Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni/naapurini/kultakalani teki sitä ja tätä. Teenkö rikos-/ls-ilmon?

Vierailija
08.12.2012 |

Ja lässyn lässyn lää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kultakala paskoi siihen veteensä. Haluaisin vertaistukea.

Vierailija
2/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo oli tavallinen tilanne kun olin pieni. Aatelkaa, jouduin katsomaan kakkaavia kultakaloja kotonani monta vuotta herkimmässä kasvuiässä! Olen ihan rikki vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan ap se ilmotus, vaikka palstan wt muuta sanoisikin. Ymmärrän sinua, tsemppiä!

Vierailija
4/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme akka, no mä pidän kyllä sun miehen tyytyväisenä

Vierailija
5/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy alasti suihkussa, prkl! Mun nuput putoo vielä ikkunasta kun siihen pitää mennä sillee puoliksi ulos ennen ku näkee!

Vierailija
7/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestymiskieltohakemus, valitus ihmisoikeustuomioistuimeen, kantelu koulun KIVA-projektille, haaste käräjille, vinkki Greenpeacelle ja Seiskalle, toimeksianto Bandidoksille ja vironvenäläisten mafialle, nettiaddressi ja esirukouspyyntö palstalle!

Vierailija
8/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Va miten usein sen kalan vesi vaihdetaan? Onko viriketoimintaa (muuta kuin "paskominen"). Myös fb:hen kannattaisi perustaa ryhmä, kuva mukaan!

Vierailija
9/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestymiskieltohakemus, valitus ihmisoikeustuomioistuimeen, kantelu koulun KIVA-projektille, haaste käräjille, vinkki Greenpeacelle ja Seiskalle, toimeksianto Bandidoksille ja vironvenäläisten mafialle, nettiaddressi ja esirukouspyyntö palstalle!

Printtaankin tuosta muutaman kappaleen ja laitan joka huoneen seinälle. Naapuritkin varmaan tarvitsevat, vien heillekin, kohtahan on joulu ja ihmisiä täytyy auttaa oli sitten joulu tai ei.

Vierailija
10/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lisättävää...

Vierailija
11/13 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhinä voi olla ruuhkaa.

Vierailija
12/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan pissaakin sinne veteen. Juuri siitä syystä en voi luonnonvesissä uida, kun niihin on kalat pissanneet. Minua ei miellytä ajatus kalanpissaisessa vedessä uimisesta.

Vierailija
13/13 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vielä Hannu Karpollekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän