Unelmiesi kihla/vihkisormus? Millainen se on?
Millainen olisi unelmiesi vihki- ja/tai kihlasormus? Kuvailepas.
Mulla platinaa tai valkokultaa, joko isolla neliömäisellä kivella tai sitten rivimäinen ja leveä, jossa vähintäänkin prinsessahiotut kivet ovat useammassa kerroksessa.
Kommentit (10)
Veritimantti (myös konfliktitimantti[1] tai sotatimantti[2]) tarkoittaa sota-alueelta kaivettuja timantteja, jotka myydään sodan tai kapinan rahoittamiseksi. Esimerkiksi Sierra Leonen kapinallisarmeija rahoitti veritimanteilla vuosina 1991–2002 käytyä sisällissotaa.[3] Myös Kongon demokraattisesta tasavallasta, Angolasta ja Liberiasta on viety veritimantteja.[1]
Myös kullankaivaminen on hyvin saastuttavaa.
Boucheronin sormus. Eläinaiheinen ehkä jopa?
puusta tehty, ei jalopuuta vaan suomalaista rauduskoivua.
Veritimantti (myös konfliktitimantti[1] tai sotatimantti[2]) tarkoittaa sota-alueelta kaivettuja timantteja, jotka myydään sodan tai kapinan rahoittamiseksi. Esimerkiksi Sierra Leonen kapinallisarmeija rahoitti veritimanteilla vuosina 1991–2002 käytyä sisällissotaa.[3] Myös Kongon demokraattisesta tasavallasta, Angolasta ja Liberiasta on viety veritimantteja.[1]
Myös kullankaivaminen on hyvin saastuttavaa.
AINA, kun on koruista puhe.
Kihlana valkokultainen sormus, jossa salmiakinmallinen kivi. Tuntuu edelleen siltä ainoalta oikealta kihlasormukselta, kun sitä sormessa kastelen!
Vihkisormuksen löytäminen sille pariksi olikin haasteellista. Olin valinnut kolme eri sormusvaihtoehtoa, joista mies sai valita. Alttarilla sitten näin, että mies oli valinnut jotain ihan muuta - Tillanderin Elisabet-sormuksen. Hänellä oli siihen hyvä tarina.
Se on ihana! Ja ennenkaikkea siksi, koska miehellä oli ajatus siinä taustalla, miksi juuri se sormus ja miten se kuvaa meitä kahta.
Rakastan mun sormuksia! Tulee lämmin olo aina, kun katselen niitä. Muita sormuksia voi aina ostaa, halvempia ja kalliimpia, mutta nämä tulee ikuisesti olemaan ne mun elämän tärkeimmät, unelmien sormukset!
Arvostan myös sitä, että sormukset on ostettu paikalliselta, pieneltä korukauppiaalta. Samasta, josta vanhempani ostivat sormuksensa. Josta ostin äidin 50-vuotislahjakorun, siskon valmistujaisristin, jne. Ja josta ostin myös muut morsiuskoruni. Ja huomenlahjakin on sieltä.
En tajua niitä naisia, joilla on tarve leveillä hääsormuksiaan kuin milläkin kruununjalokivillä. Niitä pitää sitten muiden teeskennellä ihailevansa ja miesparan vielä odotetaan maksavan lystistä - ihan kuin hän joutuisi ostamaan naisensa :D
Mielestäni hopea on kaunis materiaali eikä kehon muutosten myötä kiristy sormen ympärille kuten tyypillinen sormus.
Yleensä en tosin käytä mitään sormuksia.
ja sen itse suunnittelinkin (mies teki) - valkohopeaa, yhtä monta timanttia tulee kuin perheenjäseniäkin jne. MUTTA koska minulla se jo on, niin ihan-muuten-vaan-lahjasormukseksi olen mieheltäni toivonut ns. ikuisuussormusta, jossa timantit siis kiertävät sormen ympäri.
jos ei olisi varaa isoon niin sitten yksi pieni timantti. rivisormukset on kamalan tyylittömiä.