilpittömästi.

On isoja ongelmia ja pieniä ongelmia. Isot rinnat ovat iso ongelma (niskakivut) ja pienet rinnat pieni ongelma, jos sitäkään ;)

Vierailija
24/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missääntapauksessa huolisi lihavaa vaikka olis

mimmoset rinnat.

Tuolla kuvauksella niin mulle kelpaisit:)

Vierailija
25/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerrankin linjoilla on kohtalotoveri.

Mulla myös 100 % olemattomat rinnat eli ei vaan pienet vaan niitä ei kerta kaikkiaan ole. Oli ennen raskauksia ja imetyksiä, mutta sitten katosivat. Se oli kriisi jo edellisen miehen kanssa, mutta hän sentään oli nähnyt mut niiden entisten A-kuppien kanssa, joten en usko, että se oli hänelle ongelma.

Ero tuli (toivottavasti muista syistä, heh) ja mietin, etten koskaan enää voi näyttää rintojani (tai siis sitä rinnattomuutta) kenellekään miehelle. Parin miehen kanssa oli seksiä, mutta oli rintaliivit päällä.

Sitten tapasin nykyisen miesystäväni ja hänen kanssaan asia tuli jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. Ekalla kerralla pidin taas rintaliivit päällä ja sanoin, että mulla on niihin liittyvä ongelma. Mies vähän ihmetteli, mutta sopeutui asiaan. Otin asian puheeksi aina välillä, mutta meni todella kauan (useita kuukausia) ennen kuin pystyin puhumaan asiasta ns. kunnolla, enkä silloinkaan pystynyt käyttämään oikeita sanoja, vaan kaikenlaisia omituisia vertauskuvia. Tämä asia on mulle todellinen ongelma ja siitä puhuminen on tosi vaikeaa.

Harrastettiin seksiä pitkän aikaa niin, että mulla oli rintaliivit, eikä mies saanut edes koskea rintoihini. Jossain vaiheessa annoin koskea liivien päältä (joissa toppaukset) ja vasta lähes vuoden yhdessä olemisen jälkeen tuli se päivä, kun olin ensimmäisen kerran ilman rintaliivejä. Mies sen jälkeen sanoi, että toivottavasti mulla on nyt sellainen fiilis, että voin olla jatkossakin.

Edelleenkään en kyllä pysty valoisassa tai edes hämärässä olla ilman rintaliivejä, joten jos ei ole pimeää, mulla on yöpaita tai liivit päällä. Mitään yhteisiä suihku- tai saunasessioita ei tietenkään voida näin ollen myöskään harrastaa. En tiedä, kykenenkö koskaan pääsemään tästä yli ja eteenpäin, mutta luojan kiitos, olen edes näin "pitkällä". Eron jälkeen kun ajattelin, etten voi enää koskaan edes harrastaa seksiä miehen kanssa.

Mun miehestä kävi jo hyvin varhain ilmi, että on ns. peppumiehiä ja hän on alusta asti kehunut mun peppua. Itsestäni se ei ole mitenkään hyvä, mutta miehen silmiin on. Minkään "tissimiehen" kanssa en tietenkään voisi edes seurustella, mutta siinä vois just tulla se ongelma, että kun on topatut liivit, niin mies voisi vahingossa luulla, että mulla on rinnat olemassa. Mutta ehkä ne tissimiehet etsii sellaisia naisia, joilla on isot rinnat, eikä niitä ehkä rinnaton nainen onnistu topatuilla liiveilläkään saamaan.

AP:lle haluaisin toivottaa ihan hirveästi tsemppiä! Jos yhtään auttaa, pidä ekoilla seksikerroilla rintaliivit päällä ja puhu asiasta miehen kanssa. Ehkä sitten joskus pystyt olemaan ilman niitä, varsinkin jos mies saa olosi tuntumaan siltä, että kelpaat hänelle sellaisenaan. Mun mies ei ole koskaan kommentoinut mun rintoja, mutta on sanonut jotain siihen suuntaan, ettei ymmärrä, miksi ne on mulle ongelma. Ts. hänen mielestään asiassa ei ole mitään ongelmaa. Tietenkin olisi ihanaa, jos mies joskus sanoisi niistä jotain kivaa, mutta enpä varmaan itsekään sanoisi, jos olisin mies...

