Nainen, mitä "naisten tapoja" ihmettelet?
Haen siis semmoisia juttuja, joita itse naisena ihmettelet etkä koe itseäsi kovin "naiselliseksi" kun poikkeat niin selkeästi muista naisista.
Aloitan:
- juoruilu ja valtava kiinnostus joitakin blogisteja tai julkkiksia kohtaan, se kun kytätään suurella mielenkiinnolla jotain kalastajan vaimoa tai värikästä pipsaa; mä en siis ymmärrä mistä tulee mielenkiinto seurata ja juoruilla jonkun tuntemattoman elämästä
Kommentit (149)
Se, että nauru ei liity huumoriin vaan se on sellaista sosiaalista hihittelyä. Joku sanoo esim. "ostin villalankaa" ja toinen vastaa "no ni, sitten vaan neulomaan, hihihihih!" ja molemmat hihittää ikään kuin olisi sanottu jotakin hauskaa. Joissakin naisporukoissa on tosi uuvuttavaa olla, kun yrittää pitää kohteliasta kestohymyä yllä ettei vaikuta ihan tylyltä kun muut nauraa kaakattaa tyhjälle koko ajan.
Mua naurattaa huumori, komiikka.
ap
naisilla ei kuvissa näe koskaan tavallisia kenkiä. Se reumaattisinkin mummeli tunkee varpaansa korkkareihin koska haluaa olla naisellinen. Heitä katsellessa tulee oikeasti mieleen, että tuolla on todennäköisesti tuskia eikä ollenkaan niin hauskaa kuin voisi olla. Usein näkee myös hauskoja muotikuvia; leidillä on päässä hehtaarin kokoinen myssy, hervottoman pitkä kaulaliina ja villapaita/lämmin takki - ja sitten jalassa jotkut tosi kylmät ja epäkäytännölliset korkkarit jotka eivät ole talvikenkiä nähneetkään. Voi kuvitella kuinka söpöt ja seksikkäät ne vaiveisenluiset, sinisenkirjavat kylmettyneet varpaat niissä kengissä on.
ja jatkuva nokittelu synnytyksestä, imetyksestä, kotihoidosta jne. Näissä asioisa nainen on näemmä naiselle AINA susi.
blogeista ym mistä ap kirjoitit mutta en todellakaan ole tuntenut itseäni tuon vuoksi jotenkin poikkeavaksi tai epänaiselliseksi.
Eiköhän meitä naisiakin ole moneen junaan, ihan niinkuin miehiäkin.
Laajenna hiukan tuttavapiiriäsi, niin huomaat että meitä IHMISIÄ on monenmoisia, ja näin myös mielenkiinnon kohteita.
Tosikkous on yksi outo naispiirre.
ap
kun noin koet. Omassa kaveri- ja työporukassani naisten verbaalisuus ja huumori on huomattavasti monipuolisempaa ja rohkeampaa kuin miehillä, ja tämän ovat todenneet myös miehet. Myös AV:n ketjut kumoavat väitteesi.
Tosikkoja sen sijaan riittää miehissä, etenkin teknisillä aloilla. Huumori rajoittuu heillä useimmiten valmiisiin sketseihin ja rivouksiin.
Olen melko epänaisellinen. En ymmärrä hiusten värjäystä. Todella harvalla on kaunis ja luonnollisennäköinen väri.
En ymmärrä epäkäytännöllisiä vaatteita. Miksi pitää survoa jalat korkkareihin ja sipsutella epämukavassa minihameessa ja "tissipaidassa"?
En myöskään ymmärrä sisustamista. Olen joskus ostanut mieleiset verhot, matot ja sohvat, enkä ymmärrä miksi niitä pitäisi vaihdella. Paljon tyydyttävämpää on esimerkiksi tapetoida huone uusiksi tmv kuin ostaa jotain v***n koristetyynyjä. Tähän liittyen, en ymmärrä shoppailua lainkaan. Ostan, jos tarvitsen jotain, mutta päämäärätön kaupassa haahuilu on typerää.
En myöskään ole koskaan törmännyt sellaiseen blogiin, jonka pariin olisin jaksanut enää myöhemmin palata.
En ymmärrä miksi naisen pitäisi hoitaa myös miehen suvun muistaminen. Minulle on aivan sama ostaako mies vanhemmilleen joululahjan vai ei. Minulla on omakin suku ja hoidan välini heihin.
