Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

anoppi ja appiukko vituttavat!!

Vierailija
22.01.2013 |

Miksi, miksi, oi miksi anopin ja appiukon täytyy AINA jyrätä minun ja mieheni antamien ohjeiden/käskyjen yli??!!

Esimerkiksi yöt! Tytöllä ikää 10kk joten ei tosiaankaan tarvitse mitään yösyöttöjä enään. Jos herää yöllä niin ekaksi annetaan tutti ja jos onkin jano niin vesi hörppy.

Mummulassa kumminkin ovat yösyöttäneet maidolla!?

Jos tyttö on pihalla päiväunilla kun haemme hänet, niin appiukon ja anopin mielestä tyttö pitää herättää, vaihtaa vaippa ja syödä ja sitten vasta kotiinlähtö. Minun ja miehen mielestä tytön voisi nostaa suoraa turvaistuimeen ja katella sitten kotona vaippoja ja ruokia. Vimmeksi oli tämä tilanne. Mieheni kävi nostamassa tytön sisälle ja oli jo laskemassa istuimeen (tässä vaiheessa tyttö vielä nukku) niin eikös appiukon pitänyt tulla väliin ja tahallan erättämään lapsi lässyttämällä tälle jotain paskaa.

Ja sitä rataa.... ottaa aatamiin ja pahasti!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se on noin ongelmallista...

Vierailija
2/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimpä, mutta en jaksa yksin. nhan lapsellä isä kuvioissa mutta harvemmin sen naamaa kotona näkee. Menee aamulla töihin ja tulee illalla joskus 9 aikaa, minä siis hoidan yötä päivää lasta yksin. joskus on vaan pakko saada nukkua omia univelkoja pois.

Viikonloput miehellä vapaita, mutta eipä sitä kiinnosta herätä yöllä tai päivisin tehä muuta kun makaa perse homeessa sohvalla tai istua koneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin sinä, mua vituttais se oma mies eikä ne appivanhemmat, jotka kuitenkin auttavat sua, mitä siis miehesi ei tee...

Vierailija
4/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen mies.

Vierailija
5/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimpä, mutta en jaksa yksin. nhan lapsellä isä kuvioissa mutta harvemmin sen naamaa kotona näkee. Menee aamulla töihin ja tulee illalla joskus 9 aikaa, minä siis hoidan yötä päivää lasta yksin. joskus on vaan pakko saada nukkua omia univelkoja pois. Viikonloput miehellä vapaita, mutta eipä sitä kiinnosta herätä yöllä tai päivisin tehä muuta kun makaa perse homeessa sohvalla tai istua koneella.

Onpa kyllä todella rankkaa hoitaa ihan yksin yhtä lasta. Jos tää ei ole provo, niin ota nyt vaan nöyrästi apu vastaan. Taidat tosiaan tarvita sitä...

Vierailija
6/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella tollasta äijää

Vierailija
7/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se täällä anoppi ja appiukko lue tätä sun kirjoitusta.Mikset ystävällisesti sanoisi asiasta ja mikä pakko on lasta laittaa yökylään,jos homma ei suju sun mielestä ?:)

Vierailija
8/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mua mieskin vituttaa ja suututtaa, mutta itse olen mieheni valinnut ja sen kanssa on vain elettävä. Varsinkin kun olen ollut kaikki nämä vudet tetoinen siitä millanen tapaus hän on.

Toki olen myös kiitollinen appivanhemmille, mutta raivostuttaa vain tuo heidän kunniattomuutensa minun kasvatusoppeja kohtaan.

terv. ap

Vierailija
9/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt mollatko ap:ta siitä ettei jaksa yhtä lasta hoitaa yksin! Miksi helvetissä pitäisi jaksaa jos lapsen isä myös kuvioissa!!?

Miehelle terveiset että hoitaa vknloppuna yhden yön niin että sinä saat varmasti nukkua,tulpat korviin ja sohvalle.

Kun minä sain esikoisen olin myös todella uupunut...sitten tuli toinen perään ja mietin usein "miten en muka jaksanut kun oli vaan tuo yksi".