Vierailija
26/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy sinua sääliksi ja toisaalta pidän sinua vähän naivina, kun teet tuosta niin ison asian. Voisit luottaa vähän enemmän siihen mieheesi ja siihen ettei hän ole rintojesi kanssa suhteessa, vaan sinun kanssasi. Ei ne rinnat ole naisen mitta. Kyllä minä voisin olla rinnattomankin naisen kanssa.

Paljon enemmän minua häiritsisi naisen estoisuus rintojen vuoksi kuin rinnattomuus.

Vierailija
27/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siinä mielessä 28:n kanssa samoilla linjoilla, että ei kannata tehdä asiasta suurta numeroa, se varmasti häiritsee vielä enemmän. Seksissä keskity muihin asioihin kun rintoihin ja vie miehen huomio jolloain muulla tavalla. Mutta älä missään nimessä ala peittelemään ja häpeilemään rintojasi, silloinhan siitä asiasta vasta mörkö tulee ja se saa epätodelliset mittasuhteet.

Vierailija
28/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on outoja...ne tykkää kaikista rinnoista. sellaisistakin joita ei edes ole :D

Mun mies tykkää mun rinnoista vaikka ne on pienet ja roikkuu..nahkalärkäppäkkeet

Vierailija
29/56 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse siis mies vai nainen? Ilmeisesti mies, kun kirjoitit, että voisit seurustella rinnattoman naisen kanssa. Tämä rinnattomuus tai rintojen katoaminen on mulle ihan valtavan iso ongelma. Välillä on kausia, jolloin se on mun mielessä joka ikinen ilta kun menen nukkumaan ja noi kaudet kestävät kuukausia. Itsetuntoni on aivan nollassa ja tuntuu, etten ole nainen ollenkaan, kun olen niin rinnaton. En usko, että tätä asiaa voi kukaan muu ymmärtää, kuin se jolla on täysin sama tilanne. Ei varsinkaan kukaan mies.

T:27

Vierailija
30/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-kupit, mutta ne ovat todella rumat. Sellaiset hiemat roikkuvat ja löysät ja hieman pyramidin muotoiset.

Koskaan kukaan ei ole näitä kehunut ja miksi olisikaan? Mutta ei minua ole rintojeni takia koskaan jätettykään. Tiedän siitä, koska minua ei ole koskaan jätetty :)

Onko sulla ap lapsia? Mulla ainakin lapsen myötä rinnat kasvoivat ja sain hieman pyöreyttä niihin muutenkin. Eli rumat rintani ovat vähemmän rumat synnytyksen ja imetyksen myötä.

Kiitos, en minäkään usko että hän minua rintojen takia jättää.. Mutta reaktio vaan pelottaa. Ei ole vielä lapsia. Siinä toivossa elänkin, että niiden myötä rintoihin tulisi vähän täytettä (ainakin hetkeksi) ;)

-ap

Vierailija
31/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen olet ap?

Vierailija
32/56 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 27. Hassu sattuma, että kun tulen pitkästä aikaa AV:lle, näen ekaksi tämän ketjun =)

Mä toivoisin, että ihmiset ymmärtäisivät, mikä ero on siinä, että on pienet A-kupin rinnat tai että on kokonaan rinnaton. Siinä on tosi suuri ero. Mua voisi luulla rintakehän kohdalta mieheksi, jos olisi pelkkä toppi päällä ilman (topattuja) rintaliivejä. Kun ei tosiaan ole muuta kuin ne nännit (onneksi on edes ne, kun niistä on kuitenkin seksin aikana aika paljon iloa). Olisin hyvinkin tyytyväinen, jos mulla olisi entiset A-kupin rinnat, jotka sitten katosivat raskauksien ja imetyksien jälkeen.

Mä uskon, että maailmassa on paljonkin miehiä, jotka tykkäävät pienistä rinnoista. Mutta en usko, että sellaisia miehiä on, jotka ihailevat rinnattomien naisten olematonta rintavarustusta. Se tässä on vähän masentavaa =( Toisaalta ei mun nykyisellä miesystävällä ole mitenkään hyvä kroppa. Eli siinä mielessä ollaan hänen kanssaan tasoissa, mutta silti multa puuttuu jotain oleellista. Luojan kiitos, että mieheni on peppumiehiä. Eipä varmaan mun kanssa kyllä olisikaan, jos olisi tissimiehiä.

Toivottavasti en masenna sua ap. Paras olisi, jos pystyisit ottamaan asian puheeksi miehen kanssa, mutta tiedän, että se on vaikeaa. Mä en kyllä olisi pystynyt ottamaan asiaa puheeksi ihan "kylmiltään", vaan pelkästään siinä yhteydessä, kun meillä oli jotain seksiin liittyvää tapahtumassa/tapahtunut.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan keinon edetä tuossa asiassa, koska jos et pääse nyt jollain tavalla siitä ongelmasta (mäkään en ole vielä kokonaan päässyt, kun en voi olla miehen nähden ilman liivejä), se on varmaan uudestaan edessä seuraavan mieskandidaatin kanssa. Mutta tietenkään kaikki miehet eivät ole sellaisia, jotka tuon ongelman ymmärtävät ja siihen osaavat oikealla tavalla suhtautua. Varmaan kuitenkin vaistoat miehestä, onko hän sellainen, jonka kanssa voit päästä asiasta yli vai ei.

Tsemppiä edelleen tosi paljon!

Vierailija
33/56 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 27. Hassu sattuma, että kun tulen pitkästä aikaa AV:lle, näen ekaksi tämän ketjun =)

Mä toivoisin, että ihmiset ymmärtäisivät, mikä ero on siinä, että on pienet A-kupin rinnat tai että on kokonaan rinnaton. Siinä on tosi suuri ero. Mua voisi luulla rintakehän kohdalta mieheksi, jos olisi pelkkä toppi päällä ilman (topattuja) rintaliivejä. Kun ei tosiaan ole muuta kuin ne nännit (onneksi on edes ne, kun niistä on kuitenkin seksin aikana aika paljon iloa). Olisin hyvinkin tyytyväinen, jos mulla olisi entiset A-kupin rinnat, jotka sitten katosivat raskauksien ja imetyksien jälkeen.

Mä uskon, että maailmassa on paljonkin miehiä, jotka tykkäävät pienistä rinnoista. Mutta en usko, että sellaisia miehiä on, jotka ihailevat rinnattomien naisten olematonta rintavarustusta. Se tässä on vähän masentavaa =( Toisaalta ei mun nykyisellä miesystävällä ole mitenkään hyvä kroppa. Eli siinä mielessä ollaan hänen kanssaan tasoissa, mutta silti multa puuttuu jotain oleellista. Luojan kiitos, että mieheni on peppumiehiä. Eipä varmaan mun kanssa kyllä olisikaan, jos olisi tissimiehiä.

Toivottavasti en masenna sua ap. Paras olisi, jos pystyisit ottamaan asian puheeksi miehen kanssa, mutta tiedän, että se on vaikeaa. Mä en kyllä olisi pystynyt ottamaan asiaa puheeksi ihan "kylmiltään", vaan pelkästään siinä yhteydessä, kun meillä oli jotain seksiin liittyvää tapahtumassa/tapahtunut.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan keinon edetä tuossa asiassa, koska jos et pääse nyt jollain tavalla siitä ongelmasta (mäkään en ole vielä kokonaan päässyt, kun en voi olla miehen nähden ilman liivejä), se on varmaan uudestaan edessä seuraavan mieskandidaatin kanssa. Mutta tietenkään kaikki miehet eivät ole sellaisia, jotka tuon ongelman ymmärtävät ja siihen osaavat oikealla tavalla suhtautua. Varmaan kuitenkin vaistoat miehestä, onko hän sellainen, jonka kanssa voit päästä asiasta yli vai ei.