Eli, vaikka olen nainen en halua nais kavereita. Toki minulle on niitä siunaantunut, mutta en halua lähteä heidän kanssaan koskaan mihkään. Syy on se, että he haukkuvat aina vain miehiään. Tai sitten jotain kavereitaan. Minä en jaksa sellaista kaveruutta jossa haukutaan jotain. Jostain syystä nämä ihmiset kuitenkin edelleen pyytävät minuakin näihin miesten haukkumis tapaamisiin. En lähde.
ehkä eniten surettavat ap:n kaltaiset naiset eli sellaiset jotka nostavat itsensä jalustalle ja yleistäen, vähätellen haukkuvat kanssasisarensa, alhaista touhua.
Yhä paranee. Ootte ihan hulluja täällä :D
sekä lastenvaunujen käyttämistä karjapuskurina.
Äitiyteen liittyvä herkkähipiäisyys ja jatkuva nokittelu synnytyksestä, imetyksestä, kotihoidosta jne. Näissä asioisa nainen on näemmä naiselle AINA susi.
Masu-asukki-höpötys ja lässytys, kun joku on saanut pikku tuhisijan
en hauku ystäviäni enkä miestäni, en piittaa sisustuksesta enkä materian haalimisesta, en puukota selkään muita naisia ja samalla mielistele miehiä esittämällä 'yhtä jätkistä' että tulisin hyväksytyksi, en ole hysteerinen äiti, en ole siivous- enkä kokkaushullu, itken harvemmin kuin mieheni, huumorini on nokkelaa ja roisia. Olenkohan nainen ollenkaan kun en mahdu yleistyksiinne?
Yleisissä vessoissa on aina jonot. Itse käyn pissalla ja tulen ulos kopista (pesen kädet sen jälkeen toki), muilla kestää ja kestää. Mitä ihmettä te teette siellä kopissa kun se kestää ja kestää?
Miksi pilata omat jalkansa peruuttamattomasti moisilla vehkeillä?
Se, että paremmuutta mitataan sillä perusteella, tykkääkö miehet.
Syödään salaattia eikä kunnon ruokaa, juodaan pullovettä eikä jotain aisteja kutkuttavaa olutta tai muuta alkoholipitoista, palkinto kovan päivän jälkeen on vaahtokylpy tai suklaakonvehti eikä esimerkiksi kunnon orgasmi.
Yleensäkin kaikki pikkusievä sievistely eikä suurten linjojen noudattaminen.
Yhä paranee. Ootte ihan hulluja täällä :D
Vain naisten tavoista yleisesti! Harvemmin miehet pukeutuvat korkkareihin.
saadakseen miehiltä hyväksyntää, ihan pahimpia ovat ne naiset jotka julistavat aina olleensa poikatyttöjä ja inhoavansa muiden naisten seuraa.
Jokainen tuntemani aikuinen mies ja nainen on oma yksilöllinen tyyppinsä, en pystyisi lokeroimaan omien tuttavieni perusteella ihmisiä näin ahtaasti.
puteli vuorta mitä ileisesti käytetään naaman putsaukseen. Ensin kuoritaan ja puunataan ja poistetaan kaikki ihon luonnollinen rasva ja sitten laitetaan toisesta purkista keinotekoista rasvaa tilalle. Mä en ole ikinä ymmärtänyt tätä. Mua aina nolottaa tunnustaa että mä vaan pesen suihkussa naaman jollain perus suihkusaippualla tms ja muuten vedellä ja rasvoja en käytä. (aika usein tosiaan on kysytty noista tuotteista kun on kuulemma niin hyvän näköinen iho)
Syödään salaattia eikä kunnon ruokaa, juodaan pullovettä eikä jotain aisteja kutkuttavaa olutta tai muuta alkoholipitoista, palkinto kovan päivän jälkeen on vaahtokylpy tai suklaakonvehti eikä esimerkiksi kunnon orgasmi.
noudattamista vaikka mies olenkin. Vähän sanoisin että luonteeltaan yksinkertaisen ihmisen nautinnonhakua. Yleistysten ja brutaalin kategorisoinnin on todettu olevan matalakoulutettujen juttu ja anteeksi vaan että siltä tämä ketjukin vaikuttaa. Vaimoa en tästä tunnista, paitsi muutamasta kriittisemmästä kommentista.
noudattamista vaikka mies olenkin. Vähän sanoisin että luonteeltaan yksinkertaisen ihmisen nautinnonhakua. Yleistysten ja brutaalin kategorisoinnin on todettu olevan matalakoulutettujen juttu ja anteeksi vaan että siltä tämä ketjukin vaikuttaa. Vaimoa en tästä tunnista, paitsi muutamasta kriittisemmästä kommentista.
nautitaanhan tämän ketjun tahattomasta huumorista :)
se että luullaan olevansa absoluuttinen totuus.