Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet näistä poikien nimistä?

Vierailija
08.12.2012 |

Mitkä ovat kivoimpia, mitkä kamalimpia? Perustele jos haluat. Mitkä kaksi tai kolme sopisivat parhaiten veljeksille?



Jesse

Antti

Jussi

Mauri

Mauno

Taavi

Hannes

Simo

Matti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput joskin ihan eri tyylisiä. Kivoin noista on Hannes ja veljeksi sopisi vaikka Simo tai Jussi :)

Vierailija
2/8 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput OK joskin eri tyylisiä.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää mielipiteitä?

Vierailija
4/8 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuviahan nämä vain ovat, mutta voimakkaita. Mauri on riski r:n takia. R-vika on huipputavallinen pitkälle kouluikään.

Vierailija
5/8 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeksille kivat:



Matti, Antti ja Jussi,



Hirveitä Jesse, Taavi ja Mauri. Mauno on vitsi ja Hannes naismaisen 45-v tietokoneasentajan nimi.

Vierailija
6/8 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat Antti, Jussi ja Matti, miksei Simokin. Mukavia suomalaisia perusnimiä, eivätkä enää edes huipputrendikkäitä, ei siis tule kaikkialla vastaan samassa ikäluokassa.



Jesse on kauhea ysärinimi (ja Jeesuksen lempinimi), Mauri ja Mauno ovat kaljuuntuvia ukkoja. Taavi on samansuuntainen nimi kuin Urpo tai Uuno. Hannes muuten vaan ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse - En tiedä miksi, mutta mieleeni tulee tästä jotain raidallista! Ihan kiva, mutta liian lempinimimäinen minun makuuni ja vähän jo kulahtanut ex-muotinimi.



Antti - Peruskauraa, ei ihastuta eikä vihastuta. Samaan kategoriaan menevät Jussi ja Matti.



Mauri - En pidä tämän äänneasusta. Mauriainen tjsp tulee mieleen.



Mauno - Maunu olisi mukavampi.



Taavi - Tämä kuulostaa jotenkin hitaan tai ei-kovin-pirteän ihmisen nimeltä. Nuutti on vähän vastaava.



Hannes ja Simo - Näistä pidän ehkä eniten: ei yleisyydeltään Top10-nimiä, mutta silti tuttuja ja kuulostavat varsin miellyttäviltä. Nämä voisivat olla mun ehdotukset veljeksille... ja se Maunu lisäksi!

Vierailija
8/8 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole kuluneita, vaikka mm. oman sukupolveni (synt.70-luvun lopulla) suosituimpia nimiä olikin. Rehtejä suomalaisia nimiä.

Jesse-nimestä en ole koskaan pitänyt, eikä se mielestäni sovi noiden muiden nimien joukkoon. Simokin on vähän niin ja näin, mutta loput ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme