Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä "naisten tapoja" ihmettelet?

Vierailija
09.12.2012 |

Haen siis semmoisia juttuja, joita itse naisena ihmettelet etkä koe itseäsi kovin "naiselliseksi" kun poikkeat niin selkeästi muista naisista.

Aloitan:

- juoruilu ja valtava kiinnostus joitakin blogisteja tai julkkiksia kohtaan, se kun kytätään suurella mielenkiinnolla jotain kalastajan vaimoa tai värikästä pipsaa; mä en siis ymmärrä mistä tulee mielenkiinto seurata ja juoruilla jonkun tuntemattoman elämästä

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja tämä koskee onneksi vain pientä osaa naisisita), nainen tekee vaikkapa hauiskäännön miniskuukkelilla 1kg painolla ja heti liikkeen päälle päästää "puuh" -uloshenkäyksen huulet tötteröllä. Se näyttää aina ja ikuisesti yhtä hupaisalta.

Vierailija
102/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahimpana kyttääminen, erityisesti "onkohan se ja se nyt raskaana".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskimpi muija sanoo: tosi söötti mekko sulla. Ja siis ei sarkasmia äänessä vaan todellakin sävy on kuin katsoisti suloista teddykarhua. Samaa nähnyt korokepohjakorkkarien ym. kanssa: provosoiva asuste tai asu, ja sitten siitä puhutaan kuin 5-vuotiaan millamiisun ruutumekosta. TÄmä on aidosti juttu jota en tajua.

Vierailija
104/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan myös lukuisten miesten vaiva. Mä ihmettelen, miksi te ette pysty näkemään miesten turhamaisuuttaa? Koska se kohdistuu stereoihin ja lihaksiin? Mikä se pohjimmainen ero?

Selkäänpuukotus on niin miesten juttu ettei tosikaan! Monia tilanteita ollut todistamassa. Mutta naisen tekemänä se on selkäänpuukotus, miesten tekemänä pojat on poikia -tyyppistä kilpailuhenkeä.

voi jessus... jos jossain, niin tässä ketjussa tekopyhyys kukkii.

Olen sanasta sanaan aivan samaa mieltä.

Vierailija
105/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli "pillupierut" mitä mieltä te muut tytöt olette niistä? itse pidän niitä normaalina ja kivoina mutta poikaystäväni väittää minua mielenvikaiseksi sentakia :( piereväthän pojatkin, miksei mekin omalla tavallamme?

Vierailija
106/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää puntaroida, mitä mieltä mies/miehet milloin mistäkin on - oli kyseessä siis naisten ulkonäkö, käytös tai mielipiteet.

Lohipartioita, eli naisryhmässä liikkuminen, esim. ravintoloissa tai risteilyllä tai ihan missä vaan, niin että koko porukka menee yhdessä vessaankin. Meikataan yhdessä ennen juhlia vaikka työpaikalla.

En ole ikinä harrastanut moisia akkain juttuja. Minusta tuollaiset partiot näyttävät vastenmielisiltä ja vaikea kuvitella että ketään miestä kiinnostaisi niissä parveilevat naiset.

Vierailija
107/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide on aina joka asiasta, vaikkei tietäisi siitä mitään. Tosin sama juttu miehilläkin, Eläköön ihmiskunta.

Vierailija
108/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tapoja, joita on selkeästi suurimmalla osalla naisista mutta mulla ei, niin ainoa mikä tulee mieleen on sellainen "viimeistelevä" kauneudenhoito. Tuntuu, että "kaikilla" muilla naisilla on siistit ja tyylikkäät kynnet, hyväkuntoinen, tasavärinen iho ja siisti kampaus. Mä en jostain syystä pysty tuohon, vaikka yrittäisin. Meikkaan kyllä, olen puhdas ja pukeudun siististi jne. Mutta olen selkeästi naisten keskiarvon alapuolella tyylikkyydessä ja siisteydessä. Mutta en oikeastaan ihmettele muita, enemmänkin itseäni.

Vierailija
109/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää puntaroida, mitä mieltä mies/miehet milloin mistäkin on - oli kyseessä siis naisten ulkonäkö, käytös tai mielipiteet.

Lohipartioita, eli naisryhmässä liikkuminen, esim. ravintoloissa tai risteilyllä tai ihan missä vaan, niin että koko porukka menee yhdessä vessaankin. Meikataan yhdessä ennen juhlia vaikka työpaikalla.

En ole ikinä harrastanut moisia akkain juttuja. Minusta tuollaiset partiot näyttävät vastenmielisiltä ja vaikea kuvitella että ketään miestä kiinnostaisi niissä parveilevat naiset.

Koska siis miehissä asuu viisaus, miehet ovat reiluja ja rehtejä ja fiksu ja ja ja.... Siksi kaikki naiselliseen yhdistettävissä oleva on säälittävää, ns. "akkain juttuja", joista onneksi nämä Erilaiset Naiset erottuvat. Nämä Erilaiset Naiset ovat siten tavis akkoja arvokkaampia, joskaan eivät aivan miesten tasolla.

Vierailija
110/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä ottaa käyttöön :D

Vierailija
111/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhepenet pakkasellakin, naisten välinen juoruilu ja pahan puhuminen kolmannesta osapuolesta seläntakana, baarissa käynti tyttöjen kesken ja muutenkin "tyttöjen illat", puhua pälpätys ilman todellista aihetta (ei siis ratkota mitään päivänpolttavaa ongelmaa), shoppailu ilman pakottavaa tarvetta hankkia jokin tuiki tarpeellinen tavara.

Vierailija
112/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukavaa pukeutumista näyttävyyden vuoksi; kapeita hameita, korkkareita. Olkaimettomia mekkoja, joita sitten vaivihkaa kiskotaan ylöspäin.

Ylikorostettua avuttomuutta teknisten asioiden äärellä tyyliin "mun mies tankkaa aina mun auton".

Tyttöjen iltoja.

Vierailija
113/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku aiemmin sanoikin, niin todella moni tässä ketjussa luetelluista negatiivisina pidetyistä asioista kyllä oikein hyvin kuvaa miestenkin toimintaa, ja ihan samalla tavalla usein ja yleistäen kuin naistenkin.

Pahimmat ja ilkeimmät juoruilijat ja työpaikkakiusaajat joita olen ikinä tavannat, ovat olleet miehiä, ja niitä tapauksia on ollut ikävä kyllä useita.

Vierailija
114/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia, jotka kokevat tarvetta aloittaa tällaisia ketjuja ja näin mollata omaa sukupuoltaan.

Vierailija
115/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia, jotka kokevat tarvetta aloittaa tällaisia ketjuja ja näin mollata omaa sukupuoltaan.

ap

Vierailija
116/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kannattaisi ehkä kuitenkin lukea

ap

Ja pidän tätä ketjua edelleen tyhjäpäisenä. Ketjun ns. "huumori" on aika monessa viestissä huonosti peiteltyä naisten halveksuntaa. Valtaosa näistä naisiin liitetyistä tavoista on ihan yhtä paljon miehiin liitettävissä.

Mutta jos nyt liityn kuoroon: mun on erittäin vaikeaa kuvitella vastaavaa miesten kirjoittamaa ketjua miesten "vioista".

Vierailija
117/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin ravintolassa ja festareilla. mikä siinä on niin vaikeaa ja hidasta?

Vierailija
118/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

päästä haukkumaan ja lyttäämään ja yleistämään naisia. Tämä ketju on hyvä esimerkki suomalaisen miehen naisvihasta. Mutta yhtä kaikki, suomalaiset miehet vihaavat myös toisiaan,

Oma mieheni sanoo että mies on miehelle susi. Täysin tuntematon suomalainen miesjoukko hakkasi hänet kadulla keskellä päivää. Miehelläni on sen vuoksi loppuelämänsä vaivana korvien tinnitus. Tuo miesjoukko ei löytänyt teoilleen mitään muuta syytä kuin 'hauskanpito'.

Mieheni on lyhyt (164 cm) ja kertoo kärsineensä toisten miesten taholta myös työpaikkakiusaamisesta pituutensa vuoksi.

Vierailija
119/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

päästä haukkumaan ja lyttäämään ja yleistämään naisia. Tämä ketju on hyvä esimerkki suomalaisen miehen naisvihasta. Mutta yhtä kaikki, suomalaiset miehet vihaavat myös toisiaan,

Oma mieheni sanoo että mies on miehelle susi. Täysin tuntematon suomalainen miesjoukko hakkasi hänet kadulla keskellä päivää. Miehelläni on sen vuoksi loppuelämänsä vaivana korvien tinnitus. Tuo miesjoukko ei löytänyt teoilleen mitään muuta syytä kuin 'hauskanpito'.

Mieheni on lyhyt (164 cm) ja kertoo kärsineensä toisten miesten taholta myös työpaikkakiusaamisesta pituutensa vuoksi.

Nyt menee jo paranoidiksi. Ihan nainen olen, ja edelleenkään en ole tarkoittanut lietsoa mitään naisvihaa, herranjumala. Luitko tätä ketjua? Ei jaksaisi hokea samoja asioita moneen kertaan, mutta sanotaan nyt vielä kerta kiellon päälle. Meillä kaikilla on varmasti paljon "naisellisia" piirteitä ja sitten taas meiltä kaikilta puuttuu paljon "naisellisia" piirteitä. Kyse ei siis ole arvottamisesta. Mä esim. olen löytänyt tämän ketjun viesteistä paljon itseeni sopivia juttuja enkä ole saanut niistä kriisiä. Ja olen myös hyvin tietoinen siitä, että miehilläkin voi olla näitä "naisellisia" piirteitä (huom. lainausmerkit, ne ovat siinä ihan syystä). Esim. kaksi pahinta tuntemaani juoruilijaa ovat miehiä.

En oikeasti arvannut, että tästä tulee tällainen mielensäpahoittajien ketju. Kenties mun olisi pitänyt tajuta pehmittää aloitusta jotenkin, nyt kirjoitin sen vain puolihuolimattomasti enkä ehkä sitten osannut tuoda siihen sitä tiettyä keveyttä joka omassa mielessäni oli selkeänä. Joku tuolla ylempänä moitti ketjun "huumoria". Tuohon sanottakoon, että en mä tarkoittanut, että tämä mikään huumoriketjukaan olisi, vaan ihan sellainen kevyt ketju. Kevyt se ei näköjään sitten ollutkaan.

No joo, mutta tämä oli toivottavasti nyt viimeinen kerta kun mun tarvii jankata sitä, että mä EN ole tässä haukkumassa, lyttäämässä tai yleistämässä. Kuten sanottu, niin musta (ja varmasti meistä kaikista) löytyy paljon stereotyyppisia naisellisia piirteitä ja toisaalta puuttuu monia. Näitä puuttuvia aloitin listaamaan, mutta se taisi olla tälle palstalle jotenkin liikaa. Tai sitten mä vaan ilmaisin itseni todella heikosti.

ap

Vierailija
120/149 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tällä palstalla voi pistää _naisten_ huumorilla kirjoittaman ketjun vedenpitäväksi todisteeksi _miesten_ naisvihasta :D

Sori. Oikeesti, ei me tahallaan.

T: Mies

Ps. Kyllä te silti ootte musta ihan kivoja. :)