Oletteko huomanneet, että suomalaisista epäidenttisistä kaksosista melkein aina
Kommentit (27)
Mä tiedän kolmet epäidenttiset kaksoset.
1. Molemmat vaaleita.
2. Molemmat maantienruskeita.
3. Toinen vaalea ja toinen porkkanapää.
Työssäni minua on tullut vastaan useita kaksosia. Saman värisiä ovat olleet tai väri ero on ollut vain huomattavissa silloin kun molemmat ovat paikalla yhtäaikaa
tai toinen pyöreäpäisempi ja toinen nykerönokkaisempi.
Identtiset ovat identtisiä, mutta epäidenttisillä toinen on vaalea ja toinen tumma.
usein toinen lapsi on vaaleampi kuin toinen.
usein on vielä niin, että lasten vanhemmista toinen on vaalea ja toinen tummempi.
Hassua, saman olen huomannut kaksilapsisissa perheissä usein toinen lapsi on vaaleampi kuin toinen.
on toinen usein tummempi kuin toinen.
Tosi kummallista.
mutta vastaavasti toinen jalka on PIENEMPI kuin toinen.
Epäidenttiset kaksoset ovat kuin normaalit sisarukset, heillä vaan sattuu olemaan sama syntymäpäivä.
kunhan olen muuten kiinnittänyt huomiota asiaan.
Epäidenttiset kaksoset ovat kuin normaalit sisarukset, heillä vaan sattuu olemaan sama syntymäpäivä.
on keskimäärin läheisempiä kuin tavalliset sisarukset. Ovat samanikäisiä, käyvät useimmiten samaa koulua samaan aikaan.
epäidenttiset eskari-ikäiset kaksoset, joista toinen on vaalea maantienharmaa ja toinen tummempi maantienharmaa
olla erinäköisiä, kun ovat kuten ketkä tahansa sisarukset. Tähän toinen vastaa, että ovat kyllä läheisempiä. Joten tästä voi tehdä tulkinnan, että jälkimmäinen kommentoija olettaa läheisyyden vaikuttavan ulkonäköön.
lue vaikka asiasta tehtyjä tutkimuksia, eikä tuossa ole kukaan väittänyt, että LÄHEISYYS vaikuttaisi ulkonäköön.
olla erinäköisiä, kun ovat kuten ketkä tahansa sisarukset. Tähän toinen vastaa, että ovat kyllä läheisempiä. Joten tästä voi tehdä tulkinnan, että jälkimmäinen kommentoija olettaa läheisyyden vaikuttavan ulkonäköön.
Niinkuin kaikki yksöslapsemmekin.
Missäs maissa näin ei ole?
epäidenttiset kaksoset ovat kuin mitkä tahansa sisarukset ja voivat olla täysin erilaisia. so?
Kyllä epäidenttiset kaksoset ovat kuin ketkä tahansa sisarukset.
mutta tutkimusten mukaan myös epäidenttisillä on kaksosside ja vahva yhteys.
epäidenttiset kaksoset ovat kuin mitkä tahansa sisarukset ja voivat olla täysin erilaisia. so?
Mä tiedän kolmet epäidenttiset kaksoset.
1. Molemmat vaaleita.
2. Molemmat maantienruskeita.
3. Toinen vaalea ja toinen porkkanapää.