Noh silloin odotin itseltäni ihan liikaa ja hän oli minun ensimmäinen joten kaikki uutta.

Meillä samankaltaisia ongelmia isovanhempien kanssa + heidän alkoon taipuvuus...

Alkuun jaksoinkin tuota mutta tuli hetki jolloin jouduin havahtua että jos "apu" sieltä suunnalta on vain silmänlumetta niin heitin sitten hanskat tiskiin silläkin uhalla että emme saa miehen kanssa omaa aikaa kuin niin että toinen jää kotiin hoitamaan lapset.

Vierailija
10/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laitan hänet nukkumaan 3 suljetun oven taakse kauas omasta makuuhuoneesta. Silloin en yöllä heräile huutoonsa. Sänkyyn saa mennä illalla 21.00 ja aamulla 8.00 jälkeen käyn katsomassa, miten on nukuttu. Kylässähän se on, silloin ssa nukkua pitkään.

Vierailija
11/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimpä, mutta en jaksa yksin. nhan lapsellä isä kuvioissa mutta harvemmin sen naamaa kotona näkee. Menee aamulla töihin ja tulee illalla joskus 9 aikaa, minä siis hoidan yötä päivää lasta yksin. joskus on vaan pakko saada nukkua omia univelkoja pois.

Viikonloput miehellä vapaita, mutta eipä sitä kiinnosta herätä yöllä tai päivisin tehä muuta kun makaa perse homeessa sohvalla tai istua koneella.

mieltä yhden vastaajan kanssa, että otsikkos on sit ihan väärä. Ole iloinen, että appivanhempasi auttavat, se on heidän tyyli hoitaa ja sinulla omasi. Mun mielestä eivät ole kertomasi perusteella tehneet mitään traumaattista lapselle.

Minusta tässä olisi enemmänkin keskustelun paikka miehen kanssa, että osallistuu enemmän lapsensa hoitoon eikä makaa perse homeessa sohvalla tai istu koneella.

Vierailija
12/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se täällä anoppi ja appiukko lue tätä sun kirjoitusta.Mikset ystävällisesti sanoisi asiasta ja mikä pakko on lasta laittaa yökylään,jos homma ei suju sun mielestä ?:)

Kuten aikaisemmin mainitsin niin tarvitsen itsekkin välillä aikaa nukkua univelkojani pois ja tietty ihan sitä omaa aikaanikin kaipaan, edes kerran kuukaudessa.

Vierailija
13/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laitan hänet nukkumaan 3 suljetun oven taakse kauas omasta makuuhuoneesta. Silloin en yöllä heräile huutoonsa. Sänkyyn saa mennä illalla 21.00 ja aamulla 8.00 jälkeen käyn katsomassa, miten on nukuttu. Kylässähän se on, silloin ssa nukkua pitkään.

Meillä tämän lisäksi mummo ei jaksa kuunnella lapsen itkua, kun tämä haluaa syödä jotakin ei-sopivaa. Mikäs siinä muuten, mutta maitotuotteista ja pähkinöistä tulee anafylaktinen shokki, eikä mummo tätä usko. Vaikka syötettyään pähkinäsuklaata lapsi vietiin ambulanssilla sairaalaan.

Tosi ihania nämä nykypäivän mummot, jotka yrittävät paikata omaa kurjaa lapsuuttaan elämällä sitä lastenlastensa kautta. Eivätkä tajua edes rautalangasta vääntämällä miten paljon ongelmia aiheuttavat omapäisyydellään...

Vierailija
14/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ja miehesi pitää palkata oikea lapsenvahti, joka tekee tismalleen niin kuin haluatte.

Mun mielestä mikäään noista vitutuksen aiheuttajista ei ole mitenkään paha, vaikka ei juuri teidän mielen mukaan kaikki menekään.

Eli appivanhemmat olkoon vain appivanhempia, hoitajan palkkaatte, jota voitte käskyttää miten haluatte...

Vierailija
15/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisit sen miehesi hoitamaan oman lapsensa, ei tarvitsisi katsella ärsyttäviä appivanhempia ja vääriä hoitotapojaan.

Vierailija
16/16 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hohhoijaa.