Tsemppiä edelleen tosi paljon!

Toivon että kaikki lukisivat viestisi alun. Siinä nimenomaan on todella suuri ero, onko pienet rinnat vaiko ei todella yhtään mitään. Et masenna yhtään sen enempää kun on olen jo asiasta masentunut, tämä on vain karu totuus. Itsekään en usko, että on olemassa (terveitä) mihiä, jotka tykkäisivät täysin rinnattomista naisista. Itselläni kun nännitkin ovat kovin pienet, niin melkolailla mieheltähän minä yläkropastani näytän. Tsemppiä sinullekin, ja kiitos vielä.

Edelliselle, olen 25v eli kasvusta ei ole enää toivoa.

-ap

Vierailija
34/56 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on muitakin asioista samalla tavalla ajattelevia. Todellakin vain toinen täysin rinnaton voi ymmärtää miltä rinnattomuus tuntuu. Siinä maailmassa A-kuppi tuntuu jo "suurelta" koolta.

Itsellä taannoin myös sama ongelma. Kaikki saunaillat ym. täysin poissuljettuja ajatuksia,samoin riisuutuminen jopa lasten edessä todella vaikeaa. Totesin, että rinnattomuus aiheutti niin paljon haittaa normaaliin elämään, että ratkaisin asian pienillä, hyvin luonnollisen kokoisilla silikoneilla. Sain kivat B-kupin rinnat, elämäni parhaimpia päätöksiä!

Vierailija
35/56 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennän siis taas, ettei ne ole pienet (itsekin tykkään pienistä!) vaan aivan täysin olemattomat. Jos olisikin edes A- kuppi, niin eihän tässä mitään ongelma olisi!

Kiitos viestistäsi myös 27, itse rinnattomana ymmärrän täysin miksi haluat pitää rintsikat päällä.. Kiva kun olet päässyt siitä edes jollain asteella ohi. Aika ikävää vaan, jos mies ei kommentoi suuntaan eikä toiseen asiaa?

Kyllä minulla ylensä itsetunto on ihan hyvä, mutta kun vaatteet lähtee, niin eipä enää hymyilytä kun näyttää ihan lapselta. Välillä tekisi mieli kokeilla e-pillereitä jos niillä saisi kokoa vähän suremmaksi, mutta kun se ei ole taattua ja voi tulla ties mitä sivuvaikutuksia, niin ei oikein innosta...

-ap

Vierailija
36/56 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin päällä vain ihan aavistuksen topattuja (ettei nänni näy) rintsikoita, ja vähän kyllä mielestäni epäilevästi vilkuili..... voihan murskaantuminen sentään :( Sitten kun vielä näkisi ilman mitään!

-ap

Vierailija
37/56 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon myöskin että kaikki menee hyvin, olettehan jo tunteneet noin pitkään. Luulisi ennemminkin jutun loppuvan seksin panttaamiseen kuin rinnattomuuteen ;)

En tiedä, itselläni pienet rinnat mutta rinnat kuitenkin. Ja auliisti olen riisumassa jo ensitreffeillä :D. Nyt toivon että tästä suhteenpoikasesta kehittyisi jotain.

Tsemppiä!

Vierailija
38/56 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummallakaan mikään kiire joten ei se siihen tössää. Tai varmaan, jos nyt vielä hirmuisen kauan pantataan.. :D Mutta sehän tässä ongelma olikin, kun ei tässä varmaan enää kauaa siihen mene. Voi kun olisikin edes pienet rinnat.. Kiitos, samoin tsemppiä ja onnea! :)

-ap

Vierailija
39/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutani en saa avattua, ja mies kun olisi jo haluamassa (luonnollisesti) mennä eteenpäin, niin en vain kehtaa näyttäytyä alasti!!! Tästä tulee sitten ongelmaa ongelman perään.

Vierailija
40/56 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin päällä vain ihan aavistuksen topattuja (ettei nänni näy) rintsikoita, ja vähän kyllä mielestäni epäilevästi vilkuili..... voihan murskaantuminen sentään :( Sitten kun vielä näkisi ilman mitään!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme