Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytys: Poikaystävälläni ei ajokorttia!!

Vierailija
10.12.2012 |

Olemme seurustelleet 6 kuukautta ja vasta nyt hän kertoi minulle ettei ole koskaan ajanut ajokorttia. Hän on jo 32-vuotias!! Miten tuollaisen asian voi salata! Mielestäni se on jokaisen kansalaisen velvollisuus. Olen aina pitänyt ajokortittomia täydellisinä luusereina. Olen aivan sekaisin. Mitä minun pitäisi tehdä? Hän on todella mukava mies joka saa minut nauramaan enkä olisi voinut kuvitella että hän on tuollainen nyhverö.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin b-kortin vasta yli kolmikymppisenä. A-kortinkin sain niin vanhana, että tuli suoraan iso a. Voi voi.

Vierailija
22/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi vaikuttaa älykkäältä, kun ei halua omilla valinnoillaan saastuttaa luontoa. Et ansaitse häntä, jos oma asenteesi ajokorttiin on noin junttimainen ja suoraan sanottuna idioottimainen. Äly hoi!

on vihreiden propaganda mennyt perille, heh!

No, liikkua voi monella tavalla. Itse olen havainnut nelivetoisen Mersun miellyttäväksi jan opeaksi tavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi vaikuttaa älykkäältä, kun ei halua omilla valinnoillaan saastuttaa luontoa. Et ansaitse häntä, jos oma asenteesi ajokorttiin on noin junttimainen ja suoraan sanottuna idioottimainen. Äly hoi!

on vihreiden propaganda mennyt perille, heh!

No, liikkua voi monella tavalla. Itse olen havainnut nelivetoisen Mersun miellyttäväksi jan opeaksi tavaksi.

se järkevää saastuttaa omaa elinympäristöään, joten tuollainen propaganda on ihan turhaa. Hellurei!

Vierailija
24/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin b-kortin vasta yli kolmikymppisenä. A-kortinkin sain niin vanhana, että tuli suoraan iso a. Voi voi.

Vierailija
25/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitus itseisarvo ajokortti on? Teidän montakin kaveria, joilla on kyllä ajokortti, mutta eivät ikinä aja autolla. AP on kyllä superpinnallinen ihminen. Ei se ajokortin omistaminen muuta henkilö suuntaan tai toiseen...

Vierailija
26/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun sellaisen, jonka kodin editse menee ratikkalinja...

Terkuin maalainen, joka käyttää autoa, eikä silti pidä sitä "oman elinympäristön saastuttamisena".

Vierailija
27/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ei tarvinnut ekoina seurusteluvuosina. mutta nyt pitäisi päästä töihin, töistä koiin, harrastuksiin monta kertaa viikossa ja ostelemaan isoja tavaroita ja lätkämatsiinkin pitäis mennä....

korttia ei ole ja linikalla on kuulema niin vaikeaa ja kävellen ei ehdi joka paikkaan tai on pitkä matka pyöräillä.

voin sanoo, et kuskiks kelpaan aina ku ite suostun.

Vierailija
28/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD-kupit

Vierailija
29/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vastaus on takuuvarmasti jonkun sellaisen, jonka kodin editse menee ratikkalinja...

Terkuin maalainen, joka käyttää autoa, eikä silti pidä sitä "oman elinympäristön saastuttamisena".

on muuten sellaisen ihmisen, joka asuu 10 kilometrin päässä keskustasta, ja jonka kotikaupungin ainoa sisäinen julkinen liikenne on koulukyyditys.

Kyllä, meilläkin on auto, mutta toisin kuin tuo vastaaja, jolle kommentoin, en pidä kielteisiä asenteita autoilua kohtaan "vihreiden propagandana", vaan ihan järkevänä suhtautumisena. Mua ärsyttää tuo asenne, että joku ihan selkeä asia - vaikka nyt auton käytön vaikutukset ympäristöön - nähdään täysin itsestä irrallisena asiana.

Me ollaan siinä onnellisessa asemassa, että emme tarvitse autoa läheskään joka päivä, vaan pystymme rajoittamaan käytön muutamaan päivään viikossa. Vastustan holtitonta yksityisautoilua (autolla kuljetaan kaikki pienimmätkin matkat, koska siihen ollaan totuttu ja/tai käytetään autoa, vaikka olisi mahdollisuus julkiseen liikenteeseen).

Joka puolelle Suomea ei ole tietenkään mahdollisuutta julkiseen liikenteeseen, mutta julkisen liikenteen ulkopuolella asuvat voisivat myös miettiä autonkäyttöään kriittisesti. Esim. täällä meidän kylällä ollaan järkkäilty kimppakyytejä lasten ja aikuisten harrastuksiin.

Vierailija
30/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy autoilla, eikä voi e tempore kyläillä kaverin luona tai keksiä tekemistä.

Vierailija
31/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti myös syö kasviksia.